To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-19
Ogłoszenie nr 500085954-N-2018 z dnia 19-04-2018 r.
Gmina Jabłonna Lacka: Przebudowa dróg dojazdowych na terenie gminy Jabłonna Lacka w 2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519682-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Jabłonna Lacka, Krajowy numer identyfikacyjny 71158203200000,
ul. ul. Klonowa
14,
08304
Jabłonna Lacka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 871 023, e-mail
jablonnalacka@onet.pl, faks
257 871 149.
Adres strony internetowej (url): www.jablonnalacka.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg dojazdowych na terenie gminy Jabłonna Lacka w 2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SG.271.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg dojazdowych na terenie gminy Jabłonna Lacka w 2018 roku. Część I Zamówienia Przebudowa ulicy Łąkowej w Jabłonnie Lackiej 1) Parametry techniczno-użytkowe drogi są następujące: a) kategoria drogi: wewnętrzna, b) nawierzchnia istniejąca: żwirowa, c) nawierzchnia po przebudowie: warstwa wiążąca jezdni z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 o grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna jezdni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm. d) długość przebudowywanego odcinka: 416,00 mb, e) szerokość jezdni po przebudowie: 3,5 m, f) szerokość poboczy: 0,25 m. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym. - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne. - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 15 cm. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 W 50/70, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm ze skropieniem międzywarstwowym. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 S 50/70, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm ze skropieniem międzywarstwowym. - Regulacja zaworów wodociągowych. - Regulacja włazów kanałowych. - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, średnia grubość po zagęszczeniu 10 cm. - Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm. - Przymocowanie do słupków tarcz pionowych znaków drogowych z blachy stalowej ocynkowanej (A-7 - 1 szt.) Część II Zamówienia Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowomodna (dz.nr. 189) 1) Parametry techniczno-użytkowe drogi są następujące: a) kategoria drogi: wewnętrzna, b) nawierzchnia istniejąca: żwirowa, c) nawierzchnia po przebudowie: warstwa wiążąca jezdni z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 o grubości 4 cm oraz warstwa ścieralna jezdni z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm. d) długość przebudowywanego odcinka: 241,00 mb, e) szerokość jezdni po przebudowie: 4,5 m, f) szerokość poboczy: 0,75 m. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym. - Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi (remont głęboki). - Rozebranie przepustów pod drogą. - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne. - Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem (remont głęboki) grubości 20 cm. - Podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 mm (remont głęboki) grubości 20 cm. - Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm, grubość po zagęszczeniu 15 cm. - Wykonanie przepustów z rur PEHD długość 9 m pod drogą. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 W 50/70, warstwa wiążąca, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm ze skropieniem międzywarstwowym. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 S 50/70, warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm ze skropieniem międzywarstwowym. - Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych AC 11 S 50/70, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm (skrzyżowania). - Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym, średnia grubość po zagęszczeniu 10 cm. - Pionowe znaki drogowe, słupki z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm. - Przymocowanie do słupków tarcz pionowych znaków drogowych z blachy stalowej ocynkowanej (A-6a - 4 szt; A-7 - 2 szt.) 2. Szczegółowy zakres robót, a także warunki realizacji określone zostały przez zamawiającego w przedmiarze robót (załącznik nr 9 i 9A do SIWZ ) oraz STWiORB (załącznik nr 10 i 10A do SIWZ). 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osób. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z robotami pomiarowymi b) czynności związane z oczyszczeniem mechanicznym 16.02.2018 warstw bitumicznych. c) Czynności związane z wyrównaniem istniejącej jezdni betonem asfaltowym d) czynności związane z wykonaniem warstwy ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego e) Czynności związane z wykonaniem poboczy z kruszywa łamanego. 2.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2 czynności. 2.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7
Dodatkowe kody CPV: 45233320-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Łąkowej w Jabłonnie Lackiej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145270.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Regionalne Drogi Podlaskie Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
314752.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 45,70 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowomodna (dz.nr. 189) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w Części II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1, pkt 4 w/w ustawy ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1527C PROSPEROWO-WOJNOWO POPRZEZ UŁOŻENIE MIKRODYWANIKA Z MIESZANKI MINERALNO - EMULSYJNEJ NA ZIMNO
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Przebudowa zbiornika wodnego małej retencji w Pyszkowie
- "Modernizacja (remont) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Swaty"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.