eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilków › "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - I etap.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091859-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Gmina Wilków: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - I etap.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł projektu "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków". Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533510-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500063974-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wilków, Krajowy numer identyfikacyjny 431020196, ul. Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 828 10 02, e-mail bnowak@gminawilkow.pl, faks 81 828 13 79.
Adres strony internetowej (url): wilkow.e-biuletyn.pl/index.php?id=80

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - I etap.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKiR.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Realizacja projektu pod nazwą: "Poprawa efektywności energetycznej poprzez kompleksową termomodernizację budynków użyteczności publicznej w Gminie Wilków" - I etap. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Termomodernizacji budynku Urzędu Gminy Wilków, oraz części budynku podnajmowane podmiotom zewnętrznym, wraz z wymianą pokrycia dachowego zgodnie z dokumentacją techniczną. Charakterystyka budynku: Budynek dwukondygnacyjny kryty eternitem z poddaszem użytkowym i strychem, częściowo podpiwniczony, z bocznymi parterowymi skrzydłami. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno kanalizacyjną i telefoniczną. Ściany zewnętrzne i działowe murowane i otynkowane. Zakres prac obejmuje: I. Roboty budowlane: -roboty przygotowawcze związane z przygotowaniem elewacji budynku do ocieplenia- demontaż i ponowny montaż po zakończeniu prac tablic informacyjnych, klimatyzacji, oświetlenia zewnętrznego, itp.; -roboty rozbiórkowe /demontaż starych parapetów okiennych, demontaż obróbek blacharskich, podbitki drewnianej, ocieplenia sufitów i stropów, itp/; -demontaż orynnowania budynku, rur spustowych, instalacji odgromowej; -demontaż pokrycia dachowego, demontaż starych łat; -transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z pokrycia dachowego; -impregnacja przeciwogniowa istniejącej konstrukcji dachowej, impregnacja desek i łat; -wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z robotami przygotowawczymi /deskowanie, folia/; - wykonanie obróbek blacharskich, rur spustowych i orynnowania wraz z robotami przygotowawczymi; - wykonanie nowej podbitki dachowej; -wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie obowiązkowych pomiarów; - wykonanie ocieplenia elewacji budynku płytami styropianowymi, wykonanie ocieplenia pomieszczeń biurowych wewnątrz budynku; - wykonanie ocieplenia stropu na poddaszu, oraz stropu części budynku posadowionego na słupach, ocieplenie słupów, podciągów, itp; -podwyższenie i obróbka kominów wraz z wymianą kratek wentylacyjnych, przeglądy kominiarskie; - wymiana drzwi wejściowych na antywłamaniowe z atestem i certyfikatem; -malowanie elewacji wraz z malowaniem okratowania budynku; - przebudowa łazienek - dostosowanie jednej z nich dla potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z dostosowaniem instalacji nowowykonanych do instalacji istniejących. II. Roboty elektryczne: -demontaż starych lamp wraz z ich utylizacją; -demontaż wyłączników oraz podstaw pod bezpieczniki; -uzupełnienie istniejącej instalacji elektrycznej o dodatkowe przewody zgodnie z dokumentacją techniczną; -montaż nowych lamp, wyłączników, tablic bezpiecznikowych, zabezpieczenia przeciwporażeniowego, itp.; - montaż instalacji alarmowej p.poż; - wykonanie obowiązkowych pomiarów instalacji elektrycznej; - montaż instalacji fotowoltaicznej oraz jej zsynchronizowanie z siecią; - uzupełnienie ubytków w tynku wraz z malowaniem. III. Roboty sanitarne: -roboty rozbiórkowe / demontaż kaloryferów żeliwnych, wycinka rur, wycinka kolektorów itp./; - wykonanie nowych kolektorów na wejściu do budynku z oprzyrządowaniem; - wykonanie nowej instalacji CO z rur plastikowych; - montaż nowych grzejników wraz z zaworami; -wykonanie połączenia nowej instalacji z istniejącymi instalacjami CO w pomieszczeniach podnajmowanych; -wykonanie prób szczelności instalacji; - uzupełnienie ubytków w tynku wraz z malowaniem. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określają: dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót / jako materiał pomocniczy/ - stanowiące załączniki do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45400000-1, 51100000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 371258.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
Email wykonawcy: gugaladariusz@o2.pl
Adres pocztowy: Kawęczyn 14
Kod pocztowy: 24-350
Miejscowość: Chodel
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 423904.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 423904.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 670610.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.