eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parczew › Usługi sprzątania dróg i mostów, oczyszczanie przepustów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089653-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie: Usługi sprzątania dróg i mostów, oczyszczanie przepustów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535595-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, Krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Wojska Polskiego 21, 21200 Parczew, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 833 542 314, e-mail rdw.parczew@zdw.lublin.pl, faks 833 541 694.
Adres strony internetowej (url): www.zdw.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania dróg i mostów, oczyszczanie przepustów.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są: Usługi sprzątania dróg i mostów, oczyszczanie przepustów: - ZADANIE Nr 1 - usługi utrzymania czystości pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 820 na terenie miasta Łęczna od km 28+288 do km 29+688 str. prawa oraz od km 28+518 do km 29+688 str. lewa; - ZADANIE Nr 2 - usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych; - ZADANIE Nr 3 - usługi oczyszczania przepustów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) ZADANIE Nr 1 - jednokrotne (pozimowe) sprzątanie w/w odcinka drogi wojewódzkiej nr 820, a w szczególności: a) ręczne oczyszczenie/zamiatanie nawierzchni jezdni (szer. do 1,0 m od krawędzi), przyległych do jezdni opasek i chodników, nawierzchni parkingów/zatok autobusowych, jak również urządzeń odwadniających powierzchniowo (wpustów ulicznych) znajdujących się w ciągu drogi oraz wlotów skrzyżowań na długości 5,0 mb, poprzez usunięcie wszelkiego rodzaju nieczystości komunalnych, piasku, błota, zieleni, chwastów itp. z jezdni i chodników. b) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki samojezdne lub doczepne) zamiatanie jezdni na szerokości min. 1 mb od każdej z dwóch krawędzi. Przy oczyszczeniu ulic, chodników można stosować każdą czystą wodę z rzek, jezior, stawów i innych zbiorników otwartych oraz wodę studzienną i wodociągową. Nie należy stosować wody z widocznymi zanieczyszczeniami, np. śmieciami, roślinnością wodną, odpadami przemysłowymi, kanalizacyjnymi itp. c) oczyszczenie pasów zieleni/skarp wykopu przylegających do chodnika z opadłych liści, gałęzi, śmieci, itp. d) wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na wysypisko komunalne oraz utylizacja na koszt wykonawcy. Wykonawca będzie realizował usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. 2) ZADANIE Nr 2 - Przez oczyszczenie obiektów mostowych należy rozumieć działania wykonywane na obiekcie mostowym i w jego otoczeniu, mające na celu utrzymanie czystości wszystkich elementów konstrukcyjnych mostu i przyległego terenu, a w szczególności: o oczyszczenie jezdni na mostach z piasku, błota, liści, roślinności i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie wpustów, kratek i rynien odwadniających z zanieczyszczeń, o oczyszczenie ław podłożyskowych z zanieczyszczeń, o oczyszczenie ścieków na skarpach z zanieczyszczeń i roślinności, o oczyszczenie schodów zejściowych pod obiekty mostowe z roślinności i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie powierzchni stożków nasypowych przy mostach z krzaków, chwastów i innych zanieczyszczeń, o oczyszczenie skarp nasypów na dojazdach do mostów - na długości 5 m przed i za mostem z chwastów i krzaków, o oczyszczenie terenu pod mostami - na szerokości mostu oraz 5 m powyżej i 5 m poniżej mostu z chwastów i krzaków. o wywiezienie zebranych nieczystości i odpadów na wysypisko komunalne i utylizacja na koszt wykonawcy. Szczegółową lokalizację obiektów mostowych przeznaczonych do czyszczenia, obmiar i obliczenie ilości usług określa Opis przedmiotu zamówienia. Zakres usług obejmuje: a) oczyszczenie terenu w obrębie mostu - 1394,00 m2, b) oczyszczenie terenu pod mostem - 466,00 m2, c) oczyszczenie jezdni - 1458,00 m2, d) oczyszczenie stożków - 1337,60 m2, e) oczyszczenie schodów - 122,70 m2, f) oczyszczenie ścieków - 107,50 m2, g) oczyszczenie ław podłożyskowych - 43,50 m2, h) oczyszczenie wpustów - 63,00 szt. 3) ZADANIE Nr 3 - Przedmiotem zamówienia jest oczyszczenie przepustów w ciągu drogi wojewódzkiej, jak niżej: - Droga Nr 815 - km 3+346, Ø 80 cm, długość 17,5 m; km 5+103, Ø 80 cm, długość 18,0 m; km 10+274, 2 Ø 150 cm, długość 13,0 m. Zamówienie obejmuje : - oczyszczenie części przelotowej istniejących przepustów ( odmulenie) rury, - oczyszczenie wlotu i wylotu przepustu ( rowu ) na dł. po 1 m z każdej strony, - odwiezienie urobku i zagospodarowanie go we własnym zakresie. Szczegółową lokalizację przepustów przeznaczonych do oczyszczenia, obmiar i obliczenie ilości usług określa przedmiar robót stanowiący załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia. 3. Usługi należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami z zakresu ochrony środowiska w sposób gwarantujący należytą jakość. 4. Wykonawca przystąpi do realizacji usług po protokolarnym przejęciu pasa drogowego od Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie realizował usługi z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa, poprzez oznakowanie miejsca prowadzonych prac na podstawie uproszczonego projektu organizacji ruchu drogowego dot. prac w zakresie utrzymania i ochrony pasa drogowego na drogach wojewódzkich w województwie lubelskim udostępnionego przez Zamawiającego lub opracowanego zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie i zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z opisem poszczególnych zadań. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego, dwóch lub trzech zadań wyszczególnionych w pkt. III SIWZ. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie usługi przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90513200-8, 77314100-5, 71333000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZADANIE Nr 1 - usługi utrzymania czystości pasa drogowego drogi wojewódzkiej nr 820 na terenie miasta Łęczna od km 28+288 do km 29+688 str. prawa oraz od km 28+518 do km 29+688 str. lewa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AW-TRANS Firma Budowlano-Transportowa Agata Wilczyńska
Email wykonawcy: agata.wilczynska@onet.pl
Adres pocztowy: Koczergi 99
Kod pocztowy: 21-200
Miejscowość: Parczew
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5950.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZADANIE Nr 2 - usługi związane z oczyszczaniem obiektów mostowych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy PZP: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". Uzasadnienie faktyczne: Stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie Zadania Nr 2, tj. 10.299,56 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła oferta na ZADANIE Nr 2 z ceną: 27.152,28 zł brutto złożona przez firmę Redzik Łukasz "ŁĘCZ-BUD" , Podzamcze 65, 21-010 Łęczna znacznie przekraczającą kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZADANIE Nr 3 - usługi oczyszczania przepustów.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9053.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Redzik Łukasz "ŁĘCZ-BUD"
Email wykonawcy: redlukasz@gmail.com.
Adres pocztowy: Podzamcze 65
Kod pocztowy: 21-010
Miejscowość: Łęczna
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10746.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10746.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10746.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.