To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500086114-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy: Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu budowlano -wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych mających na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Tytuł Projektu: "Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518417-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500033773-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39099944100000,
ul. J. Iwaszkiewicza
5,
59-220
Legnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(076) 721 11 26, e-mail
zam.publiczne@szpital.legnica.pl, faks
(076) 721 11 27.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.legnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na opracowanie projektu budowlano -wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na jego podstawie robót budowlanych mających na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WszSL/DZ-11/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym projektu budowlano - wykonawczego wraz z realizacją zaprojektowanych na tej podstawie robót budowlanych oraz wyposażeniem w sprzęt podlegający trwałemu wbudowaniu (trwałemu montażowi) - mając na celu realizację zadania inwestycyjnego pn.: "Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy" (dalej: inwestycja) z wyłączeniem asortymentu określonego w punkcie 7 niniejszego Rozdziału siwz. 2. Inwestycja zrealizowana będzie w terminach określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym w trzech etapach: a) I etap obejmujący swoim zakresem pomieszczenia budynku 1C i 1H, b) II etap obejmujący swoim zakresem pomieszczenia budynku 1D (część prawa), c) III etap obejmujący swoim zakresem pomieszczenia budynku 1D (część lewa), 1F i 1B (winda). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac, czynności, dostaw oraz dostaw wyposażenia medycznego szczegółowo opisanych w załączniku 3A do siwz - formularzu asortymentowo-cenowym, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania inwestycji, jak również elementy wyposażenia wyspecyfikowane w niniejszym SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz niezbędne informacje do zaprojektowania i wykonania robót zawierają: 1) Program funkcjonalno - użytkowy pn. "Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy" (dalej: PFU), który stanowi załącznik nr 5 do siwz, 2) Załącznik do PFU - Koncepcja architektoniczna przebudowy i modernizacji, który stanowi załącznik nr 6 do siwz; 3) Załącznik do PFU - Inwentaryzacja architektoniczna obszarów zakresu przebudowy i modernizacji Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz. 4) Załącznik do PFU - wyciąg z projektu "Dostosowanie obiektów szpitala do wymogów ochrony przeciwpożarowej" w zakresie dotyczącym obszaru przebudowy i modernizacji objętej zakresem niniejszego zadania, który stanowi załącznik nr 8 do siwz. 5) Załącznik do PFU - Spis wykończenia pomieszczeń, który stanowi załącznik nr 9 do siwz. 4. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć, zamontować na stałe i uruchomić, a także przeprowadzić test bezpieczeństwa elektrycznego (w przypadkach, gdy jest to wymagane) oraz przeszkolić pracowników z zakresu obsługi wyposażenia medycznego, szczegółowo opisanego w załączniku 3A do siwz, pogrupowanego w nw. pakiety: 1) Pakiet 1 - lampy zabiegowe sufitowe - 6 kpl, 2) Pakiet 2 - oprawa nadłóżkowa trzystanowiskowa (długość nie większa niż 3,6 m) - 1 kpl Uwaga: w zakresie przedmiotu zamówienia wskazanego w pkt. 4 nie należy brać pod uwagę zapisów PFU tzn. zamiast 3 opraw jednostanowiskowych, Zamawiający wymaga 1 oprawy trzystanowiskowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć, zamontować na stałe 3 kpl. lad rejestracyjnych każda o długości ok. 4 m, zamykanych, częściowo obniżonych (na potrzeby osób niepełnosprawnych). Uwaga: Cenę za ww. wyposażenie należy wskazać w Formularzu ofertowym. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie (jeśli tego wymaga) takich elementów wyposażenia, jak: umywalki, umywalki dla osób niepełnosprawnych, miski ustępowe, pisuary, siedziska prysznicowe, zasłony prysznicowe, wieszaki zasłon prysznicowych, baterie umywalkowe, baterie prysznicowe, poręcze dla osób niepełnosprawnych, zlewy, brodziki, kabiny prysznicowe, odbojnice, osłony naroży, itp. Uwaga: Ceny za ww. wyposażenie należy wliczyć w cenę robót budowlanych. 7. Całe pozostałe wyposażenie meblowe (oprócz wymienionego w pkt. 5) oraz urządzenia medyczne (inne niż wymienione w pkt 4) mające stanowić wyposażenie obszaru przebudowy i modernizacji, opisane w PFU, nie jest objęte przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ww. asortyment będzie przedmiotem odrębnych postępowań. 8. Przed przystąpieniem do prac projektowych oraz na każdym etapie ich realizacji Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgadniania z Zamawiającym wszelkich kwestii w zakresie przyjętych rozwiązań i technologii, rozwiązań materiałowych i wyposażenia oraz wszelkich innych celem zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU, siwz, dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz potrzebami i wytycznymi Zamawiajacego, b) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac będących przedmiotem zamówienia oraz o zaistniałych problemach mających wpływ na wykonanie umowy, w tym w szczególności na termin realizacji. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) dokonywanie wszelkich uzgodnień z odpowiednimi organami oraz służbami na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy, b) uzyskanie wszelkich wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym w szczególności pozwolenia na budowę w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji., z uwzględnieniem etapowości inwestycji, jak i dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń do organów administracji publicznej. c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, bądź jeśli nie będzie wymagane - zaświadczenia po zakończeniu realizacji każdego z etapów, o których mowa w pkt. 2. 10. Wykonawca i/lub podwykonawca lub dalszy podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Kwestie dotyczące zatrudnienia wynikające z udzielenia zamówienia publicznego opisane zostały w §19 projektu umowy. 11. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone fakturami częściowymi nie może przekroczyć 70% sumy wynagrodzenia całościowego. 12. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projekcie umowy w Rozdziale XVII siwz; w Załączniku nr 9 do siwz , w którym zawarto opis wymagań dotyczący sporządzenia dokumentacji projektowej oraz Załączniku Nr 10 do siwz, w którym określono kwestie gwarancji i rękojmi. 13. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonaną dokumentację projektową na okres do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonane na jej podstawie roboty budowlane. 14. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. 15. Wykonawca udzieli Zamawiającemu min. 24 miesiące gwarancji i rękojmi na wbudowany sprzęt i urządzenia, inne niż opisane w załączniku 3A do siwz. 16. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi dla poszczególnych urządzeń opisanych w Załączniku 3A do siwz (zgodnie z dyspozycją tam wskazaną).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45220000-3, 45223000-6, 45223200-8, 45223210-1, 45260000-7, 45300000-0, 45311000-0, 45310000-2, 45312000-7, 45312100-8, 45312200-9, 45313100-5, 45314300-4, 45314310-7, 45315000-3, 45316000-5, 45316100-6, 45330000-9, 45331000-6, 45331100-7, 45331210-1, 45332400-7, 45343000-3, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45453000-7, 45500000-2, 45111220-6, 71200000-0, 71220000-6, 71221000-3, 71223000-7, 71300000-1, 71310000-1, 71320000-7, 33100000-1, 24111500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5838000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZUW URBEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7147740
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 246000 IV.8) Informacje dodatkowe: Niebudek Sp. z o.o., Legnica, ul. Orkana 3, a nie BP Niebudek Sp. z o.o. S.k., Legnica, ul. Orkana 3 - wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego. Wskazane powyżej wynagrodzenie podwykonawcy jest wartością brutto. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Modernizacja nawierzchni podwórza pomiędzy ulicami Traugutta, Roosevelta i Chłapowskiego
- Konserwacja i restauracja kamiennych schodów wraz z detalem kamiennym prowadzących do budynku Teatru Modrzejewskiej
- DOSTAWY PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH SUCHYCH ORAZ KONSERW
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2216D na odcinku od skrzyżowania Gołocin/Pawlikowice do drogi wojewódzkiej nr 328"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- "Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.