eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zaprojektowanie i budowa, wdrożenie oraz utrzymanie portalu internetowego projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092267-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie: Zaprojektowanie i budowa, wdrożenie oraz utrzymanie portalu internetowego projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON" w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532604-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 055 494, e-mail Zamowienia_Publiczne@pfron.org.pl, faks 225 055 275.
Adres strony internetowej (url): http://pfron.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Fundusz celowy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa, wdrożenie oraz utrzymanie portalu internetowego projektu pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/11/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa oraz wdrożenie portalu internetowego (dalej jako Portal) z systemem zarządzania treścią CMS, wraz z wykonaniem dokumentacji powdrożeniowej, przeprowadzenie szkoleń dla osób zajmujących się obsługą Portalu. Zamawiający oczekuje również świadczenia usługi utrzymania, w tym bieżącego wsparcia obsługi Portalu. Planowany do realizacji Portal dedykowany jest do publikowania informacji o projekcie pn. "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON" realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "E-administracja i otwarty rząd", Działanie 2.1 "Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych" oraz wszelkich treści niezbędnych do komunikowania, popularyzacji projektu a także służących lepszemu poznaniu funkcjonalności systemu informatycznego projektu wśród jego Beneficjentów i Interesariuszy. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zakres oraz zasady wykonania usług określa załącznik nr 6 do SIWZ (Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści Umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 4.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związanych z obsługą usługi utrzymania opisanej w pkt 6.1 załącznika nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (dalej jako OPZ), których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Przepis art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy określa cechy stosunku pracy: a) wykonywanie pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy, b) wykonywanie pracy pod kierownictwem pracodawcy, c) w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, d) i w czasie przez niego wyznaczonym, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 4.2. W odniesieniu do osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej, Zamawiający wymaga przedstawienia przez Wykonawcę w terminie 5 Dni Roboczych przed dniem przystąpienia do realizacji usług wskazanych w pkt 6.1 OPZ wykazu tych osób oraz dokumentów potwierdzających sposób ich zatrudnienia (np. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę tych osób, przy czym oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w odpowiednio w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy). 4.3. Wykonawca zobowiązuje się na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego przedkładać raport stanu i sposobu zatrudnienia osób wymienionych w pkt 4.1 powyżej. 4.4. Jeżeli Wykonawca nie przedstawi dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających fakt zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej albo jeżeli przedstawione dokumenty lub wyjaśnienia potwierdzą brak wymaganego zatrudnienia, Zamawiający jest uprawniony do: 4.4.1. naliczenia kary umownej w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięciu tysięcy złotych) za każdy przypadek niewykazania faktu zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę osoby w miesiącu, co do której przewidziany jest taki obowiązek, lub 4.4.2. wypowiedzenia umowy po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zatrudnienia osób w oparciu o umowę o pracę i udokumentowania tego faktu w terminie wskazanym przez Zamawiającego w wezwaniu. Wypowiedzenie nastąpi w trybie natychmiastowym po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim. 4.5. Kara umowna przewidziana za niewykazanie faktu zatrudnienia osób wskazanych w pkt 4.1 powyżej należna jest także w przypadku późniejszego zatrudnienia tej osoby. 4.6. Wykonawca lub Podwykonawca może dokonać zmiany osób, o których mowa w pkt 4.1 powyżej pod warunkiem wcześniejszego pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 Dni Roboczych od dokonania przedmiotowej zmiany do przekazania Zamawiającemu wykazu nowych osób oraz przedstawienia dokumentów potwierdzających ich zatrudnienie. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - od dnia zawarcia Umowy do dnia 28.02.2019 r. Terminy realizacji poszczególnych Etapów zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72000000-5


Dodatkowe kody CPV: 72212224-5, 72413000-8, 79822500-7, 48224000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu "System obsługi wsparcia finansowanego ze środków PFRON", którego źródło finansowania stanowią środki Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) w wysokości 84,62% oraz środki krajowe z budżetu państwa w wysokości 15,38%.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60597.56
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASSECO POLAND S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Olchowa 14
Kod pocztowy: 35-322
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74535.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209100
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60597.56
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74535
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209100
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1.1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, przysługują środki odwoławcze zgodnie z działem VI - środki ochrony prawnej i w terminach określonych dla wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. 2.2. Wobec ogłoszenia oraz SIWZ środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy. 2.3. Ze względu na to, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 2.3.1. wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki lub zapytania o cenę, 2.3.2. określenia warunków udziału w postępowaniu; 2.3.3. wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.3.4. odrzucenia oferty odwołującego; 2.3.5. opisu przedmiotu zamówienia; 2.3.6. wyboru najkorzystniejszej oferty. 2.4. W związku z tym, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, terminy na wniesienie odwołania określają art. 182 ust. 1 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 2 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 3 pkt 2 ustawy, art. 182 ust. 4 pkt 1 i pkt 3 lit. a ustawy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.