To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500086150-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEJA 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, W BUDYNKU NR 21, 28 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 48A W GRUDZIĄDZU ORAZ W BUDYNKU NR 63 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUPIE - SPRAWA NR 20/2018
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533464-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
I. 1) NAZWA I ADRES:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000,
ul. ul. Czwartaków
3,
86-300
Grudziądz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail
13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks
261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. ALEJA 3-GO MAJA 2-4 W CHEŁMNIE, W BUDYNKU NR 21, 28 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. LEGIONÓW 48A W GRUDZIĄDZU ORAZ W BUDYNKU NR 63 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GRUPIE - SPRAWA NR 20/2018
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):20/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go maja 2-4 w Chełmnie, w budynku nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48a w Grudziądzu oraz w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie, zgodnie z wymaganiami, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót określonym przez Zamawiającego oraz na warunkach określonych w Ogólnych warunkach umowy. ZADANIE NR 1: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go Maja 2-4 w Chełmnie ZADANIE NR 2: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń budynków nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48A w Grudziądzu ZADANIE NR 3: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Zadanie nr 1: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej, ? roboty malarskie grzejników i rurek c.o., ? roboty malarskie krat okiennych, ? skucie starych, luźnych i spękanych tynków oraz wykonanie w tych miejscach nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej, ? wymiana paneli podłogowych oraz montaż listew przyściennych, ? zabudowa otworów drzwiowych płytami gipsowo - kartonowymi, ? roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni, ? wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych, ? wywóz i utylizacja gruzu, wykładziny PCV. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45410000-4 - tynkowanie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) Zadanie nr 2: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? roboty malarskie stolarki drzwiowej i okiennej; ? roboty malarskie grzejników i rurek c.o.; ? roboty malarskie krat okiennych; ? skucie starych, luźnych i spękanych tynków oraz wykonanie w tych miejscach nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; ? wymiana wykładzin PCV na panele podłogowe wraz z montażem listew przyściennych; ? wymiana posadzki z płytek; ? roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów wraz z uzupełnieniem tynków i przygotowaniem powierzchni; ? wymiana wyłączników oświetleniowych, gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych; ? demontaż podwieszanego sufitu; ? demontaż boazerii ze ścian; ? wymiana baterii zlewozmywakowej wraz z montażem szafki ze zlewozmywakiem; ? wymiana podokienników; ? licowanie ścian płytami glazurowymi; ? wymiana wyeksploatowanych grzejników; ? wykonanie okładzin schodów płytami antypoślizgowymi oraz montaż pochwytów stalowych na wspornikach; ? wywóz i utylizacja gruzu, wykładziny PCV. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45410000-4 - tynkowanie KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45432114-6 - roboty w zakresie podłóg drewnianych KOD 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD 45431000-7 - kładzenie płytek KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3) Zadanie nr 3: ? ROBOTY BUDOWLANE: ? odnowienie powłok malarskich ścian, sufitów, instalacji, ? wymiana wykładzin podłogowych. ? wywóz i utylizacja odpadów. ? WYSZCZEGÓLNIENIE I OPIS PRAC TOWARZYSZĄCYCH Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt: ? znaki ostrzegawcze na terenie robót; ? wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy; ? oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD 45442100-8 - roboty malarskie KOD 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD 45432111-5 - kładzenie wykładzin elastycznych KOD 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót) - w zakresie zadania nr 1 i 2 oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i dokumentacja projektowa (w tym przedmiar robót oraz plany i rysunki) - w zakresie zadania nr 3 (Załącznik nr 1, 2, 3 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 7, 8, 9 do SIWZ). 4. Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą czynne. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie i budynku robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 j.t.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1, 2, 3 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 21 t.j.) oraz udokumentowania tych czynności. 13. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 50% grupy osób przeznaczonych ogółem do wykonania robót budowlanych w danym zadaniu polegających w zadaniu nr 1 i 2 na wykonaniu robót malarskich i posadzkarskich oraz w zadaniu nr 3 polegających na odnowieniu powłok malarskich objętych przedmiotem zamówienia co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym. 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa: Wykonawca w terminie nie później niż do protokolarnego przyjęcia terenu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu "Wykazu pracowników realizujących roboty budowlane" z oznaczeniem osób zatrudnionych na umowę o pracę i wskazaniem czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Wykonawca przedkłada "Wykaz" w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli "Wykaz pracowników..." stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadawać temu dokumentowi odpowiednie klauzule. Zmiana osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę jak powyżej wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego uaktualnionego wykazu pracowników w zakresie jak powyżej. 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże Zamawiającemu dokumenty oryginalne potwierdzające zatrudnienie wykazanych osób np. umowy o pracę. Niespełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego oznaczać będzie nienależyte wykonanie umowy przez Wykonawcę co objęte jest karami określonymi w Ogólnych Warunkach Umowy § 12 ust. 1 pkt. 11). W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. 14. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV: 45442100-8, 45432114-6, 90500000-2, 45421000-4, 45432111-5, 45310000-3, 45431000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 3 w kompleksie wojskowym przy ul. Aleja 3-go Maja 2-4 w Chełmnie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 1 nie złożono żadnej oferty, w tym oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń budynków nr 21, 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Legionów 48A w Grudziądzu |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30406.60
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany mistrz Jurek Adrychowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37400.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Grupie |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie przedmiotowego zadania zostało unieważnione na podstawie art 93 ust 1 pkt 1 ustawy PZP, z uwagi na fakt, iż na zadanie nr 3 nie złożono żadnej oferty, w tym oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Miasteczko rowerowe dla dzieci wraz z zestawem znaków i gier podwórkowych (w systemie zaprojektuj i wybuduj)
- Dostawa ryb w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 23/2024
- Dostawa jaj spożywczych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) - sprawa numer 24/2024
- Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych w roku 2024 (magazyny w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy) -sprawa numer 31/2024
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 wytwarzanych przez Zakład Gospodarki Odpadami w Zakurzewie koło Grudziądza
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze oraz pokrycia dachowego na budynkach komunalnych w gminie Kobyla Góra
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.