eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEJA 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, W BUDYNKU NR 21, 28 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 48A W GRUDZIĄDZU ORAZ W BUDYNKU NR 63 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUPIE - SPRAWA NR 20/2018

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500086150-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEJA 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, W BUDYNKU NR 21, 28 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 48A W GRUDZIĄDZU ORAZ W BUDYNKU NR 63 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUPIE - SPRAWA NR 20/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533464-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEJA 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, W BUDYNKU NR 21, 28 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 48A W GRUDZIĄDZU ORAZ W BUDYNKU NR 63 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUPIE - SPRAWA NR 20/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

20/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go maja 2-4 w Chełmnie, w budynku nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48a w Grudziądzu oraz w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót określonym przez Zamawiającego oraz na warunkach określonych w Ogólnych warunkach umowy. ZADANIE NR 1: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go Maja 2-4 w Chełmnie ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń budynków nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48A w Grudziądzu ZADANIE NR 3: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej, ? roboty malarskie grzejników i rurek c.o., ? roboty malarskie krat okiennych, ? skucie starych, luźnych i spękanych tynków oraz wykonanie w tych miejscach nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, ? wymiana paneli podłogowych oraz montaż listew przyściennych, ? zabudowa otworów drzwiowych płytami gipsowo - kartonowymi, ? roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni, ? wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych, ? wywóz i utylizacja gruzu, wykładziny PCV. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45410000-4 - tynkowanie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) Zadanie nr 2: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej; ? roboty malarskie grzejników i rurek c.o.; ? roboty malarskie krat okiennych; ? skucie starych, luźnych i spękanych tynków oraz wykonanie w tych miejscach nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; ? wymiana wykładzin PCV na panele podłogowe wraz z montażem listew przyściennych; ? wymiana posadzki z płytek; ? roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni; ? wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych; ? demontaż podwieszanego sufitu; ? demontaż boazerii ze ścian; ? wymiana baterii zlewozmywakowej wraz z montażem szafki ze zlewozmywakiem; ? wymiana podokienników; ? licowanie ścian płytami glazurowymi; ? wymiana wyeksploatowanych grzejników; ? wykonanie okładzin schodów płytami antypoślizgowymi oraz montaż pochwytów stalowych na wspornikach; ? wywóz i utylizacja gruzu, wykładziny PCV. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45410000-4 - tynkowanie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD 45431000-7 - kładzenie płytek KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3) Zadanie nr 3: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? odnowienie powłok malarskich ścian, sufitów, instalacji, ? wymiana wykładzin podłogowych. ? wywóz i utylizacja odpadów. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót) - w zakresie zadania nr 1 i 2 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót oraz plany i rysunki) - w zakresie zadania nr 3 (Załącznik nr 1, 2, 3 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 7, 8, 9 do SIWZ). 4. Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie i budynku robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1, 2, 3 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 21 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do wykonania robót budowlanych w danym zadaniu polegających w zadaniu nr 1 i 2 na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich oraz w zadaniu nr 3 polegających na odnowieniu powłok malarskich objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa: Wykonawca w terminie nie później niż do protokolarnego przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Wykonawca przedkłada "Wykaz" w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadawać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. Zmiana osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę jak powyżej wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego uaktualnionego wykazu pracowników w zakresie jak powyżej. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie wykazanych osób np. umowy o pracę. Niespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oznaczać będzie nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę co objęte jest karami określonymi w Ogólnych Warunkach Umowy § 12 ust. 1 pkt. 11). W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 14. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4


Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45432114-6, 90500000-2, 45421000-4, 45432111-5, 45310000-3, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go Maja 2-4 w Chełmnie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty, w tym oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń budynków nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48A w Grudziądzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30406.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dolna Grupa, ul Słoneczna 7
Kod pocztowy: 86-134
Miejscowość: Dragacz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37400.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37400.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37400.12
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty, w tym oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.