eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Modernizacja świetlicy w Wiekowicach - Etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092706-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Darłowo: Modernizacja świetlicy w Wiekowicach - Etap II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534544-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Darłowo, Krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 94 344 63 01, e-mail przetargi@ugdarlowo.pl, faks 94 344 63 09.
Adres strony internetowej (url): www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja świetlicy w Wiekowicach - Etap II

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.92.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Modernizacja świetlicy w Wiekowicach - Etap II". 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać następujące czynności podczas realizacji zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych m. in.: wykonanie podkładów betonowych wraz ze zbrojeniem, roboty malarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, położenie tapet, wykonanie instalacji sanitarnych, wykonanie instalacji elektrycznych. - zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 5-10 wzoru umowy. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wiekowice - Etap II. Budynek świetlicy w części położony jest na działce nr 32/4 i obejmuje także część działki 32/5 w obrębie 0028 Wiekowice gm. Darłowo. 4. Dane obiektu: 1) powierzchnia działki nr 32/4 - 859,00 m2; 2) powierzchnia działki nr 32/5 - 1456 m2; 3) powierzchnia zabudowy na działkach łącznie - 364,20 m2 (w granicach właściciela); 4) powierzchnia użytkowa - 301,00 m2 (w granicach właściciela); 5) kubatura brutto całości budynku - 1334 m3; 6) wysokość budynku - ok. 4,35 m i 7,90 m; 7) ilość kondygnacji - dz. 32/4 (1 kondygnacja), dz. 32/5 (2 kondygnacje). 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) rozbiórkę podłóg drewnianych, 2) ułożenie podkładów betonowych wraz ze zbrojeniem, 3) zgrzewanie wykładzin rulonowych, 4) ułożenie gresu, 5) montaż stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej, 6) malowanie ścian wewnętrznych farbą emulsyjną z gruntowaniem, 7) położenie tapety winylowej na powierzchni ścian ok. 80 m2, 8) instalację elektryczną (montaż tablic rozdzielczych i wlz-ów, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych, pomiary kontrolne), 9) roboty budowlane branży sanitarnej: a) instalacja centralnego ogrzewania (montaż rur miedzianych, grzejników na wspornikach, nagrzewnic). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Do Wykonawcy należeć będzie pełna obsługa geodezyjna. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność robót z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia; całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową. 10. Zamawiający informuje, że wszystkie wskazane z nazwy wyroby, materiały i urządzenia użyte w opisie przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako określenia wymaganych i oczekiwanych parametrów technicznych i standardów jakościowych, a także wymaganych prawem polskim certyfikatów, atestów, aprobat itp. dla wyrobów, materiałów i urządzeń do stosowania. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45400000-1, 45442100-8, 45430000-0, 45421000-4, 45432220-2, 45300000-0, 45332400-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 175300.62
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólnobudowlane Sławomir Kwiecień
Email wykonawcy: projekt.tsz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Roweckiego 10
Kod pocztowy: 76-150
Miejscowość: Darłowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179999.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179999.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 179999.98
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.