Ogłoszenie nr 500088857-N-2018 z dnia 23-04-2018 r.
Lublin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 545906-N-2018
Data: 17/04/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32638000000,
ul. ul. Doświadczalna
4,
20290
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 7445061 w. 110, e-mail
ebronisz@ipan.lublin.pl, faks
817 445 067.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt:
Część nr: 1 Nazwa: Dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ogłoszeniu jest:
CPV: 48.70.00.00-5 Pakiety oprogramowania użytkowego, 48422000-2 Zestawy pakietów Elektroniczny system informacji prawnej - 1 sztuka Opis minimalnych wymagań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej (oprogramowania) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie 3 licencji na używanie elektronicznego systemu informacji prawnej umożliwiający dostęp do bazy danych oprogramowania przez okres 36 miesięcy, począwszy od dnia 01.07.2018 r. Przez - liczbę licencji - rozumie się liczbę równoczesnych dostępów do bazy danych oprogramowania. Przez - używanie - dostarczenie elektronicznego programu informacji prawnej z aktualizacją co najmniej 4 razy w miesiącu (wykonywaną przez autora aplikacji) w wersji dostępnej ze stanowisk internetowych z wykorzystaniem co najmniej następujących przeglądarek: Internet Explorer i Mozilla Firefox (zwanej dalej "wersją internetową"). Baza systemu musi zawierać 1. Komplet informacji formalnych o aktach od 1918 roku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie) - dotyczy Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego; 2. Wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące; 3. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w zakresie Dzienników Ustaw posiada akty ujednolicone od 1930 r., w zakresie aktów z Monitora Polskiego posiadający teksty ujednolicone od 1960 r.; 4. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych; 5. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez, ujednolica - ujednolicony przez, wprowadza - wprowadzony przez, interpretuje - interpretowany przez, implementuje - implementowany przez); 6. Odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych z poziomu tekstu aktu; 7. Odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu a w przypadku prawa podatkowego również do konkretnych jednostek redakcyjnych; 8. Odwołania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego; 9. Teksty aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 2010 roku zgodnych z ich wersjami publikowanymi na stronach poszczególnych Urzędów Wojewódzkich Baza systemu musi zawierać dodatkowo: 1. Komplet tekstów pierwotnych aktów prawnych (zeskanowanych) identycznych co do formy, jak tekst opublikowany w wersji papierowej w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim (Zamawiający dopuszcza możliwość przeglądania przez Internet); 2. Komplet opublikowanych aktów prawnych w Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie, Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria C - wydanie polskie, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - polskie wydanie specjalne; 3. Wzory pism i umów, w tym zbiór obowiązujących formularzy urzędowych opublikowanych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich; 4. Orzeczenia Sądu Najwyższego nie mniej niż 60 tys., Naczelnego Sądu Administracyjnego nie mniej niż 45 tys., Wojewódzkich Sądów Administracyjnych nie mniej niż 45 tys., Trybunału Konstytucyjnego nie mniej niż 4,5 tys. oraz sądów apelacyjnych nie mniej niż 10 tys.; 5. Niepublikowane orzeczenia SN, NSA i WSA; 6. Orzecznictwo administracji w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, wojewodów; 7. Orzeczenia Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych nie mniej niż 6 tys.; 8. Orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości nie mniej niż 9 tys. i Sądu Pierwszej Instancji nie mniej niż 2,5 tys.; 9. Komentarze, monografie i piśmiennictwo dotyczące prawa polskiego i UE z następujących dziedzin (jeżeli występuje w wydawnictwie to dostarczyć system z pełną zwartością komentarzy, piśmiennictwa dla poniższych modułów: - prawa cywilnego (materialnego i procesowego), - prawa rodzinnego, - prawa pracy, - prawa administracyjnego, - prawa nieruchomości/ prawa budowlanego, - prawa zamówień publicznych, - prawa Unii Europejskiej, - prawa spółek handlowych, - prawa rynku kapitałowego, - prawa podatkowego, - prawa publicznego, - prawa karnego (materialnego i procesowego), - prawa upadłościowego, - prawa gospodarczego, - prawa samorządowego, - prawa własności intelektualnej. -prawa postepowania karnego 10. Bibliografia prawnicza PAN 11. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych oraz prokuratur. Wymagania dotyczące funkcjonalności systemu informacji prawnej: A. Sposoby wyszukiwania 1. Wyszukiwania wg identyfikatora aktu prawnego/ sygnatury orzeczenia/. 2. Wyszukiwania wg rocznika. 3. Wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania/obowiązywania. 4. Wyszukiwanie poprzez klasyfikację przedmiotową (dotyczy bazy aktów prawnych) w podziale na akty prawne obowiązujące, archiwalne. 5. Wyszukiwanie wg słów w treści dokumentów. 6. Zawężanie listy wynikowej aktów prawnych, orzeczeń do rodzaju i autora. B. Wymagania dodatkowe 1. Możliwość dokonywania przez użytkownika zmiany daty oceny, co do obowiązywania aktów z Dz. U. i M.P., czego efektem ma być przywołanie całego systemu prawa - aktów obowiązujących, nieobowiązujących oraz oczekujących (wersji tekstów oraz relacji między aktami) na wybraną przez użytkownika datę. 2. Wyodrębnienie w zakresie Dz.U. i M.P. osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi. 3. Oznaczenie identyfikacji aktów obowiązujących, nieobowiązujących i oczekujących publikowanych w Dz. U. i M. P. 4. Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów. 5. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych i prokuratur z możliwością wyszukiwania wg właściwości miejscowej. (możliwość wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla określonego adresu lub/i posiadający funkcję wyszukiwania na poziomie miasta lub miejscowości) 6. Możliwość wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych wraz z możliwością porównania dowolnej wersji czasowej do dowolnej wersji czasowej. 7. Możliwość tworzenia własnej bazy dokumentów z dokumentów zawartych w programie. Wsparcie techniczne minimum 36 miesięcy
W ogłoszeniu powinno być:
CPV: 48.70.00.00-5 Pakiety oprogramowania użytkowego, 48422000-2 Zestawy pakietów Elektroniczny system informacji prawnej - 1 sztuka Opis minimalnych wymagań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego systemu informacji prawnej (oprogramowania) dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielenie 3 licencji na używanie elektronicznego systemu informacji prawnej umożliwiający dostęp do bazy danych oprogramowania przez okres 36 miesięcy, począwszy od dnia 01.07.2018 r. Przez - liczbę licencji - rozumie się liczbę równoczesnych dostępów do bazy danych oprogramowania. Przez - używanie - dostarczenie elektronicznego programu informacji prawnej z aktualizacją co najmniej 4 razy w miesiącu (wykonywaną przez autora aplikacji) w wersji dostępnej ze stanowisk internetowych z wykorzystaniem co najmniej następujących przeglądarek: Internet Explorer i Mozilla Firefox (zwanej dalej "wersją internetową"). Baza systemu musi zawierać 1. Komplet informacji formalnych o aktach od 1918 roku (co najmniej: identyfikator, tytuł, organ wydający, data uchwalenia lub wydania aktu, data ogłoszenia, data wejścia w życie) - dotyczy Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego; 2. Wszystkie akty obowiązujące oraz oczekujące; 3. Komplet tekstów aktów ujednoliconych i ocenionych, co do obowiązywania, opublikowanych w zakresie Dzienników Ustaw posiada akty ujednolicone od 1930 r., w zakresie aktów z Monitora Polskiego posiadający teksty ujednolicone od 1960 r.; 4. Możliwość udostępniania kolejnych wersji historycznych aktów obowiązujących i uchylonych; 5. Wzajemne powiązania formalne między aktami (co najmniej relacje typu: zmienia - zmieniony przez, uchyla - uchylony przez, wykonuje - wykonywany przez, ujednolica - ujednolicony przez, wprowadza - wprowadzony przez, interpretuje - interpretowany przez, implementuje - implementowany przez); 6. Odwołania do przywołanych w aktach przepisów innych aktów prawnych, aktów wykonawczych z poziomu tekstu aktu; 7. Odwołania do orzeczeń z poziomu tekstu aktu a w przypadku prawa podatkowego również do konkretnych jednostek redakcyjnych; 8. Odwołania do komentarzy z poziomu tekstu aktu prawnego; 9. Teksty aktów prawnych opublikowanych w wojewódzkich dziennikach urzędowych od 2010 roku zgodnych z ich wersjami publikowanymi na stronach poszczególnych Urzędów Wojewódzkich Baza systemu musi zawierać dodatkowo: 1. Komplet tekstów pierwotnych aktów prawnych (zeskanowanych) identycznych co do formy, jak tekst opublikowany w wersji papierowej w Dzienniku Ustaw i Monitorze Polskim (Zamawiający dopuszcza możliwość przeglądania przez Internet); 2. Komplet opublikowanych aktów prawnych w Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria L - wydanie polskie, Dziennikach Urzędowych Unii Europejskiej seria C - wydanie polskie, Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej - polskie wydanie specjalne; 3. Wzory pism i umów, w tym zbiór obowiązujących formularzy urzędowych opublikowanych w Dziennikach Ustaw i Monitorach Polskich; 4. Orzeczenia Sądu Najwyższego nie mniej niż 60 tys., Naczelnego Sądu Administracyjnego nie mniej niż 45 tys., Wojewódzkich Sądów Administracyjnych nie mniej niż 45 tys., Trybunału Konstytucyjnego nie mniej niż 4,5 tys. oraz sądów apelacyjnych nie mniej niż 10 tys.; 5. Niepublikowane orzeczenia SN, NSA i WSA; 6. Orzecznictwo administracji w tym m.in. Głównej Komisji Orzekającej w Sprawach o Naruszenie Dyscypliny Finansów Publicznych przy Ministerstwie Finansów, Regionalnych Izb Obrachunkowych, Samorządowych Kolegiów Odwoławczych, wojewodów; 7. Orzeczenia Zespołu Arbitrów/Krajowej Izby Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych nie mniej niż 6 tys.; 8. Orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości nie mniej niż 9 tys. i Sądu Pierwszej Instancji nie mniej niż 2,5 tys.; 9. Komentarze, monografie i piśmiennictwo dotyczące prawa polskiego i UE z następujących dziedzin (jeżeli występuje w wydawnictwie to dostarczyć system z pełną zwartością komentarzy, piśmiennictwa dla poniższych modułów: - prawa cywilnego (materialnego i procesowego), - prawa rodzinnego, - prawa pracy, - prawa administracyjnego, - prawa nieruchomości/ prawa budowlanego, - prawa zamówień publicznych, - prawa Unii Europejskiej, - prawa spółek handlowych, - prawa rynku kapitałowego, - prawa podatkowego, - prawa publicznego, - prawa karnego (materialnego i procesowego), - prawa upadłościowego, - prawa gospodarczego, - prawa samorządowego, - prawa własności intelektualnej. -prawa postepowania karnego 10. Bibliografia prawnicza PAN 11. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych oraz prokuratur. Wymagania dotyczące funkcjonalności systemu informacji prawnej: A. Sposoby wyszukiwania 1. Wyszukiwania wg identyfikatora aktu prawnego/ sygnatury orzeczenia/. 2. Wyszukiwania wg rocznika. 3. Wyszukiwania wg daty wydania/opublikowania/obowiązywania. 4. Wyszukiwanie poprzez klasyfikację przedmiotową (dotyczy bazy aktów prawnych) w podziale na akty prawne obowiązujące, archiwalne. 5. Wyszukiwanie wg słów w treści dokumentów. 6. Zawężanie listy wynikowej aktów prawnych, orzeczeń do rodzaju i autora lub miejsca publikacji. B. Wymagania dodatkowe 1. Możliwość dokonywania przez użytkownika zmiany daty oceny, co do obowiązywania aktów z Dz. U. i M.P., czego efektem ma być przywołanie całego systemu prawa - aktów obowiązujących, nieobowiązujących oraz oczekujących (wersji tekstów oraz relacji między aktami) na wybraną przez użytkownika datę. 2. Wyodrębnienie w zakresie Dz.U. i M.P. osobnych baz z aktami: obowiązującymi, nieobowiązującymi (archiwalnymi) i oczekującymi. 3. Oznaczenie identyfikacji aktów obowiązujących, nieobowiązujących i oczekujących publikowanych w Dz. U. i M. P. 4. Możliwość kopiowania całości lub części dokumentów bezpośrednio z systemu do edytorów tekstów. 5. Baza adresowa sądów, urzędów centralnych i prokuratur z możliwością wyszukiwania wg właściwości miejscowej. (możliwość wyszukiwania tych instytucji według właściwości miejscowej dla określonego adresu lub/i posiadający funkcję wyszukiwania na poziomie miasta lub miejscowości) 6. Możliwość wybrania poszczególnych jednostek redakcyjnych przeglądanego aktu i przeniesienie jej do osobnego okna, w którym wyświetlane będą pełne brzmienia tej jednostki po kolejnych zmianach - wersje historyczne poszczególnych jednostek redakcyjnych wraz z możliwością porównania dowolnej wersji czasowej do dowolnej wersji czasowej. 7. Możliwość tworzenia własnej bazy dokumentów z dokumentów zawartych w programie. Wsparcie techniczne minimum 36 miesięcy
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV.6.2)
Punkt:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
W ogłoszeniu jest:
Data: 2018-04-27, godzina: 12:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Data: 2018-04-30, godzina: 10:00,
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
W związku ze zmianą treści SIWZ, Zamawiający odsyła do ujednoliconego dla części I - Załącznika nr 1 A Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, Załącznika nr 6 A - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych (część I) i Załącznika nr 5 A - Wzór umowy - część I do SIWZ.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Przebudowa i rozbudowa dwóch budynków na potrzeby Regionalnego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Cholewiance
- Usługa społeczna polegająca świadczeniu usług wyżywienia na potrzeby dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Naprawa kominów i dachu części starej - budynek B, C Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulicy Wapiennej w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Radia Lublin S.A. na rok 2025 i sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.