eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań"Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią", "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią"oraz "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091896-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Gmina Nakło nad Notecią: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią", "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią"oraz "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535582-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nakło nad Notecią, Krajowy numer identyfikacyjny 092350895, ul. Ks. Piotra Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, e-mail malgorzata.balzer@umig.naklo.pl, cybulska.emilia@umig.naklo.pl, faks 52 386 79 02.
Adres strony internetowej (url): www.bip.gmina-naklo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią", "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią"oraz "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 2.1. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią " Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią " realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej. Obejmuje odcinek o długości łącznej około 0,074 km. Polegać ma na wykonaniu wzmocnienia podłoża mieszanką związaną cementem, podbudowy z betonu C12/15 oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni krawężnikiem 15x22cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Powierzchnia jezdni - około 350m2.Ponadto wykonawca zaprojektuje i wykona odwodnienie liniowe na długości około 48m od skrzyżowania z dz. nr ew. 2340 do włączenia do istniejącej sieci na ul. Dolnej. Po wykonaniu odwodnienia liniowego na odcinku nieobjętym przebudową drogi, istniejącą nawierzchnię jezdni należy odtworzyć. Wartość zadania: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią "Notecią wynosi ogółem 83 947,50 zł brutto . Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią "" Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią" "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" Część 2 2.2. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią" Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią"" realizowanym w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej. Obejmuje odcinek o długości około 0,047 km. Polegać ma na rozebraniu nawierzchni z betonu asfaltowego oraz wykonaniu podsypki z piasku, podbudowy z betonu C12/15 oraz warstwy ścieralnej z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni obrzeżem 8x30cm (przy budynkach dopuszcza się wykonanie kostki do ścian przy zabezpieczeniu folią bąbelkową). Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez spadki poprzeczne i podłużne do istniejącej kanalizacji deszczowej lub w przypadku braku takiej możliwości poprzez nowoprojektowane wpusty. Powierzchnia jezdni - około 202m2.. Wartość zadania: "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią" wynosi ogółem 47 970,00 zł brutto. Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią "" Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią" "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" Część 3 1.3. Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania " Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru branży drogowej nad zadaniem " Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" Przebudowa drogi obejmuje wykonanie jezdni z kostki brukowej betonowej na odcinku o długości około 0,080 km. Polegać ma na wykonaniu wzmocnienia podłoża mieszanką związaną cementem, podbudowy z betonu C12/15 oraz nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej. Zakłada się zramowanie konstrukcji jezdni krawężnikiem 15x22cm. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej. Odwodnienie przedmiotowego odcinka należy zapewnić poprzez projektowane wpusty z włączeniem do projektowanej (przez KPWiK Nakło) kanalizacji deszczowej. Rozwiązanie odwodnienia należy uzgodnić z Komunalnym Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji w Nakle nad Notecią. Powierzchnia jezdni - około 400m2. Wartość zadania: "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" wynosi ogółem 94 857,60 zł brutto. Program funkcjonalno- użytkowy dotyczący inwestycji objętej usługą nadzoru inwestorskiego dostępny jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej:www.bip.gmina-naklo.pl w zakładce zamówienia publiczne - tytuł postępowania: Zaprojektuj i wybuduj dla zadań: "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią "" Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią" "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią" 2.4. Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot zamówienia dla Części 1, dla Części 2 oraz dla Części 3 będzie obejmował: 1. nadzór inwestorski nad realizacją dokumentacji projektowej, 2. nadzór inwestorski nad robotami przygotowawczymi, robotami rozbiórkowymi, wykonaniem nawierzchni jezdni, robotami towarzyszącymi, organizacją ruchu, 3. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4. dopilnowanie, żeby cały zakres rzeczowy objęty dokumentacja projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - został wykonany, 5. nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6. wydawanie kierownikowi budowy i kierownikom robót poleceń dotyczących usuwania nieprawidłowości lub zagrożeń, 7. egzekwowanie od wykonawcy i przedstawianie, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych, 8. egzekwowanie od kierownika budowy i kierowników robót dokonanie poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, 9. wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową, 10. wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania, 11. analiza i ocena dotycząca proponowanych przez wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń, 12. przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego przekazywanego zadania, 13. uczestniczenie w odbiorze końcowym oraz przeglądach gwarancyjnych. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z Programem funkcjonalno-użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej obiektów. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71540000-5, 71247000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa ulicy Nowy Świat w Nakle nad Notecią "

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM- Drogi Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz
Email wykonawcy: andrzej-marchle@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Farna 2 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1020.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1020.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3813.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferta najkorzystniejsza, która otrzymała największą ilość punktów.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa drogi na działkach o numerach ewidencyjnych 1848/6, 1837/18 w Nakle nad Notecią"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM - Drogi Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz
Email wykonawcy: andrzej-marchle@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Farna 2 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 861.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 861.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2091.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferta najkorzystniejsza, która otrzymała największą ilość punktów.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. "Przebudowa ul. Lema w Nakle nad Notecią"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 950.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AMM - Drogi Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz
Email wykonawcy: andrzej-marchle@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Farna 2 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1168.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1168.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4305.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami SIWZ. Oferta najkorzystniejsza, która otrzymała największą ilość punktów.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.