eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad renowacją zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacją średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089632-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Gmina Bytów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad renowacją zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacją średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531569-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytów, Krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000, ul. ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 59 822 20 11, e-mail urzad@bytow.com.pl, faks 59 822 25 92.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad renowacją zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacją średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.271.8.2018.IS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zadania obejmuje: pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad: Renowacją zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacją średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów obejmującą: a/ zagospodarowanie przestrzeni wokół mostu na rzece Boruji w Bytowie, działka nr 1/31, 1/29, obręb 105, dz. nr 83 obręb 104 Bytów w ramach zamówienia w systemie "zaprojektuj i wybuduj", b/ zagospodarowanie przestrzeni zespołu parkowo-cmentarnego przy cerkwi Św. Jerzego w Bytowie, dz. nr 108, 90/10, obręb 104 Bytów w ramach zamówienia w systemie "zaprojektuj i wybuduj", c/ zagospodarowanie przestrzeni wokół zabytkowego Zamku w Bytowie, dz. nr 88, 92 obręb 102 Bytów w ramach zamówienia w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz.290 z późn. zm.) dotyczące nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Renowacją zabytkowego mostu na rzece Boruji oraz iluminacją średniowiecznego zamku wraz z zagospodarowaniem historycznego otoczenia w miejscowości Bytów". Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru odbywać się będzie w sposób ciągły, gwarantujący nieprzerwany nadzór nad pracami budowlanymi. Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy: a) sprawdzenie dokumentacji projektowo-budowlanej pod względem przyjętych rozwiązań technicznych, b) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, projektem, przepisami i normami branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej, we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej, c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych elementów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu urządzeń i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, e) rozliczanie inwestycji w zakresie finansowymi rzeczowym, a w szczególności sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności, f) sprawdzanie jakości i kompletności dokumentacji powykonawczej, atestów, świadectw jakości i wyników prób zastosowanym materiałów wymaganych zaświadczeń właściwych organów, sprawdzanie jej i zatwierdzenie. g) Inspektor Nadzoru będzie kontrolował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. h) Inspektor Nadzoru jest zobligowany do udziału w naradach koordynacyjnych budowy organizowanych przez Zamawiającego, i) podejmowanie czynności związanych z pełnioną funkcją (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub wykonawcę robót drogą telefoniczną lub mailową, j) informowanie Zamawiającego o każdym odstępstwie od dokumentacji, k) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy. W przypadku nieudostępnienia dziennika budowy przez wykonawcę inspektor powiadomi o tym niezwłocznie Zamawiającego sporządzając stosowny protokół. l) stwierdzenie gotowości obiektu do odbioru, m) udział w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych oraz rękojmi za wady wykonanych robót, n) udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych o) w dniu podpisania umowy Wykonawca wskaże nr telefonu oraz adres e-mail do kontaktu z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych. Program funkcjonalno - użytkowy tego zadania dostępny jest na jest na stronie internetowej www.bip.bytow.com.pl w zakładce: przetargi - zamówienia publiczne - jako załącznik do w/w postępowań . Wartość robót budowlanych wynosi : 5 471 169,79 zł

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66721.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U.KAISER Roman Kaiser
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 4
Kod pocztowy: 83-400
Miejscowość: Kościerzyna
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 72877.50
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.