Ogłoszenie nr 500094035-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.
Rybnik: Zespół Szkół nr 3, dz. Maroko-Nowiny - roboty remontowe przy adaptacji segmentu na potrzeby Specjalnego Zespołu Szkolno -Przedszkolnego (Szkoła Życia)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629714-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500075286-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500024706-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zespół Szkół nr 3, dz. Maroko-Nowiny - roboty remontowe przy adaptacji segmentu na potrzeby Specjalnego Zespołu Szkolno -Przedszkolnego (Szkoła Życia)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.187.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa segmentu Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 3 w Rybniku na siedzibę Specjalnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rybniku. Zakres całego zamierzenia budowlanego obejmuje następujące obiekty (wg kolejności realizacji): - przebudowa wnętrza budynku jednego z segmentów ZS nr 3 wraz z wyposażeniem, - rozbiórka schodów zewnętrznych i budowa nowych, - budowa placu zabaw wraz z torem do boule (bocce), - budowa tarasu i pergoli, - rozbiórka zadaszenia na wejściem od strony boiska, - ławki, kosze na śmieci, elementy wyposażenia placu zabaw. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa budowlanego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy, - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - wykonanie robót wod-kan i co, - wykonanie robót murarskich i tynkarskich, - wykonanie robót zbrojarskich i betoniarskich, - wykonanie robót posadzkarskich, - wykonanie instalacji elektrycznych.
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45400000-1,
45311200-2,
45330000-9,
45400000-1,
45111291-4
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 30 sierpnia 2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Roboty remontowe przy adaptacji segmentu na potrzeby Specjalnego Zespołu Szkolno -Przedszkolnego (Szkoła Życia) w budynku Zespołu Szkół nr 3, dzielnica Maroko-Nowiny | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/01/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Firma Usługowo-Handlowa "B.I.T" Jerzy Brzoska,
bit7@o2.pl,
ul. Babiogórska 3,
44-282,
Czernica, kraj/woj.
śląskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmianie ulega § 8 ust.1 (wartość robót dodatkowych 131.879,91 zł) W trakcie realizacji prac rozbiórkowych i demontażowych realizowanych na podstawie umowy zachodzi konieczność wymiany kanalizacji podsadzkowej.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzonych robót rozbiórkowych Wykonawca natrafił na przewody kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Po przeprowadzonej ocenie stanu technicznego kierownik robót sanitarnych wraz z Inspektorem nadzoru stwierdzili brak możliwości użytkowania kanalizacji ze względu na fatalny stan techniczny. Sporządzona dokumentacja projektowa nie obejmowała jej wymiany, gdyż założono, iż jej stan techniczny jest poprawny. Pozostawienie kanalizacji podsadzkowej w istniejącym stanie uniemożliwia dalsze bezpieczne użytkowanie obiektu.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Odnowa i wykonanie oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych utrzymywanych przez Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
- Dostawy warzyw i owoców
- Poprawa błędnej geometrii działek ewidencyjnych składających się z rozłącznych wielokątów, poprzez nadanie im indywidualnych oznaczeń, obliczenie ich powierzchni i sporządzenie map do celów prawnych
- SP 21 dz. Niedobczyce - modernizacja sanitariatów realizowana na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego w systemie "zaprojektuj i wybuduj".
- Osuszenie piwnic budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli i Informacji Pedagogicznej "WOM" w Rybniku.
- Dostawa kruszarki szczękowej do gruzu betonowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Boisko dla Siedlec przy VIII LO im. Komisji Edukacji Narodowej" Budżet Obywatelski 2024
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.