To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500085504-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu: Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Centrum Doradztwa Rolniczego na lata 2018 i 2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516677-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - Oddział w Radomiu, Krajowy numer identyfikacyjny 1590053900025,
ul. ul. Chorzowska
,
26600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
483 656 900, e-mail
radom@cdr.gov.pl, faks
483 654 970.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Doradztwa Rolniczego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (zakup) paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Centrum Doradztwa Rolniczego na lata 2018 i 2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAG-253-3/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup) paliw płynnych do samochodów i ciągników rolniczych dla potrzeb Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie łącznie z Oddziałami w Radomiu, Poznaniu i w Krakowie oraz dokonywanie transakcji bezgotówkowych przy użyciu Kart Flotowych oraz określenie zasady wydawania i używania przez Zamawiającego Kart Flotowych, a także zasady rozliczeń za Transakcje Bezgotówkowe dokonywane przez Zamawiającego przy użyciu Kart Flotowych w sieci stacji paliw Wykonawcy honorujących Karty Flotowe. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy / załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ /. 2.Sukcesywne dostawy paliw płynnych do samochodów i ciągników rolniczych dla potrzeb Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie łącznie z Oddziałami w Radomiu, Poznaniu i w Krakowie obejmują : 1) Benzyna bezołowiowa Pb - 17 000 litrów. 2) Olej napędowy ON - 45 000 litrów. 3) Skroplony gaz ropopochodny (LPG) - 5 000 litrów. 3.Tankowania będą się odbywać na stacjach paliw Wykonawcy: 1) Na terenie całego kraju. 2) W granicach miasta Radomia. 3) W granicach miasta Zwoleń. 4) W granicach miasta Brwinowa. 5) W granicach miasta Krakowa. 6) W granicach miasta Poznania. 4.Podane ilości paliw są orientacyjne i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne, mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, z uwzględnieniem treści pkt 5 niniejszego rozdziału SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania części przedmiotu zamówienia o wartość nie większą niż 20 % wartości umowy. 6.Wynagrodzenie za produkty pobrane przez Zamawiającego będzie naliczane wg cen obowiązujących w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, z uwzględnieniem upustu cenowego wyłonionego w drodze niniejszego przetargu. 7.Ceny obowiązujące w dniu tankowania na stacji, na której zostało pobrane paliwo, pomniejszone o upust cenowy udzielony Zamawiającemu, będą podstawą do obciążenia Zamawiającego za pobrane produkty na podstawie faktury VAT. 8.Paliwa, będące przedmiotem zamówienia, będą spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach. 9.Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów Zamawiającego będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 10.Stacje paliw Wykonawcy winny działać w systemie całodobowym, przez siedem dni w tygodniu. 11.Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania bezgotówkowych faktur zbiorczych (dwa razy w miesiącu) za sprzedane paliwo z terminem płatności 14 dni od daty wystawienia faktury zbiorczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 09132100-4, 09133000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/03/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
239284.55
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polski Koncern Naftowy ORLEN Sp. Akcyjna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
233048.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego celem określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej przy ul. Tytoniowej/Blaszanej w Radomiu.
- P-24/2024-Zakup i dostawa asortymentu do sterylizacji dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- P-33/2024: Zakup i dostawa mleka i produktów mleczarskich dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw oraz innych produktów do eksploatacji pojazdów służbowych, pojazdów ratowniczo-gaśniczych jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych w latach 2024-2025
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dęblinie
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.