eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › "Rozbudowę Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylację mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomowa oczyszczalnię ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223/parking/ położonych w miejscowości Ludwików" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-19

Ogłoszenie nr 500085958-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.

Jedlińsk: "Rozbudowę Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylację mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomowa oczyszczalnię ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223/parking/ położonych w miejscowości Ludwików" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 41296-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 44047-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 72743-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, Krajowy numer identyfikacyjny 670223764, ul. ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (url): www.jedlinsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozbudowę Publicznej Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną wraz z zapleczem i łącznikiem oraz wentylację mechaniczną, parkingi, zbiornik na gaz i przydomowa oczyszczalnię ścieków na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223/parking/ położonych w miejscowości Ludwików" w ramach zadania inwestycyjnego Budowa Sali gimnastycznej przy PSP w Ludwikowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem socjalno-technicznym oraz z Infrastrukturą towarzyszącą przy PSP w Ludwikowie na działkach nr ewid. 224/2, 225/1 i część działki ewid. 223. Budynek parterowy, niepodpiwniczony z dachem łukowym, wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Roboty budowlane obejmują wykonanie fundamentów, i ław fundamentowych, wykonanie fundamentów, ścian fundamentowych, wykonanie słupów żelbetowych, wymurowanie ścian nośnych i osłonowych, wykonanie posadzek, umiejscowienie nadproży, wykonanie zbrojenia nadproży, wieńcy, podestów wejściowych, konstrukcji dachu z drewna klejonego oraz stropodachu nad częścią łącznika, wykonanie pokrycia dachowego, ścian działowych, sufitu podwieszonego, paro-izolacji i izolacji termicznej. -Budynek jednokondygnacyjny o parametrach: Pow. Zabudowy: 1082,78m2, Kubatura: 6952,78m3, wysokość 10,60m, szerokość 23,14m, długość 60,84m. W projektowanym budynku Sali gimnastycznej znajdować się będą: sala gimnastyczna z trybunami, pokój instruktora, magazyn, przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, sanitariaty ogólnodostępne, szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, pomieszczenia techniczne i magazyn porządkowy. W sali zaprojektowano boisko centralne do gry w koszykówkę, piłkę ręczną, siatkówkę i tenisa ziemnego. -Budynek wyposażony w instalację wentylacji, instalacji c.o., wod-kan. Instalację p.poż. oraz zbiornik instalacji gazu propan-butan, w rozdzielnię elektryczną RS, rozdzielnicę elektryczną RH, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego, gniazd wtyczkowych 230V, zasilania technologii, odgromową, uziemień, ochrony od porażeń, ochrony przed przepięciami. -Parking dla samochodów osobowych - 25 stanowisk o nawierzchni z płyt ażurowych, chodnik o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Ścieki odprowadzane do projektowanej przyszkolnej oczyszczalni. Oświetlenie zewnętrzne. 4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonym do SIWZ Projekcie budowlanym, Projektach wykonawczych, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Uwaga ! Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wskazuje, że zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagania dotyczące dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz uwzględniające potrzeby użytkowników zostały zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa).


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45400000-1,

45300000-0,

45110000-1,

45260000-7,

45220000-5,

45210000-2,

45410000-4,

45420000-7,

45430000-0,

45450000-6,

45330000-9,

45310000-3,

45262000-1,

45216000-4,

45223000-6,

45212000-6,

45422000-1,

45431000-7,

45331000-6,

45311000-0,

45315000-8,

45316000-5,

45332000-3,

45333000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
24.04.2017-30.08.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 0 NAZWA: 0
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 24/04/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ROSA-BUD spółka akcyjna, , ul. Gazowa 5/7, 26-600, Radom, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2854562.99 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Podstawa prawna zmiany okrelona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w związku z §24 umowy z dnia 24.04.2017r.,i pisma Wykonawcy z dnia 09.04.2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Konieczność zmiany umowy wyniknęła z powierzenia części zamówienia podwykonawcom: a) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EMAK" 26-600 Radom, ul. Frontowa 5/1 - dostawa, montaż i wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej b) KONSBUD DREWNO KLEJONE sp. z o.o. Stobno 55A, 72-002 Kołbaskowo - wykonanie kompleksowej konstrukcji dachu z drewna klejonego c) PESMENPOL sp. z o.o. ul. Słowackiego 75A, 32-400 Myślenice - kompleksowa dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.