eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092392-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Starogard Gdański: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534582-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Starogard Gdański, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Sikorskiego 9, 83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. (058) 562 50 67, e-mail starogardgd@ug.pl, faks (058) 562 46 41.
Adres strony internetowej (url): www.ugstarogard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin : W zakresie jest realizacja robót, budowy sieci k.s. wg projektu budowlanego, którego opracowanie obejmuje budowę systemu kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin, Sucumin i Rokocin. Natomiast niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie tylko części zaprojektowanego systemu kanalizacji sanitarnej , obejmującej zabudowę miejscowości Sumin opisanej w projekcie jako zlewnie nr 10,11,12 i fragment sieci zlewni nr 9. zlokalizowanej w dz. nr 116 w Rokocinie i dz. nr 2 w Suminie -łączącej system k.s. w Suminie z będąca w budowie przepompownią T9/1 w Rokocinie. Zakres robót do wykonania: a) Branża sanitarna: ? Zlewnia nr 9 ,na terenie wsi Sumin obejmuje wykonanie; ? Kanału sieci k.s. z rur z rur PCV DN200 - 712 m na odcinku od granicy miejscowości w pobliżu SR9/19 do SR9/34,R10/1, ? Studni rewizyjnych DN1000, ? Studni rewizyjne DN 1200, ? Studni rewizyjnych PP 600, ? Przyłączy k. s. z rur PVC DN160 odcinków o łącznej długości - 50,5 m, ? Rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni szutrowych, Na terenie wsi Rokocin odcinek sieci łączący system sieci w Suminie z systemem sieci w Rokocinie obejmuje wykonanie ; ? Kanału sieci k.s. z rur z rur PCV DN200 - 270 m, na odcinku od granicy miejscowości za SR9/19 do SR9/12 przy tłoczni T/9 i odcinek od SR-9/16 do SR9/34 -10m ? Przyłącza k. s. z rur PVC DN160 odcinka o długości - 10,0 m, ? Tłoczni ścieków przy obiektowej na dz. nr 117/7 w Rokocinie o parametrach technicznych jak T3/1. ? Zlewnia nr 10 , obejmuje wykonanie; ? kanału sieci k.s. z rur z rur DN200 - 2235 m ? rurociągu tłocznego z rur PEHD fi 100 - 186,3 m, ? Studni rewizyjne DN 1200, ? Studni rewizyjnych DN1000, ? Studni rewizyjnych PP 600, ? Studni rozprężnej PE z filtrem węglowym -1 szt. ? Tłoczni T10/1 - 1 kpl. ? Przyłącza wodociągowego Dn32 / kpl. 1. do tłoczni, ? Przyłączy k. s. z rur PCV DN 160, odcinków o łącznej długości - 407,1,80m, ? Kanały k. s. z rur PCV DN 200 - 208,8 m, ? Studni rewizyjnych DN1000, ? Studni rewizyjnych PP 600, ? Studni rewizyjnych PP 425, - Rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni asfaltowych, z kostki betonowej, betonowej oraz szutrowych, ? Zlewnia nr 11 ,obejmuje wykonanie; ? kanału z rur z rur DN200 - 2960,30m, ? rurociągu tłocznego PEHD fi 110 - 167,30m, ? Studnie rewizyjnych DN1500, ? Studni rewizyjnych DN1200 , ? Studnie rewizyjnych DN1000 , ? Studnie rewizyjnych PP 600 , ? Studni rozprężnej PE z filtrem węglowym -1 szt., ? Tłoczni T11/1 - 1 kpl., ? Przyłącza wodociągowego Dn32 / 1 - kpl., ? Przyłącza k. s. z rury PCV DN 160 odcinków o łącznej długości - 384,0m, ? Studni rewizyjnych - DN100 ? Studni rewizyjnych - PP 600, ? Studni rewizyjnych - PP 425, ? Rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni asfaltowych, z kostki betonowej, brukowca oraz szutrowych, ? Zlewnia nr 12 , obejmuje wykonanie; ? kanału z rur z rur DN200 - 853,0 m ? rurociągu z rur PEHD fi 110 - 143,29m ? przewiertu DN 315mm , ? przewiertu DN 400mm , ? Studni rewizyjnych DN1200 , ? Studni rewizyjnych DN 1000, ? Studni rewizyjnych PP 600 , ? Studni rozprężnej PE z filtrem węglowym -1 szt. ? Tłoczni T12/1 - 1 kpl. ? Przyłącza wodociągowe Dn32 - kpl 1. ? Przyłączy k. s. z rur PVC DN160 odcinków o łącznej długości - 42 m, b) Branża elektryczna: ? instalacja zasilania, oświetlenia i AKP oraz ułożenie uziomów dla tłoczni: 3 kpl. Wszystkie przepompownie musza być wyposażone w system komunikacji GSM i GPRS tj. m.in. powiadamiania o stanie awaryjnym. c) roboty pozostałe ? wykonanie odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych po robotach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projekt budowlany załączony do SIWZ- załącznik nr 8 i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.. Przedmiar robót stanowiących materiał pomocniczy i załączniki nr 9 a) i 9 b) do SIWZ. UWAGA: Załączona do SIWZ dokumentacja techniczna zaprojektowanej sieci kanalizacyjnej pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami i instalacją zewnętrzną kanalizacyjną w miejscowościach Sumin-Sucumin- Rokocin gm. Starogard Gd. obejmuje większy zakres przedsięwzięcia, który Zamawiający będzie realizował w kilku etapach. Pozostały zakres zaprojektowanej sieci k.s. zawarty w dokumentacji technicznej, nieopisany w pkt. 1.1 SIWZ nie jest objęty niniejszym zamówieniem. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: ? zakup, dostawa i wbudowanie materiałów objętych zamówieniem, ? organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, ? roboty ziemne pod sieci kanalizacyjne, ? wykonanie i uzgodnienie na własny koszt projektu organizacji ruchu na drogach , krajowych, powiatowych i gminnych na czas wykonywania robót budowlanych. ? ponoszenie kosztów zajęcia pasa drogowego na czas robót. ? sporządzenia i oznakowania czasowej organizacji ruchu oraz oznakowania terenu budowy, ? dokonania w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień związanych z wykonywaniem robót z właściwymi gestorami sieci. ? wykonanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zapewniającej stały dojazd do posesji znajdujących się wzdłuż budowanych sieci, ? koszty utrzymania zaplecza budowy, organizacji ruchu w okresie prowadzenia robót, obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, ewentualnej odbudowy osnowy geodezyjnej lub kamieni granicznych uszkodzonych/ zasypanych w trakcie robot budowlanych, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, rozruchu urządzeń z uzyskaniem zakładanych parametrów pracy, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót. ? zawiadomienie właścicieli terenów z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem ( w tym mediów przeznaczonych do przebudowy) o planowanym terminie wejścia z robotami budowlanymi. ? zapewnienia własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, ? utrzymania ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, uwaga: należy zapewnić ciągły dojazd do zabudowanych posesji, ? Informowania wyprzedzająco użytkowników dróg o kolejnych utrudnieniach komunikacyjnych związanych z postępem prac i wykonanie stosownego zabezpieczenia i oznakowania terenu robót. ? zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, ? umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego. ? Kompleksową, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót w tym odtworzenie punktów geodezyjnych, kamieni granicznych w sąsiedztwie prowadzonych robót. ? zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych rozruchów urządzeń, prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (operatu kolaudacyjnego) ? po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45000000-7, 45110000-1, 45111000-8, 45113000-2, 45231000-5, 45232000-2, 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2895551.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Produkcyjno-Handlowy "Hirsz"
Email wykonawcy: zuph.hirsz@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Słowackiego 9
Kod pocztowy: 83-322
Miejscowość: Stężyca
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3561528.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3561528.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6150000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.