eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piława Górna › Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086849-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Gmina Piława Górna: Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532773-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Piława Górna, Krajowy numer identyfikacyjny 52715000000, ul. ul. Piastowska 69, 58240 Piława Górna, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 324 934, e-mail przetargi@pilawagorna.pl, faks 748 371 386.
Adres strony internetowej (url): http://www.pilawagorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Część I. Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBP.271.1.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 19 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r. 1. Utrzymywanie klombów, rabat i donic. 1) dokonywanie nasadzeń kwiatów na klombach i rabatach, 2) dokonywanie nasadzeń kwiatów w donicach i gazonach (61 szt.) (w tym ich utrzymanie i pielęgnacja poprzez usuwanie pojawiających się chwastów, podlewanie, nawożenie, usuwanie przekwitłych kwiatów, usunięcie roślin po ich wegetacji, ochrona przed szkodnikami i chorobami) , 3) uzupełnianie nasadzeń kwiatów, 4) wykopanie bylin (po przekwitnięciu) z rabat przy ul. Młynarskiej i ich powtórne posadzenie jesienią, 5) pielęgnacja kwiatów (nawożenie, podlewanie, spulchnianie gleby i odchwaszczanie), 6) ustawienie konstrukcji kwiatowych obsadzonych kwiatami (surfinie, pelargonie) przed fontanną na pierwszej części Placu Piastów Śląskich (4 szt.) i przed budynkiem Piastowska 37a (2 szt.) oraz ich całoroczna pielęgnacja(nawożenie, podlewanie, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, ochrona roślin przed szkodnikami i chorobami) 7) dokonywanie nasadzeń drzew, krzewów ozdobnych i żywopłotowych, 8) pielęgnacja krzewów, 9) pielęgnacja młodych drzew poprzez formowanie i stosowanie opryskówochrona przed szkodnikami i chorobami - (w razie potrzeby), 10) malowanie - 1 raz w roku 14 szt. gazonów, 11) uzupełnianie brakujących palików przy drzewkach. 2. Koszenie trawników na terenach zieleni miejskiej wysokość trawnika po skoszeniu nie może przekraczać 7 cm. 3. Koszenie skarp na Pl. Piastów Śląskich. 4. Całoroczna pielęgnacja trawników (uzupełnianie ubytków, nawożenie, podlewanie, likwidacja zachwaszczenia trawnikowego, rozgarnianie kretowisk, dosiewanie lub darniowanie zniszczonych miejsc w trawnikach). 5. Grabienie parku miejskiego, wywożenie opadłych liści i skoszonej trawy. 6. Bieżące utrzymywanie alejek na terenach zieleni miejskiej w należytym stanie porządkowym w tym usuwanie mchu, chwastów. 7. Pielęgnacja żywopłotów. 8. Karczowanie odrostów i samosiewów drzew w II i III części parku miejskiego. 9. Usuwanie wiatrołomów z zieleńców objętych umową. 10. Utrzymanie ławek i koszy parkowych na terenach zieleni miejskiej. 11. Montaż ławek (ok. 10 szt.) i koszy na odpadki (ok. 10 szt.) przekazanych przez Zamawiającego. W przypadku zniszczenia ławek i koszy na odpadki - zdemontowanie ich i trwały montaż. 12. Utrzymanie porządku na wszystkich terenach zieleni miejskiej, obejmujące usuwanie zanieczyszczeń stałych, uprzątanie śmieci i ich wywózka na wysypisko śmieci. 13. Zbieranie i wywóz odpadów zgromadzonych w koszach ustawionych na terenach zieleni miejskiej oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 14. Opieka nad usytuowanymi na Placu Piastów Śląskich: Krzyżem i Pomnikiem Ofiar II Wojny Światowej oraz w parku: Tablicą i Lapidarium. 15. Oczyszczenie (sprzątanie ze śmieci) obiektu fontanny w okresie od 16 października do 30 kwietnia każdego roku . 16. Dostarczenie 3 szt. choinek o wys. minimum 7 m oraz 16 kompletów światełek LED na potrzeby miasta. 17. Ustawienie elementów świetlnych - postać "bałwana" i "mikołaja", w terminie do 05 grudnia i sunięcie ich do 28 stycznia każdego roku. 18. Zbieranie z terenów zieleni miejskiej zwłok bezdomnych zwierząt i ich utylizacja . 19. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, 2) wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko. 20. Szczegółowy opis Części I przedmiotu zamówienia określają: Załącznik nr 11.1 SIWZ, Załącznik nr 12.1 SIWZ, Załącznik nr 13.1 SIWZ, Załącznik nr 14.1 SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące czynności związane z obsługą urządzeń mechanicznych - operatorzy sprzętu, kierowcy w liczbie min. 2 osób, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5. Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną. Część II. Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r. 1. Zakres prac związanych z obsługą fontanny obejmuje utrzymywanie w stałej sprawności technicznej urządzeń i instalacji fontanny, w tym: 1) przegląd urządzeń fontanny, 2) konserwację pompy, 3) czyszczenie basenów fontanny, 4) sprawdzanie i spisywanie stanu licznika wody, 5) wymianę wody; 6) chlorowanie wody, 7) systematyczne uzupełnianie wody, 8) zabezpieczenie fontanny na okres zimowy, 9) zakup i stosowanie środków do dezynfekcji wody, 10) utrzymywanie terenu wokół fontanny. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami, 2) wykonania przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko. 3. Szczegółowy opis Części II przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 11.2 SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji Umowy, wykonujące czynności związane z obsługą fontanny w liczbie min. 1 osoby, były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 2. Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca doręczy Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające, że wymagane przez Zamawiającego czynności, o których mowa w ust. 1, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z oznaczeniem liczby tych osób odpowiadających poszczególnym rodzajom czynności, określeniem rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Oświadczenie powinno określać podmiot, w imieniu którego oświadczenie jest składane (odpowiednio Wykonawca lub Podwykonawca) oraz być opatrzone datą i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania tego podmiotu. 4. Wykonawca jest zobowiązany przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej realizacji na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą innego terminu - w terminie 3 dni roboczych, przedstawić do wglądu Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności o których mowa w ust. 1 są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy. 5. Kopie umów, o których mowa w ust. 4 powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności pozbawione imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i wynagrodzenie za pracę albo stawka godzinowa powinny być możliwe do zidentyfikowania. 6. Nieprzedłożenie lub przedstawienie w liczbie mniejszej niż wskazana w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 3 przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę (Podwykonawcę) z pracownikami wykonującymi w ramach zamówienia czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 4 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ust. 1 na podstawie umowy o pracę. 7. W ramach czynności kontrolnych przestrzegania wymogu, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający oprócz weryfikacji dokumentów, o których mowa w ust. 3 i ust. 4 jest uprawniony także do żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu lub do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 50000000-5, 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w Gminie Piława Górna w okresie od 16 kwietnia 2018r. do 31 marca 2020r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131260
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMABUD" Marek Niemczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1a
Kod pocztowy: 58-240
Miejscowość: Piława Górna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 158625
Oferta z najniższą ceną/kosztem 158625
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 158625
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Obsługa fontanny w Gminie Piława Górna w okresie od 01.05.2018r. do 15.10.2018r. oraz od 01.05.2019r. do 15.10.2019r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12064.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "DOMABUD" Marek Niemczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szkolna 1a
Kod pocztowy: 58-240
Miejscowość: Piława Górna
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13029.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13029.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13029.60
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.