eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narewka › "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego dla pracowników Nadlesnictwa Browsk w 2018 roku"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18

Ogłoszenie nr 500085360-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk: "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego dla pracowników Nadlesnictwa Browsk w 2018 roku"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533943-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk, Krajowy numer identyfikacyjny 05002671, ul. Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 6858344, e-mail browsk@bialystok.lasy.gov.pl, faks 85 6858677.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posidająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego dla pracowników Nadlesnictwa Browsk w 2018 roku"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2a.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Browsk w roku 2018. A) Dla sortów mundurowych leśnika zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 29 grudnia 2017 r. poz. 2466), b) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych c) Zarządzeniem nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany zarządzenia nr 62 DGLP z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, d) Zarządzenie nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzenie nr 44 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, f) Zarządzenie nr 54 Dyrektor Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. Treść aktów prawnych: http://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne B) Dla odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. nr 259, poz. 2173) b) Protokółem dodatkowym nr 24 do Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe zawartego dnia 29 stycznia 1998 r. i wpisanego do Rejestru Ponadzakładowych Układów Zbiorowych Pracy pod numerem U-XLIII, zawartym w dniu 25 listopada 2014 roku. Odzież ochronna i obuwie bhp powinny odpowiadać wzorcom określonym w polskich Normach oraz powinny posiadać oznakowanie symbolem CE potwierdzające spełnienie wymagań uregulowanych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 21.12.2005 r. (Dz. U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173). Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: - Odzież ochronna wymagania ogólne PN-EN 340:2006 - Środki ochrony indywidualnej obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2012 - Obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007/A1:2008 - Odzież ochronna - ochrona przed deszczem PN-EN 343+A1:2008 - Odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem - PN-EN 14058:2007 2. Sorty mundurowe leśnika muszą być zgodne z wymogami określonymi w obowiązujących zarządzeniach Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dot. Mundurów leśnika. Szczegółowy opis zamówienia, tj. dokumentacja techniczno-fotograficzna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów ww. dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu: Dokumentacja techniczno-technologiczna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.WIHSTn24FHA Dokumentacja fotograficzna: http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.WIHP9X24FHA 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany określonych wzorów sortów mundurowych w przypadku zmiany rozporządzenia opisanego w pkt. 3.1 SIWZ, zwłaszcza w przypadku wprowadzenia załączników do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. w sprawie wzorów munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia wprowadzających nowe wzory umundurowania lub odstąpienia od umowy jeśli nowe rozporządzenia wprowadzą tak dalece idące zmiany, co skutkować będzie brakiem możliwości realizacji zamówień zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ i ofercie Wykonawcy, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do gwarancji na wcześniej dostarczony towar. 4.Kolorystyka ubrań roboczych/ochronnych powinna nawiązywać do kolorystyki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 5.Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, rozmiarze, przepisach dotyczących konserwacji, prania czyszczenia oraz nazwę i adres producenta. 6.Wymagania przedstawione w SIWZ oraz załącznikach są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który zaoferuje rozwiązanie równoważne jest obowiązany wykazać, że zaoferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7 .Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18000000-9 -Odzież obuwie artykuły bagażowe i dodatki 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej 18200000-1 - Odzież wierzchnia 18300000-2 - Części garderoby 18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki 18800000-7 - Obuwie 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca 8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: 21 dni od daty wystawienia faktury; b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów; c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy - załącznik nr 3 do SIWZ; d) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do prowadzenia w trakcie obowiązywania umowy punktu wydawania sortów mundurowych środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego czynnego w dni robocze od poniedziałku do piątku co najmniej w godz. od 9.00 do 15.00 w odległości nie większej niż 80 km od siedziby Zamawiającego; e) dostawy elementów umundurowania oraz sortów BHP będą realizowane sukcesywnie przy zachowaniu następujących form realizacji zamówienia: - indywidualnie przez uprawnionych pracowników, w oparciu o upoważnienie (w uprzednio uzgodnionej przez strony formie) wydane przez Zamawiającego, w punkcie sprzedaży Wykonawcy, w uzgodnionych z nimi ilościach, rozmiarach, rodzajach sortymentu i terminach, nie dłuższych niż 14 dni od złożenia zamówienia indywidualnego w sposób uzgodniony przez strony; f) w przypadku konieczności dokonania poprawek krawieckich Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dokonania poprawek krawieckich (ilekroć w SIWZ oraz wzorze umowy jest mowa o przeróbkach krawieckich pod tym pojęciem należy rozumieć drobne poprawki krawieckie polegające np. na skróceniu spodni, skróceniu spódnicy, skróceniu rękawów, wszyciu zaszewek, poluzowaniu paska, przeszyciu guzika, dopasowaniu do sylwetki, poszerzeniu, itp.); g) poprawki krawieckie dokonywane będą maksymalnie w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, w ramach ceny ofertowej; h) oświadczenie o zabezpieczeniu punktu wydawania sortów mundurowych Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym oraz wskaże godziny otwarcia takiego punktu i określi czas dokonywania poprawek krawieckich; i) Zamawiający nie przewiduje dostaw zbiorczych do magazynu Zamawiającego; j) sorty mundurowe leśnika oraz odzieży BHP odbierać będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego wymienieni w zbiorczym upoważnieniu (zestawieniu) wydanym przez Nadleśniczego Nadleśnictwa Browsk, będącym załącznikiem do umowy; k) Wykonawca zapewni pracownikom Zamawiającego upoważnionym do odbioru sortów mundurowych oraz BHP, możliwość indywidualnego przymierzenia elementów umundurowania, poprzez wyposażenie punktu sprzedaży w przymierzalnię; l) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia na sorty mundurowe i odzież BHP szytą na miarę w przypadku nietypowych cech wzrostu lub postawy; m) Na wezwanie Zamawiającego, w trakcie oceny ofert lub w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania oraz udokumentowania spełnianie wymogów jakościowych w zakresie sortów mundurowych leśnika będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem świadectwa zgodności wydanego przez ORWLP w Bedoniu. W przypadku, gdy świadectwo nie jest wystawione przez Wykonawcę należy przedstawić ważne upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem. W przypadku braku w/w dokumentów należy przedstawić inne, równoważne dokumenty świadczące o spełnianiu wymogów jakościowych. Obowiązek posiadania świadectwa zgodności elementów umundurowania ze wzorem munduru leśnika nie dotyczy swetra; n) Zamawiający zastrzega, że zapłata należności będzie dokonywana tylko za rzeczywiście odebrane dostawy, a realizacja przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie; o) Zamawiający zastrzega możliwość redukcji zamówienia. Określone w formularzu oferty ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. Zamawiający gwarantuje realizację umowy na poziomie minimum 80% wartości umowy netto; p) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnych elementów odzieży w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu; q) Wykonawca zapewni gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18140000-2, 18200000-1, 18300000-2, 18400000-3, 18800000-7, 35113400-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131247.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.U.H."SILVA BIAŁYSTOK" Katarzyna Michaluk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 61/19
Kod pocztowy: 15-644
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131247.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131247.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132276.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.