eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. "Poprawa jakości środowiska miejskiego Katowic poprzez odnowienie zieleni na wybranych skwerach i zieleńcach osiedlowych w rejonie dzielnic Szopienice, os. Tysiąclecia i Koszutka"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091667-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. "Poprawa jakości środowiska miejskiego Katowic poprzez odnowienie zieleni na wybranych skwerach i zieleńcach osiedlowych w rejonie dzielnic Szopienice, os. Tysiąclecia i Koszutka"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Ochrona Środowiska na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II - Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5. Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu 2. Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529123-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie studium wykonalności dla projektu pn. "Poprawa jakości środowiska miejskiego Katowic poprzez odnowienie zieleni na wybranych skwerach i zieleńcach osiedlowych w rejonie dzielnic Szopienice, os. Tysiąclecia i Koszutka"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.022.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie studium wykonalności dla Projektu pn.: "Poprawa jakości środowiska miejskiego Katowic poprzez odnowienie zieleni na wybranych skwerach i zieleńcach osiedlowych w rejonie dzielnic Szopienice, os. Tysiąclecia i Koszutka" oraz udzielenie Zamawiającemu wsparcia podczas przygotowywania dokumentacji aplikacyjnej i procedury konkursowej. Projekt zakłada odnowienie terenów zielonych położonych w Katowicach, na skwerach i zieleńcach osiedlowych w rejonie dzielnic Szopienice, os. Tysiąclecia i Koszutka, o łącznej powierzchni ok. 50.000,00 m2, które obejmie w szczególności: 1) usunięcie starych, obumarłych lub zniszczonych drzew i żywopłotów, 2) wycięcie i wykarczowanie drzew o przerośniętych korzeniach, niszczących grunt, 3) usunięcie asfaltu z przeznaczeniem na zieleń lub małą architekturę, 4) nasadzenia drzew z wyłączeniem gatunków inwazyjnych, 5) nasadzenia krzewów, 6) utworzenie rabat kwiatowych, 7) wybudowanie chodników na tzw. wydeptach. 2. W ramach wsparcia, o którym mowa w pkt. 2 Wykonawca zobowiązuje się udzielać wyjaśnień oraz wykonać do trzech aktualizacji studium na żądanie i w zakresie oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego. Aktualizacja obejmie uzupełnienie, poprawienie, wprowadzenie zmian do studium wykonalności w szczególności w następujących przypadkach: 1) w przypadku pojawienia się zmian w wytycznych dla beneficjentów, dokumentacji programowej lub konkursowej dla Działania 2.5 w II osi priorytetowej POIiŚ 2014-2020, lub 2) w przypadku zgłoszenia uwag formalnych lub merytorycznych przez Instytucję Wdrażającą lub Komisję Oceny Projektów na poszczególnych etapach oceny wniosków o dofinansowanie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, z obowiązującym stanem prawnym i wymogami szczególnymi wynikającymi z przepisów oraz wytycznych do Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, obowiązujących na dzień przekazania studium wykonalności (lub jego aktualizacji) a także z Regulaminem Konkursu nr POIS.02.05.00-IW.02-00-005/18. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu studium wykonalności w następującej formie: 1) 3 egzemplarze w formie papierowej w postaci wydruku, 2) 2 egzemplarze w wersji elektronicznej na nośniku danych (dysk CD lub DVD) w formacie PDF i DOC (wersja edytowalna) wraz z arkuszem kalkulacyjnym w formacie XLS (wersja edytowalna), zawierającym tabele oraz wyliczenia do analizy finansowej i ekonomicznej z odblokowanymi formułami, przy czym wersje papierowa oraz elektroniczna będą jednakowe. 5. Zamówienie dotyczy Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Ochrona Środowiska na lata 2014-2020, Oś priorytetowa II - Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5. Poprawa jakości środowiska miejskiego, Typ projektu 2. Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych (POIiŚ). 6. Dokumentacja konkursowa dostępna jest pod adresem: http://poiis.nfosigw.gov.pl/skorzystaj-z-programu/zobacz-ogloszenia-i-wyniki-naborow-wnioskow/poprawa-jakosci-srodowiska-miejskiego/art,30,v-nabor-dla-dzialania-2-5-poiis-2014-2020-1-i-2-typ-projektow.html 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9975.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 23
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 22
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NDTS Consulting Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@ndts.pl
Adres pocztowy: ul. Utrata 4C/I3
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4059.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4059.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.