eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY ENERGETYCZNEJ I OŚWIETLENIA ULICZNEGO, W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086650-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Izabelin: PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY ENERGETYCZNEJ I OŚWIETLENIA ULICZNEGO, W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, Podziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 510272-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500020979-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500045721-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Izabelin, Krajowy numer identyfikacyjny 1327186100000, ul. ul. 3 Maja 42, 05080 Izabelin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 722 89 30, e-mail l.sikorski@izabelin.pl, faks 22 722 80 06.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.izabelin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY ENERGETYCZNEJ I OŚWIETLENIA ULICZNEGO, W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/B/02/WGP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie infrastruktury energetycznej i oświetleniowej, kolidującej z inwestycją budowy ścieżek rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w gminie Izabelin, realizowanej w ramach ZIT 2016-2018, w następującym zakresie: 1) Zadanie I - Przebudowa napowietrznej i kablowej sieci elektroenergetycznej nN 04 kV w ul. 3 Maja w Izabelinie C, na odcinku ok 500 mb - od ul. Sierakowskiej do granicy z miejscowością Truskaw; 2) Zadanie II - Przebudowa napowietrznej i kablowej sieci elektroenergetycznej nN 04 kV w ul. Sierakowskiej w Izabelinie C, na odcinku ok 100 mb - pomiędzy ul. Planty i ul. Chodkiewicza; 3) Zadanie III - Przebudowa napowietrznej linii oświetlenia ulicznego w ul. 3 Maja w Truskawiu, na odcinku ok. 680 mb - od ul. Parkowej do granicy z miejscowością Izabelin C


II.4) Główny kod CPV: 45231400-9
Dodatkowe kody CPV:

45232200-4,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
28/02/2018 - 16/04/2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY ENERGETYCZNEJ I OŚWIETLENIA ULICZNEGO, W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W GMINIE IZABELIN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 28/02/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ELES-BUD Ewa Konopka-Strusińska, , ul. Powstańców 4a/2, 05-230, Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 211074.86 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana terminu wykonania zamówienia do dnia 16.05.2018 r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przewidziana w umowie okoliczność zmiany umowy w przypadku wstrzymania robót w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wprowadza się zmianę umowy podstawowej w zakresie terminu wykonania, w związku z zaistnieniem niezależnych od Wykonawcy opóźnień w rozpoczęciu robót, m.in. przez opóźnienie w uzgodnieniu przez zakład energetyczny dokumentacji projektowej, co uniemożliwiało przekazanie Wykonawcy kompletnej dokumentacji celem wprowadzenia na budowę

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.