eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500092010-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu: Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (IV)

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523149-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53159670500000, ul. ul. Armii Krajowej 32, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4441390 do 2, e-mail informatyk@pup.brzeg.pl, faks 077 4441390 do 2.
Adres strony internetowej (url): http://pup.brzeg.sisco.info/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-3411-2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie nr 5 Kierowca operator wózka jezdniowego 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa pn. Kierowca operator wózka jezdniowego. Szkolenie jest współfinansowane ze środków RPO WO. 2. Planowana liczba osób do przeszkolenia: do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3. Planowany termin realizacji: II Kwartał 2018r. 4. Miejsce szkolenia: 5. Miejsce wykonywania zamówienia: zajęcia teoretyczne jak również praktyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego lub maksymalnie do 60 minut najtańszym środkiem komunikacji publicznej. 6. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy na stanowisku operatora wózka jezdniowego. Szkolenie zakończy się przystąpieniem uczestników do egzaminu przed komisją UDT. 7. Przewidziana liczba godzin: Szkolenie powinno obejmować nie mniej niż 88 godzin, w tym: zajęcia praktyczne minimum 28 godzin zegarowych. 8. Program szkolenia winien obejmować: ?ogólne przepisy BHP przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym, ?budowa i zasady działania różnych typów wózków, ?czynności operatora przy obsłudze wózków, ?zajęcia praktyczne z obsługi wózka jezdniowego, ?wymiana butli gazowych, Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu przed komisją UDT w celu uzyskania uprawnień do obsługi urządzeń transportu bliskiego. Wykonawca zapewni realizację zajęć praktycznych z obsługi wózków jezdniowych na placu manewrowym zgodnie ze szczególnymi przepisami dot. szkolenia operatorów. Zadanie nr 8 Kucharz małej gastronomi 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Kucharz małej gastronomi. Szkolenie jest współfinansowane ze środków RPO WO. 2.Planowana liczba osób do przeszkolenia: Szkoleniem zostanie objętych do 10 osób bezrobotnych, które będą wysłane grupowo. 3.Termin wykonania zamówienia: marzec - maj 2018r. 4.Miejsce szkolenia: 5.Miejsce wykonywania zamówienia: zajęcia teoretyczne jak również praktyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego lub maksymalnie do 60 minut najtańszym środkiem komunikacji publicznej. 6.Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania pracy w kuchni na stanowisku kucharza. Szkolenie zakończy się przystąpieniem uczestników do egzaminu czeladniczego na tytuł zawodowy w zawodzie kucharz małej gastronomii. 7.Przewidziana liczba godzin: Wymagana ilość godzin przypadających na uczestnika szkolenia: nie mniej niż 150 godzin, w tym zajęcia praktyczne minimum 100 godzin zegarowych. 8.Program szkolenia ma obejmować: ?obróbka termiczna mięsa, ?sporządzanie potraw z mięsa zwierząt rzeźnych i dziczyzny, ?sporządzanie potraw z drobiu i dzikiego ptactwa, ?sporządzanie potraw z ryb, ?sporządzanie potraw z podrobów, ?sporządzanie potraw z półmięsnych i jarskich, ?sporządzanie sosów gorących, ?przygotowanie deserów oraz napojów zimnych i gorących, ?przygotowanie zakąsek, ?sporządzanie potraw dietetycznych, ?sporządzanie potraw z kuchni staropolskiej oraz kuchni innych narodów tj. francuskiej, rosyjskiej, włoskiej, węgierskiej, tureckiej, ?sporządzanie potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne, ?dekorowanie potraw oraz odpowiednie ułożenie. Wykonawca zapewni program szkolenia na "kucharza małej gastronomii" uprawniający uczestników szkolenia do przystąpienia do egzaminu czeladniczego. Wykonawca musi zapewnić praktyki w środowisku pracy dla kucharza w restauracji lub innych punktach gastronomicznych, gdzie będzie przebiegała prawidłowa realizacja szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, pozwalająca na wykonanie wszystkich zagadnień zawartych w części praktycznej programu szkolenia. Uczestnicy szkolenia przystąpią do egzaminu przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną w celu uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu kucharza. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Izbą Rzemieślniczą terminu zorganizowania egzaminu czeladniczego. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia uczestnika szkolenia w odzież roboczą. Uczestnicy szkolenia, którzy zaliczą z wynikiem pozytywnym egzamin na kucharza małej gastronomii przed Okręgową Komisją Egzaminacyjną, otrzymają stosowne uprawnienia. Wykonawca musi potwierdzić wykonanie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych wraz z orzeczeniem lekarskim. Zadanie nr 10 Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu pn.: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego w związku z realizacją projektu pn.: Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (IV). 2.Planowana liczba osób do przeszkolenia: do 10 osób bezrobotnych skierowanych przez Zleceniodawcę grupowo. 3.Termin wykonania zamówienia: II Kwartał 2018. 4.Miejsce szkolenia: Miejsce wykonywania zamówienia: zajęcia teoretyczne oraz praktyczne będą odbywały się na terenie Powiatu Brzeskiego lub maksymalnie w odległości do 60 minut środkami komunikacji publicznej. 5.Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników szkolenia do wykonywania pracy w zawodach związanych z księgowością w działach finansowych lub kadr i płac z wykorzystaniem programów komputerowych m.in.: System Finansowo - Księgowy SAP oraz PŁATNIK. Uczestnicy szkolenia poznają podstawy języka angielskiego (w tym słownictwo branżowe). 6.Przewidziana liczba godzin: Szkolenie powinno obejmować nie mniej niż 200 godzin zegarowych w tym: ?zajęcia praktyczne z zakresu księgowości, kadr i płac min. 80 godzin (w tym w środowisku zawodowym np. w biurach rachunkowych min. 40 godzin) ?język angielski min. 40 godz. ze słownictwem branżowym księgowym. Tygodniowy wymiar godzin szkolenia nie może być krótszy niż 25 godzin zegarowych. 7.Program szkolenia ma obejmować zagadnienia: Część teoretyczna: Moduł A Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac: ?ogólne zasady rachunkowości ?podstawy prawne z zakresu księgowości ?ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych oraz ich dokumentowanie ?stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych ?identyfikacja poszczególnych podatków w tym podatek VAT ?obliczanie należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek, podatkowa księga przychodów i rozchodów ?noty księgowe ?sprawozdania finansowe - bilans, rachunek zysków i strat ?wybrane zagadnienia prawa pracy ?wyliczanie wynagrodzeń za pracę, lista płac ?rozliczanie składek ZUS ?ubezpieczenia społeczne ?dokumentacja i ewidencja kadrowa ?system oceniania pracowników ?podstawa obsługi komputera ?obsługa programów użytkowych: System Finansowo - Księgowy SAP, PŁATNIK Moduł B Podstawy języka angielskiego (wraz ze słownictwem branżowym).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2


Dodatkowe kody CPV: 80530000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Kierowca operator wózka jezdniowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ośrodek Szkolenia Operatorów Maszyn Roboczych SOMAR s.c.
Email wykonawcy: biuro@somar-sc.pl; szkolenia@somar-sc.pl
Adres pocztowy: Grobli 12A
Kod pocztowy: 49-306
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16050
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Kucharz małej gastronomi

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 20014r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017r. poz. 1579)zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z tym, iż w postępowaniu przetargowym nie złożono żadnej oferty część Nr 8 postępowania unieważnia się.

CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Księgowość komputerowa z elementami kadr i płac oraz językiem angielskim

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2017r. poz. 1579) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W związku z tym, iż w postępowaniu przetargowym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, część 10 postępowania unieważnia się.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.