To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-25
Ogłoszenie nr 500091089-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.
Gmina Reszel: Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 520816-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500054378-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Reszel, Krajowy numer identyfikacyjny 51074361100000,
ul. Rynek
24,
11440
Reszel, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 755 00 31, e-mail
przetarg@ugreszel.pl, faks
897 550 031.
Adres strony internetowej (url): http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty nawierzchni dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta i gminy Reszel
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TB.271.3.2018.ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia dla części I - "Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Reszel". Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Dowóz i rozścielenie kruszywa naturalnego 0-31,5 mm, kategorii C50/30 w szacunkowej ilości 1270 ton i pospółki o szacunkowej ilości 100 ton w miejsce wskazane przez Zamawiającego . 2) Profilowanie nawierzchni około 60 km dróg równiarką drogową o mocy co najmniej 110 KM wraz z usunięciem zbędnych kamieni. Szacunkowy czas pracy równiarki - około 150 h. 3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni około 20 km dróg walcem lub wałem o ciężarze całkowitym min. 3,5 t. Szacunkowy czas pracy walca - około 40 h. Opis przedmiotu zamówienia dla części II - "Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Reszel". Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości - 50 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości - 100 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 50 m2 Opis przedmiotu zamówienia dla części III - "Remont dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej w obrębie miasta Reszel". Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Remont cząstkowy nawierzchni z obcięciem krawędzi pilarką, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, przy użyciu recyklera lub masą bitumiczną na gorąco, o szacunkowej ilości - 200 m2 2) Remont cząstkowy nawierzchni bez obcinania krawędzi, z wywozem rumoszu i skropieniem powierzchni naprawionej emulsją asfaltową, zagęszczenie walcem lub płytą wibracyjną, o grubości uszkodzenia do 4 cm, emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi, o szacunkowej ilości - 250 m2 3) Remont rakowin przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych przy uszkodzonej nawierzchni do głębokości 1,5 cm i spękania, o szacunkowej ilości - 300 m2 Opis przedmiotu zamówienia dla części IV - "Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. koparko-spycharki wraz z operatorem oraz ciągnika z przyczepą wraz z kierowcą". Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. koparko-spycharki, wraz z obsługą operatorską, o mocy silnika min. 105 KM wyposażoną w przednią łyżkę dzieloną o poj. min. 1,00 m3, łyżkę tylną na ramieniu teleskopowym o zasięgu min. 4 m o poj. min. 0,50 m3, łyżkę skarpową o poj. min. 0,80 m3 - szacunkowy czas pracy - 50 godz. 2) Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. ciągnika, wraz z kierowcą, o mocy silnika min. 75 kM z przyczepą samowyładowczą o ładowności min. 4,0 t - szacunkowy czas pracy - 20 godz. 3) podstawianie sprzętu określonego w pkt. 1 i 2 w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6, 45520000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Reszel |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
83040.16
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowo-Sprzętowe Giak Danuta
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102139.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Reszel |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93 ust.1 pkt 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy pzp. W postępowaniu dla części 2 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 26 marca 2018 r. do godziny 12:00. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej w obrębie miasta Reszel |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93 ust.1 pkt 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy pzp. W postępowaniu dla części 3 zamówienia nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 26 marca 2018 r. do godziny 12:00. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Usługa polegająca na pracy sprzętu, t.j. koparko-spycharki wraz z operatorem oraz ciągnika z przyczepą wraz z kierowcą |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6540.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8044.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1068D na odcinku Wioska - Witoszyce.
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy Gorzkowice - część 5
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.