eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-24

Ogłoszenie nr 500089559-N-2018 z dnia 24-04-2018 r.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507194-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500025024-N-2018, 500035772-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44101 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks 032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-9/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i remont II piętra Kliniki - odcinek A oraz fragmentu parteru - gabinety zbierania wywiadu Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont części II piętra oraz gabinetów zbierania wywiadu na parterze budynku Kliniki Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, oddział w Gliwicach na podstawie zatwierdzonego projektu budowlanego i pozwolenia na budowę wydanego w formie decyzji administracyjnej nr 1723/2017 z dnia 28.12.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Projekt Budowlany, Projekty Wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary Robót. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: a. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, b. dostawy i zainstalowanie urządzeń wraz wykonaniem wszystkich wymaganych przepisami prób, pomiarów i uruchomieniem, c. opracowanie i przekazanie instrukcji eksploatacji zabudowanych urządzeń i instalacji w języku polskim, d. przeprowadzenie szkolenia pracowników obsługi, e. przeprowadzenie okresowych przeglądów technicznych urządzeń wentylacyjnych, klimatyzacyjnych oraz wody lodowej w okresie obowiązywania gwarancji jakości. Poszczególne rodzaje robót budowlano-instalacyjnych obejmują: ? demontaże ceramiki sanitarnej, armatury, okładzin ściennych, fragmentów instalacji, opraw oświetleniowych, wbudowanego wyposażenia, itp.; ? demontaż tynków; ? demontaż warstw wykończenia podłóg; ? wyburzenia otworów drzwiowych; ? wyburzenia ścian działowych; ? demontaż konsoli rejestracji; ? murowania nowych ścian; ? zamurowania otworów drzwiowych; ? rozprowadzenie nowych instalacji elektrycznych, słaboprądowych, sanitarnych w planowanym układzie funkcjonalno-przestrzennym; ? montaż wentylacji oraz klimatyzacji ? wykonanie nowych wylewek; ? wykonanie nowych tynków na siatce w celu wzmocnienia ścian przed otarciami mechanicznymi; ? montaż ościeżnic; ? montaż konstrukcji sufitów podwieszanych i oświetlenia; ? kładzenie płytek gresowych na podłogę i ściany (zgodnie z projektem wykonawczym); ? malowanie ścian i sufitów; ? montaż osłon ściennych; ? montaż ceramiki sanitarnej i armatury; ? montaż punktów poboru gazów medycznych; ? montaż wyposażenia wraz z konsolą rejestracyjną; ? montaż sufitów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji powierzonego mu zadania zgodnie zapisami umowy o roboty budowlane, zgodnie ze sztuką budowlaną, normami i przepisami w oparciu o Projekt Budowlany i Projekty Wykonawcze z uwzględnieniem poniższych uwag: ? dwukrotne malowanie powierzchni ścian i sufitów farbami szorowalnymi klasy I oraz kładzenie płytek gresowych o wymiarach 60x60 na podłogę w pomieszczeniu socjalnym 2.001, WC 2.002 oraz rejestracji pominiętych w Projekcie; ? kładzenie płytek ściennych 30x60 na ścianach zamiast malowania w pomieszczeniu 2.17; ? kładzenie płytek gresowych rektyfikowanych, antypoślizgowych R10 o wymiarach 60x60 zamiast pierwotnie przyjętych 20x120 na podłogę w pomieszczeniu 2.17; ? kładzenie płytek gresowych rektyfikowanych, antypoślizgowych R10 o wymiarach 60x60 zamiast pierwotnie przyjętych 20x120 na podłogę w pomieszczeniu 2.09. Jeżeli przed przystąpieniem do realizacji lub w trakcie jej trwania, Wykonawca napotka rozbieżności lub niejasności w dokumentacji, powiadomi o tym niezwłoczne Zamawiającego oraz projektanta celem ich wyjaśnienia. Szczególne warunki wykonania robót budowlanych: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie służby zdrowia, w czasie zwykłej codziennej pracy oddziałów szpitalnych. W związku z tym, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac w sposób bezpieczny i jak najmniej uciążliwy dla pracowników, pacjentów i osób trzecich w porach uzgodnionych z Zamawiającym, stosując przy tym niezbędne zabezpieczenia. Prowadzone prace nie mogą zakłócać bieżącej działalności Zamawiającego: roboty szczególnie uciążliwe (hałas, pył) winny być prowadzone w dni robocze w godzinach od 15.00 do 21.00, w soboty od godziny 7.00 do godziny 21.00. Ponadto aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie, Oddziału w Gliwicach roboty budowlane muszą zostać wykonane w kolejnych etapach pozwalających na częściowe przekazywanie do użytkowania poszczególnych części w następującej kolejności: 1) adaptacja Sali Konsyliarnej 1.005 na I piętrze na kabiny wywiadu poprzez zabudowę 5 ścinek działowych z płyt pokrytych wysokociśnieniowym laminatem HPL o łącznej długości 22,5 m; 2) szczelne wydzielenie lewej strony II p. od strony gdzie w dalszym ciągu będą przyjmowani pacjenci (pomieszczenia 2.11 do 2.17 z komunikacją 2.20); 3) wykucie otworu i montaż drzwi o szer. 120cm pomiędzy gabinetami 1036 i 1037 na I piętrze celem stworzenia tymczasowego gabinetu interwencyjnego; 4) roboty budowlano-instalacyjne gabinetów zbierania wywiadu na parterze; 5) roboty budowlano-instalacyjne strony lewej II p.; 6) przekazanie do użytkowania gabinetów zbierania wywiadu na parterze; 7) przekazanie do użytkowania gabinetów strony lewej; 8) roboty budowlano-instalacyjne strony prawej II p.; 9) przekazanie do użytkowania gabinetów strony prawej i całości zadania. 2. Zamawiający wymaga rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót i gwarancji na urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Informacja o możliwości złożenia oferty równoważnej: 1) Przedmiot zamówienia został w niektórych elementach wskazany przez Zamawiającego poprzez podanie standardu (marki handlowej lub jej odpowiednika). Dopuszcza się zatem zastosowanie (zaproponowanie w ofercie) wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane. Wskazane parametry zastosowanego standardu określają istotne minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazanie marki lub nazwy producenta określa klasę produktu. W ofercie można przyjąć wyroby innych marek i producentów o parametrach technicznych i właściwościach użytkowych odpowiadających wyrobom opisanym w projekcie wykonawczym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność względem Zamawiającego za zastosowane materiały. 2) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp - Wykonawca, który będzie się powoływał w swojej ofercie na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót opisujących niniejsze zamówienie jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jako takie należy rozumieć rozwiązania o parametrach nie gorszych niż podane przykładowo w dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany uwzględnić w kosztorysie ofertowym rozwiązania równoważne i w danej pozycji kosztorysowej oznaczyć je słowem "RÓWNOWAŻNE" i załączyć do oferty dokumenty uwiarygodniające zgodność cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniach równoważnych wymaganiom Zamawiającego, zaoferowanych w złożonej ofercie. 3) Niezłożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu rozwiązań równoważnych będzie rozumiane jako ujęcie w kalkulacji ceny oferty materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający wymaga rękojmi za wady dla przedmiotu zamówienia na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót i gwarancji na urządzenia na okres co najmniej 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 44112310-4, 45432100-5, 45431200-9, 45421146-9, 45442100-8, 45421130-4, 45311000-0, 45331220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1854100.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Jacek Matyszkiewicz
Email wykonawcy: biuro@matyszkiewicz.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 41
Kod pocztowy: 43-230
Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435174.29
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435174.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2486572.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.