eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA PLACU ZABAW PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ W LĘBORKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092582-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Lębork:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 544977-N-2018
Data: 13/04/2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Lębork, Krajowy numer identyfikacyjny 77097973700000, ul. ul. Armii Krajowej 14, 84300 Lębork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 862 42 80, e-mail zp@um.lebork.pl, faks 59 862 24 27.
Adres strony internetowej (url): www.bip.um.lebork.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy ul. Komuny Paryskiej w Lęborku . 1.1. Urządzenia zabawowe, w tym dostosowane dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane będą na placu zabaw o powierzchni 1063 m2 wydzielonego na terenie działki nr 63/4 obr. 2. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ,opracowanym przez Studio Archiforma ul.Miodowa 11, 84-351 Nowa Wieś Lęborska , stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarem , stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.. 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie zgłoszenia wykonaZaświadczenie Starosty Lęborskiego nr B.6743.600.2017.AE z dnia 25.10.2017 r., stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ ; 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - przedmiar oraz dostawę i montaż nowych fabrycznie urządzeń zabawowych opisanych w dokumentacji projektowej, z pominięciem huśtawki z platformą na wózek ( w przedmiarze Lp.9d.3) oraz huśtawki podwójnej dla rodzica i dziecka (w przedmiarze Lp.10d.3) . 2.3. Zamawiający dopuszcza dostawę oraz montaż innych , nowych urządzeń do ćwiczeń Wykonawcy o podobnych standardowych rozwiązaniach , wymiarach i stopniu złożoności stosowanych przez Wykonawcę umożliwiających uzyskanie założenia Zamawiającego, opisanego w projekcie budowlanym. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, d) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych e) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu pomiaru geodezyjnego powykonawczego z wymiarami nawierzchni placu oraz naniesionymi na mapie zamontowanymi urządzeniami, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, f) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty , świadectwa, deklaracje oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów dotyczących zamontowanych materiałów
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw przy ul. Komuny Paryskiej w Lęborku . Urządzenia zabawowe, w tym dostosowane dla osób niepełnosprawnych zlokalizowane będą na placu zabaw o powierzchni 1063 m2 wydzielonego na terenie działki nr 63/4 obr. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym ,opracowanym przez Studio Archiforma ul.Miodowa 11, 84-351 Nowa Wieś Lęborska , stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarem , stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ.. 2.1. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie zgłoszenia Zaświadczenie Starosty Lęborskiego nr B.6743.600.2017.AE z dnia 25.10.2017 r., stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ ; 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ - przedmiar oraz dostawę i montaż nowych fabrycznie urządzeń zabawowych opisanych w dokumentacji projektowej, z pominięciem huśtawki z platformą na wózek ( w przedmiarze Lp.9d.3) oraz huśtawki podwójnej dla rodzica i dziecka (w przedmiarze Lp.10d.3) . 2.3. Zamawiający dopuszcza dostawę oraz montaż innych , nowych urządzeń do ćwiczeń Wykonawcy o podobnych standardowych rozwiązaniach , wymiarach i stopniu złożoności stosowanych przez Wykonawcę umożliwiających uzyskanie założenia Zamawiającego, opisanego w projekcie budowlanym. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie b) ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających), c) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, d) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych e) przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu pomiaru geodezyjnego powykonawczego z wymiarami nawierzchni placu oraz naniesionymi na mapie zamontowanymi urządzeniami, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego, f) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkiego rodzaju atesty, certyfikaty , świadectwa, deklaracje oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów dotyczących zamontowanych materiałów.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II.
Punkt: 6)
W ogłoszeniu jest: 232380,52
W ogłoszeniu powinno być: 183429,68

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.3.
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę: 3.1. wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw na wolnym powietrzu. 3.2. dysponowania co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, i która posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj. posiada uprawnienia budowlane w zakresie małej architektury oraz doświadczenie jako kierownik robót lub inspektor nadzoru przy realizacji co najmniej jednego zamówienia polegającego na budowie placu zabaw o powierzchni min. 1.000 m2. Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści dokumentów - odpowiednio wykazu robót budowlanych oraz wykazu osób skierowanych do realizacji zadania, a także treści złożonego oświadczenia .Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: Spełnienie warunku będzie oceniane na podstawie wykazania przez Wykonawcę: 3.1. wykonania nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw na wolnym powietrzu o pow. min. 900 m2. Spełnienie warunku ocenianie będzie na podstawie treści dokumentu stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ -a także treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III.
Punkt: 5.1.
W ogłoszeniu jest: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia: - wykazu robót (prac konserwatorskich), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
W ogłoszeniu powinno być: zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda złożenia:- wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 - 1b ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku zmiany osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: w przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą robót lub usługi nadzoru inwestorskiego; w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; w przypadku konieczności wykonania zamówień, o których mowa w p. 1 niniejszego Działu oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia; w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie prowadzenia prac; w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów), utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; w przypadku wystąpienia konieczności zmiany zakresu badań archeologicznych na terenie inwestycji; w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (warunków gruntowych itp.). w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający, działając z należyta starannością, nie mógł przewidzieć. Powyższe postanowienia stanowią katalog dopuszczalnych zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednak nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany te nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 5.1. zmiana nr rachunku bankowego, 5.2. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: w sytuacji zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 - 1b ustawy Prawo zamówień publicznych; Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: w przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą robót lub usługi nadzoru inwestorskiego; - w przypadku konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli taka konieczność wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; - w przypadku konieczności wykonania zamówień, o których mowa w p. 1 niniejszego Działu oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia; - w przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie prowadzenia prac; - w przypadku wystąpienia okoliczności, których Zamawiający, działając z należyta starannością, nie mógł przewidzieć. Powyższe postanowienia stanowią katalog dopuszczalnych zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednak nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany te nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1e ustawy Pzp. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1. zmiana nr rachunku bankowego, 2. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.