eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brwinów › Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w budynku przedszkola w Otrębusach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092261-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Brwinów: Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w budynku przedszkola w Otrębusach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532937-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brwinów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Grodziska 12, 05840 Brwinów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 7382567, e-mail h.bak@brwinow.pl, faks 7295940.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.brwinow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w budynku przedszkola w Otrębusach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia technologii kuchni w budynku przedszkola w Otrębusach. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wszystkie dostarczone urządzenia, elementy wyposażenia i meble winny być fabrycznie nowe, spełniać wymagania określone w ust.2, normy bezpieczeństwa i higieny pracy, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia do stosowania w zakładach zbiorowego żywienia. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu oryginały atestów lub kopie poświadczone "za zgodność z oryginałem". 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również koszt: 1) dostarczenia urządzeń, elementów wyposażenia i mebli składających się na przedmiot zamówienia w miejsce ich docelowego montażu i użytkowania, 2) montażu i podłączenia wody ciepłej i zimnej oraz odpływu do kanalizacji do podejść przygotowanych przez wykonawcę budowy przedszkola - firmę ROSA-BUD S.A., 3) uruchomienia zamontowanych urządzeń i wyposażenia oraz przeprowadzenia dwóch szkoleń personelu ZS Otrębusy, 4) wywozu opakowań dostarczonych elementów. 5. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z wykonawcą budowy przedszkola - firmą ROSA-BUD S.A., w tym do dostarczenia w terminie 7 dni od podpisania umowy wytycznych dotyczących dostarczanych urządzeń, elementów wyposażenia i mebli w celu umożliwienia wykonania podejść sanitarnych, elektrycznych i gazowych zgodnie z wymogami technologicznymi (ust.4 pkt 3 umowy). 6. Z uwagi na bliskie sąsiedztwo szkoły, dostawy na teren prac mogą odbywać się do godziny 7.00 oraz po godz. 16.00. Powyższe ograniczenie nie dotyczy dni wolnych od nauki. 7. Urządzenia, elementy wyposażenia i meble składające się na przedmiot zamówienia, powinny być dostarczone z dokumentem gwarancyjnym, instrukcją obsługi (w języku polskim) oraz akcesoriami umożliwiającymi ich podłączenie i pracę bez dodatkowych zakupów. 8. Przed przystąpieniem do montażu Wykonawca: 1) przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wszystkie urządzenia, elementy wyposażenia, meble oraz inne elementy składające się na przedmiot zamówienia, 2) zweryfikuje na terenie prac wymiary wszystkich urządzeń, wyposażenia i mebli. 9. Wykonawca niezwłocznie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w odstępie 7 dni kalendarzowych przeprowadzi dwa szkolenia personelu użytkownika - ZS w Otrębusach dotyczące prawidłowej obsługi zamontowanych urządzeń. 10. Za dostarczone urządzenia i wyposażenie składające się na przedmiot zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 4 ust. 4 umowy. 11. Na wykonany przedmiot zmówienia Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 105861.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO Barbara Puć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 6C
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 140779.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138875.97
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162722.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.