To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500093450-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Powiat Kaliski: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu
Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519182-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500040963-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Kaliski, Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, tel. (62) 501-42-00, fax (62) 757-26-22
Zespół Szkół im. Stanisława Mikołajczyka w Opatówku, ul. Parkowa 1, 62-860 Opatówek, REGON: 000100316, Osoba do kontaktu: Dyrektor - Marek Janiak tel. (62) 761-85-40,
Zespół Szkół Nr 1 w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 1, 62 -850 Lisków, REGON: 000178962, Osoba do kontaktu: Dyrektor - Piotr Pasik tel. (62) 763-40-09,
Dom Dziecka w Liskowie, ul. Ks. Blizińskiego 96, 62-850 Lisków, REGON: 000251890, Osoba do kontaktu: p.o. Dyrektor - Dorota Augustowska tel. (62) 763-40-03,
Dom Pomocy Społecznej w Liskowie, ul. Ks. Blizińskiego 96, 62-850 Lisków, REGON: 251469768, Osoba do kontaktu: p.o. Dyrektor - Dorota Augustowska tel. (62) 763-40-03,
Środowiskowy Dom Samopomocy w Liskowie, ul. Twórców Liskowa 3, 62-850 Lisków, REGON: 300126246, Osoba do kontaktu: Dyrektor - Anna Musiałowska tel. (62) 763-40-59,
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, REGON: 250864184, Osoba do kontaktu: p.o. Dyrektor - Dorota Augustowska tel. (62) 501-42-90,
Powiatowa Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna, ul. Parkowa 1, 62-860 Opatówek, REGON: 367987482, Osoba do kontaktu: Dyrektor - Daria Jurek tel. (62) 752-94-47,
Muzeum Historii Przemysłu w Opatówku, ul. Kościelna 1, 62-860 Opatówek, REGON: 001287357, Osoba do kontaktu: Dyrektor - Jerzy Marciniak tel. (62) 761-86-26.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Strony ustalają, że wspólnie przeprowadzą postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego
przedmiotem jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami
organizacyjnymi i Instytucją kultury. Strony wyznaczają spośród siebie Powiat Kaliski jako Zamawiającego
upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Powiat Kaliski
odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w
szczególności za: 1) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; 2) wykonywanie
obowiązków kierownika zamawiającego; 3) powołanie członków komisji przetargowej; 4) powołanie biegłych; 5)
zapewnienie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; 6) zamieszczanie
ogłoszeń we właściwych publikatorach; 7) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór
najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu
odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do
reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed
właściwym sądem okręgowym); 8) podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego z wybranym
wykonawcą, 9) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.1.6.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury. Część I Zamówienia - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury w zakresie: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, - Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Część II Zamówienia - Ubezpieczenie pojazdów Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury w zakresie: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenie autocasco, - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, - Ubezpieczenie assistance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do Siwz - Program Ubezpieczenia oraz w Istotnych postanowieniach umowy (Załączniki nr 4, 4a do Siwz). Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1170 z późn. zm.). 2) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). 4) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi: -osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń), -osoby/osób wyznaczonej/ych przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie wsparcia procesu obsługi szkód, szczególnie w procedurach odwoławczych, przy czym osoby te należy wskazać w umowie o udzielenie zamówienia publicznego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV: 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Termin realizacji zamówienia: 36 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 01.04.2018 r. do dnia 31.03.2021 r. UWAGA: w przypadku umów wieloletnich polisy wystawiane są na okresy roczne dla wszystkich rodzajów ubezpieczeń. 2. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych z wyłączeniem określonych w pkt. 3 będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki organizacyjnej i podpisywane przez ich kierowników, które tym samym będą ubezpieczającym i płatnikiem składki na okresy: od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r. od 01.04.2019 r. do 31.03.2020 r. od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r. 3. Dla ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie na pierwsze ryzyko, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem oraz od kradzieży zwyklej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiona jedna polisa (dopuszcza się wystawienie polis odrębnie na poszczególne ryzyka) obejmująca ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okresy: od 01.04.2018 r. do 31.03.2019 r. od 01.04.2019 r. do 31.03.2020 r. od 01.04.2020 r. do 31.03.2021 r. 4. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na trzy okresy roczne określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 31.03.2021 Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.03.2022 r. Polisy ubezpieczeniowe komunikacyjne będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki organizacyjnej i podpisywane przez ich kierowników, które tym samym będą ubezpieczającym i płatnikiem składki UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu przetargu: dla ubezpieczeń majątkowych (indywidualnych i wspólnych) może zostać wystawiona jedna polisa obejmująca ochroną wszystkie jednostki wskazane w SIWZ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
480000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INTERRISK Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. VIENNA INSURANCE GROUP Oddział Kalisz z/s Ostrów Wielkopolski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
343926.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Ubezpieczenie pojazdów Powiatu Kaliskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi i Instytucją kultury |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A. Vienna Insurance Group oddział w Poznaniu
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92312.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Poniec"
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Kompleksowe Ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Łukowa
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ZDUŃSKA WOLA"
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY ZBROSŁAWICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.