To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-25
Ogłoszenie nr 500091729-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533650-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Kościuszki
17,
44200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 422 12 47, e-mail
dzp@zgm.rybnik.pl, faks
324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wynajem samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.1120.0009.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest wynajem 3 samochodów o masie całkowitej do 3,5 tony wraz z kierowcami na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - Administracji Domów Mieszkalnych nr 1. Transport będzie prowadzony głównie po drogach miejskich i osiedlowych. Opis przedmiotu zamówienia: Na potrzeby ADM I zamawiający przewiduje 3 samochody wraz z kierowcami: a) 2 samochody osobowo - towarowe z podwójną kabiną za skrzynią załadunkową o długości min. 2,2 mb, pod plandeką, przystosowany do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożące min. 5 pracowników ZGM, b) 1 samochód - osobowo - towarowy z zamknięta kabiną ( tzw. blaszanka) przystosowany do przewozu brygad roboczych i materiałów budowlanych, przewożący min. 8 pracowników ZGM. Samochody powinny być estetyczne i w dobrym stanie technicznym. Zamawiający przewiduje czas pracy ww. samochodu dziennie w dni robocze zgodnie z czasem pracy obowiązującym w ZGM. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości godzin wynajmu samochodu wraz z kierowcą w zależności od jego potrzeb. Zamawiający zapłaci tylko za faktyczne godziny wynajmu samochodu wraz z kierowcą. W przypadku awarii samochodu Wykonawca zobowiązany jest na okres naprawy podstawić inny samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania. W przypadku wystąpienia awarii samochodu podczas świadczenia usługi Wykonawca zobowiązany jest podstawić samochód zastępczy o zbliżonych parametrach spełniających wymagania w ciąg 1 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Czas dojazdu samochodu zastępczego na wyznaczone miejsce nie będzie wliczany do czasu pracy samochodu. Zamawiający na czas wykonywania usługi przewiduje zamontowanie w każdym samochodzie Wykonawcy lokalizatora GPS, który będzie wskazywał miejsce pobytu samochodu oraz przebyte trasy na mapie RSIP. Dostęp do tych danych będzie miał Zamawiający a obsługa ww. urządzenia będzie obowiązkiem pracowników ZGM. Montaż lokalizatora jest nieinwazyjny i polegać będzie na umieszczeniu modułu lokalizacyjnego w schowku albo w innym bezpiecznym miejscu w samochodzie i połączeniu go przewodem z terminalem przymocowanym na przyssawce do szyby oraz podłączeniu zasilania lokalizatora przewodem do gniazdka zapalniczki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezinwazyjnego przymocowania na drzwiach samochodu magnesowych tabliczek informacyjnych o wymiarach 42cm x 15cm o treści "Zakład Gospodarki Mieszkaniowej". Tabliczki te wykonawca będzie miał obowiązek przymocować na samochód podczas świadczenia usługi transportowej na rzecz Zamawiającego oraz zwrócić Zamawiającemu po realizacji zamówienia. Zaleca się, aby samochody wykorzystywane do świadczenia usług wyposażone były w silniki spełniające wymagania co najmniej normy EURO 4 w zakresie emisji spalin oraz wyposażone były w zewnętrzne urządzenia sygnalizacyjne (świetlne) w kolorze pomarańczowym. Szczegółowy zakres usługi precyzuje SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162816.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "DOBROWOLSKI" Dobrowolski Łukasz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
245496.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawy mięsa, wędlin i ryb
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
- Dostawa kompresora CNG
- Zmiana organizacji ruchu na ulicy Żorskiej w zakresie wyznaczenia pasów rowerowych
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2024/2025
- Organizacja konferencji z panelem rolniczym w ramach operacji własnej pn.: "Rasy zachowawcze i ich potencjał w rozwoju obszarów wiejskich" dla 60 uczestników.
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.