eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa mebli biurowych na potrzeby ZUS Oddział w Białymstoku oraz podległych jednostek terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500094305-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku: Dostawa mebli biurowych na potrzeby ZUS Oddział w Białymstoku oraz podległych jednostek terenowych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522494-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młynowa 29, 15404 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085/7486464, e-mail zusbl@zetobi.com.pl, faks 085 748 64 66.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa mebli biurowych na potrzeby ZUS Oddział w Białymstoku oraz podległych jednostek terenowych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

010000/271/1/2018/ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli szczegółowo wyspecyfikowanych w załączniku nr 1 do wniosku do następujących lokalizacji: 1) siedziby Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29; 2) Centrum Szkolenia w Augustowie przy ul. Wybickiego 2; 3) Inspektoratu ZUS w Hajnówce, przy ul. Armii Krajowej 16; 4) Inspektoratu ZUS w Łomży przy ul. Szosa Zambrowska 29; 5) Inspektoratu ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8; 6) Inspektoratu ZUS w Suwałkach przy ul. 1-go Maja 33; 7) Inspektoratu ZUS w Bielsku Podlaskim przy ul. Widowska 10A; 8) Inspektoratu ZUS w Zambrowie przy ul. Fabryczna 3a; 9) Biura Terenowego w Kolnie przy ul. Wojska polskiego 67 oraz 10) dostawa mebli stanowiących wyposażenie Sali Obsługi Klienta w ZUS Inspektorat ZUS w Augustowie przy ul. Hożej 8 (w ramach zadania inwestycyjnego). 2. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące mebli: 1) cały oferowany asortyment ma być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2018 lub 2017), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw. Meble dostarczone pod wskazane adresy powinny być kompletne w całości, gotowe do użytku zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiane meble winny być dostarczone bezpośrednio pod wskazane w SIWZ adresy; 2) Meble biurowe wykonane z płyt wiórowych o grubości 25 i 18 mm pokrytych melaminą w klasie higieny E-1. Wszystkie krawędzie elementów wykończone na gorąco taśmą PCV lub ABS w kolorze płyty. Wieńce szaf wykonane z płyty grubości 25mm, reszta konstrukcji z grubości 18mm. Wieńce, drzwi, przednie krawędzie boków szaf wykończone PCV 2 mm, pozostałe krawędzie PCV grubości 1mm. Wszystkie półki wykończone taśmą PCV z trzech stron, z regulacją wysokości i zabezpieczeniem przed wysuwaniem się. Zawiasy drzwi typu puszkowego ø35 (110 stopni) samo domykające z możliwością regulacji w trzech płaszczyznach, ramię i puszka zawiasu ze stali niklowanej, otwory pod zawiasy dodatkowo wzmocnione klejem poliuretanowym, zwiększającym miejscową wytrzymałość na wyrwanie. Odległości półek powinny być dostosowane do wysokości segregatorów z regulacją co 32mm. Zamki patentowe, wyposażone w dwa klucze z indywidualnym oznaczeniem zamka. Uchwyty metalowe dwupunktowe o rozstawie 96-128mm. Drzwi szaf zamykane na dwie zasuwki (górna i dolna). Szafy na stopkach z regulacją poziomu od wnętrza szafy. Oferta musi obejmować cały asortyment określony w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 6A i 6B do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres zamówienia i sposób realizacji przedmiotu umowy określony został w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - załączniku nr 6 A i 6B do SIWZ oraz wzorze umowy załączonym do SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2


Dodatkowe kody CPV: 39132100-7, 39150000-8, 39113000-7, 39121100-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203544
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 9
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Jard Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro2@jardwaw.pl
Adres pocztowy: Al. Na Skarpie 21/11
Kod pocztowy: 00-488
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250359.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250359.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 554020.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.