eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukującychdrukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091782-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Szkoła Główna Służby Pożarniczej: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 503196-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Główna Służby Pożarniczej, Krajowy numer identyfikacyjny 00017341000000, ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 5617624, e-mail zam.pub@sgsp.edu.pl, faks 22 8330724.
Adres strony internetowej (url): www.sgsp.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/39/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy, tonerów do urządzeń drukujących: drukarek, kserokopiarek, faxów, w celu zabezpieczenia prawidłowego funkcjonowania Komórek Organizacyjnych SGSP" wraz z odbiorem kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych na warunkach i zasadach określonych w załącznikach nr 2, 3 i 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne równoważne lub o wyższych parametrach niż wyprodukowane oryginalnie przez producenta urządzeń z zastrzeżeniem wszystkich wymogów dla materiałów równoważnych opisanych w niniejszej SIWZ i z załączeniem oświadczenia wykonawcy-załącznik nr 8. 2. Każdy dostarczony do zamawiającego materiał eksploatacyjny musi posiadać widoczną i trwale naniesioną informację: a) numer produktu (tożsamy z ofertą Wykonawcy), b) informację do jakiego urządzenia jest przeznaczony, c) datę ważności. 3. Pod pojęciem materiały eksploatacyjne równoważne (zamienniki) rozumie się: Zamienne materiały eksploatacyjne innego producenta niż producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Muszą one być równoważne materiałom oryginalnym. Równoważność ta oznacza w szczególności, iż zapewniają one jakość oraz wydajność wydruku/kopiowania co najmniej dorównującą oryginalnym materiałom eksploatacyjnym, których oznaczenie kodowe i rodzaj podano w Tabeli nr 1 i 2 zamieszczonej w załączniku nr 2 do SIWZ W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (zamienników), w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi przedstawić wraz z ofertą, opis wraz ze zdjęciem produktu równoważnego tj. kartę zawierającą szczegółową specyfikację techniczną oferowanego towaru równoważnego (z zaznaczeniem pozycji której opis dotyczy), z której powinno w sposób niebudzący żadnej wątpliwości Zamawiającego wynikać, że zaoferowany towar jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do produktu określonego przez Zamawiającego w formularzu cenowym. - W kolumnie nr 4 w Formularzu asortymentowo-cenowym, należy wpisać symbol-numer oferowanego produktu, nazwę producenta, kolor produktu, wydajność produktu. - Wykonawca oferujący materiały eksploatacyjne równoważne po dokonaniu oceny jego oferty jako najkorzystniejszej, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zobowiązany będzie dostarczyć na wniosek Zamawiającego oferowane materiały eksploatacyjne do wskazanych drukarek celem ich przetestowania (Zamawiający wybierze max 10 tonerów do przetestowania według własnego uznania). Przetestowanie polegać będzie na zainstalowaniu przesłanego do testowania materiału eksploatacyjnego w urządzeniu, sprawdzeniu kompatybilności z urządzeniem (prawidłowe wykrycie przez sprzęt, współpraca z programem monitorującym stan zasobników z tonerem czy tuszem) oraz wykonaniu ok. 100 próbnych wydruków dla oceny jego jakości i czystości. Zamawiający sporządzi z przeprowadzonego testu stosowny protokół. Jeśli materiały i wydruki nie będą spełniać wymagań jakościowych( tj. wysypywanie się tonera, brudzenia wydruków, brak komunikacji z programem monitorującym urządzenia, a w przypadku urządzeń atramentowych wydrukowany przez nią kod nie będzie czytany przez czytnik kodów oraz jakość wydruków nie będzie zadawalająca), oferta zostanie odrzucona jako nie zgodna z treścią SIWZ. W przypadku odrzucenia oferty Wykonawcy oferującego najkorzystniejszą ofertę do przedstawienia próbek materiałów równoważnych zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 4. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą spełniać poniższe wymogi: a) oferowane materiały eksploatacyjne mają być fabrycznie nowe tj. nieregenerowane i nierefabrykowane, czyli WSZYSTKIE elementy urządzenia muszą być nowe, b) oferowane materiały eksploatacyjne mają posiadać maksymalną pojemność i wydajność dla poszczególnych modeli urządzeń drukujących tzn. np. tonery laserowe (te które posiadają) muszą posiadać płytki elektroniczne tzw. "chipy" dające identyczne komunikaty jak oryginalne producenta sprzętu, c) użycie ich NIE MOŻE POWODOWAĆ UTRATY GWARANCJI PRODUCENTA SPRZĘTU. Wykaz sprzętu objętego gwarancją zamieszczono w Tabeli nr 1 zamieszczonej w załączniku nr 2 do SIWZ. d) termin ważności dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia, e) wszystkie dostarczone materiały muszą być objęte gwarancją 12 miesięczną. Bieg terminu gwarancji dla każdej dostarczonej partii Produktów rozpoczyna bieg z dniem podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń dowodu dostawy, f) oferowane materiały eksploatacyjne nie mogą nosić śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia. g) oferowane materiały eksploatacyjne winny być oryginalne opakowane wraz z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta ( np. hologramy). h) oferowane materiały będą oznaczone symbolem oraz oryginalnymi znakami firmowymi producenta. i) Oferowane materiały winny być pakowane pojedynczo w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach producenta. j) Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy, posiadających pojemności startowe. 5. Dostawa Produktów będzie realizowana transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego przy ul. Słowackiego 52/54 w Warszawie. 6. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy następować będzie w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej, zbiorczej za dany miesiąc faktury VAT. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwiększenia ilości zakupu i dostaw danej pozycji Produktu (asortymentu) kosztem odpowiedniego zmniejszenia ilościowego zakupu i dostaw innej pozycji Produktu, przy niezmienionej całkowitej wartości Umowy określonej w ust. 1. Niniejsza zmiana nie wymaga zmiany treści Umowy. 8. Strony wzajemnie akceptują, że Zamawiający jest uprawniony do zakupu i odbioru mniejszej ilości dostaw Produktów, niż określona w SIWZ i w ofercie Wykonawcy, przy czym całkowita minimalna wartość Produktów przewidziana do zakupu w ramach Umowy nie będzie łącznie mniejsza niż 50% kwoty netto wartości Umowy, w całym okresie obowiązywania Umowy. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3.1.8., wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, określona w umowie podlega stosownemu pomniejszeniu. Wykonawca nie będzie mógł domagać się naprawienia szkody, która została spowodowana tą zmianą i nie stwarza mu to podstawy do żądania zmiany warunków Umowy, w tym także w zakresie wynagrodzenia. 10. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dostarczyć w stosunku do wskazanego Produktu również produkt równoważny do niego, a na etapie wykonywania umowy obowiązany będzie każdorazowo uzyskać akceptację Zamawiającego na dostawę produktu równoważnego po uprzednim wykazaniu jego równoważności w stosunku do Produktu oznaczonego numerem i na warunkach określonych w umowie zgodnie z § 1 ust.4. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru kaset po zużytych materiałach eksploatacyjnych dostarczonych przez siebie i wystawienia Zamawiającemu każdorazowo " Karty Przekazania Odpadu". 12. Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać wyładunku i wniesienia dostarczonych Produktów do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i ich rozładunku. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5- Tonery do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.00-2- Wkłady barwiące 30.12.51.20-5 Tonery do fotokopiarek 30.12.43.00-7 Bębny do maszyn biurowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 198128.88
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAK Sp. zo.o.
Email wykonawcy: m.iskrzak@mak.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208439.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208439.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219802.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.