To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500086915-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Muzeum Mazowieckie w Płocku: Odtworzenie i rewaloryzacja budynku
zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynależnych oficyn na potrzeby Muzeum
Mazowieckiego w Płocku etap 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach umowy o dofinansowanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 (RPO WM 2014-2020)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 522400-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500052452-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiającym jest: Muzeum Mazowieckie w Płocku 09-402 Płock, ul. Tumska 8 Zamawiający ustanowił inwestora zastępczego, który działa w jego imieniu i na jego rzecz zgodnie z art. 18 ust. 2 w związku z art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Inwestorem zastępczym jest: PILAMIS Sp. z o.o.,Sp. k. z siedzibą w Łodzi al. Piłsudskiego 133d lok. 127. Strony zawarły umowę 19 maja 2017 r. - nr: 53/2017
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Mazowieckie w Płocku, Krajowy numer identyfikacyjny 28575800000,
ul. ul. Tumska
8,
09-402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
24 364 70 70, e-mail
zamowieniapubliczne@muzeumplock.eu, faks
24 364 70 70; 24 262 44 93.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumplock.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odtworzenie i rewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynależnych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku etap 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Ag-371/3/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na rozbiórce istniejącego obiektu oraz wykonaniu budynku usługowego na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku w ramach zadania p.n.: "Odtworzenie irewaloryzacja budynku zabytkowego od ul. Kolegialnej 6 oraz przebudowa przynależnych oficyn na potrzeby Muzeum Mazowieckiego w Płocku" - Etap I. Pierwszy etap będzie obejmowałrozbiórkę istniejących obiektów położonych przy ul. Kolegialnej 6, zgodnie z projektem rozbiórek, a następnie odtworzenie irewaloryzację budynku frontowego (zabytkowego) przy ul. Kolegialnej 6 wraz z realizacją przyłączy instalacyjnych. Przedmiotowy obiekt stanowi zwartą, prostokątną bryłę z dachem wielopołaciowym. Jest budynkiem 3 kondygnacyjnym, podpiwniczony. Zaprojektowano w nim pomieszczenia magazynowe, techniczne, wystawiennicze, sanitarne oraz główne wejście do muzeum ze strefą szatni w holu głównym. Szczegółowy opis zamówienia i wytyczne dla jego realizacji określa dokumentacja projektowa (jako załącznik do SIWZ) składająca się z: projektu wykonawczego, który obejmuje: projekty: budowlany, wykonawczy - branżowy ispecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była na podstawie stosunku pracy (umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 149) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do:-zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi powyżej w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty podpisania umowy. - przedłożenia zamawiającemu dokumentów związanych z procedurą zatrudnienia, w szczególności zgłoszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzędów pracy, odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę z bezrobotnym - w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy. Zatrudnienie powinno trwać do końca realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający określił w opisie przedmiotu zamówieni wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa powyżej określając:- sposób dokumentowania zatrudnienia osób, - uprawnienia zamawiającego w zakresie kontrolispełniania przez Wykonawcę wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, - rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Rodzaj czynności(niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:- czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych dokumentacji technicznej, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób. Zamawiający wymaga:- aby Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy dostarczył Zamawiającemu listę z pełnym składem osobowym pracowników obejmujący cały zakres rzeczowy robót budowlanych, - aby lista była aktualizowana na bieżąco tj. za każdym razem, gdy nastąpi zmiana personalna w składzie osobowym pracowników na budowie, - aby roboty budowlane były wykonywane przez osoby z listy, - aby wykonawca do wystawionych faktur załączał wykaz osób realizujących cały zakres rzeczowy robót budowlanych, które były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z minimalnym wynagrodzeniem za pracę ustalonym na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia (jeżeli była zmiana osób zatrudnionych podać w jakim czasie). Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontrolispełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określił we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45212313-3, 45110000-1, 45233200-1, 45000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10364000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EURODOM Jarosław Dąbkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12747720
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
- Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ew. 71/3 obręb Młodzieszyn
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.