eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań pn. "Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" oraz "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091907-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań pn. "Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" oraz "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535669-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadań pn. "Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" oraz "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 2.1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa nawierzchni ma polegać na podwyższeniu parametrów technicznych drogi. Obejmuje odcinek o długości około 0,060 km. Polegać ma na sfrezowaniu nawierzchni o gr. około 3cm, wykonaniu regulacji wysokościowej krawężnika przy części zjazdów (około 15m), wykonaniu warstwy wyrównawczej z BA o gr. śr. 3-4cm oraz ścieralnej o gr. 4cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej oraz wymianę istniejących włazów żeliwnych kanalizacji sanitarnej na włazy betonowe z kołnierzem betonowym prefabrykowanym. Przebudowana droga ma posiadać 2 pasy ruchu. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub w przypadku braku takiej możliwości poprzez nowoprojektowane wpusty. Powierzchnia jezdni - około 530m2. Wartość zadania: Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią wynosi ogółem 94 710,00 zł brutto . Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: "Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" oraz "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy." Część 2 2.2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy" realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa nawierzchni ma polegać na podwyższeniu parametrów technicznych drogi. Obejmuje odcinek o długości około 0,126 km. Polegać ma na wyrównaniu podłoża z KŁSM o gr. około 12cm, wykonaniu warstwy wiążącej z BA, warstwy ścieralnej z BA Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,5m, a także regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Istniejący chodnik należy zachować. Powierzchnia jezdni - około 567 m2. Wartość zadania: Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy wynosi ogółem 99 630,00 zł brutto. Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: "Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią" oraz "Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy." 2.3 Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot zamówienia dla Części 1 oraz dla Części 2 będzie obejmował: 1. nadzór inwestorski nad realizacją dokumentacji projektowej, 2. nadzór inwestorski nad robotami przygotowawczymi, robotami rozbiórkowymi, wykonaniem nawierzchni jezdni, robotami towarzyszącymi, organizacją ruchu, 3. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4. dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany, 5. nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6. wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 7. egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 8. egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 9. wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, 10. wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 11. analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 12. przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania, 13. uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej obiektów. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa ul. Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 934.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM- Drogi Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz
Email wykonawcy: andrzej-marchle@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Farna 2 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferta najkorzystniejsza, która otrzymała największą ilość punktów.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa ul. Pałacowej w Trzeciewnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM- Drogi Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz
Email wykonawcy: andrzej-marchle@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Farna 2 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1168.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1168.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4551.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferta najkorzystniejsza, która otrzymała największą ilość punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.