eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Prace adaptacyjne w budynku MUW przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18

Ogłoszenie nr 500084533-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.

Kraków: Prace adaptacyjne w budynku MUW przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 614918-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500065430-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500027745-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00051417600000, ul. ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 3921 338, e-mail zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl, faks 12 3921956.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace adaptacyjne w budynku MUW przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WL-IV.272.26.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje prace modernizacyjne w zakresie dostosowania pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze budynku przy ul. Przy Rondzie 6 do potrzeb serwerowni zapasowej oraz akt podręcznych. Krótki opis przewidywanych prac: Prace demontażowe: demontaż sufitów podwieszanych, podłóg technologicznych. Instalacje elektryczne: wykonanie nowych tablic rozdzielczych, nowych tras kablowych, wewnętrznych linii zasilających, wykonanie instalacji gniazd wtykowych, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji oświetleniowej. Instalacje niskoprądowe: wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, instalacji okablowania strukturalnego sieci LAN, systemu telewizjidozorowej CCTV. Instalacje wod-kan: wykonanie instalacji odprowadzającej skropliny z urządzeń klimatyzacyjnych. Zabudowy kanałów wentylacyjnych, malowanie: zabudowa przeciwpożarowa kanałów wentylacji mechanicznej, malowanie ścian i sufitów. Prace budowlane i montażowe: ponowny montaż sufitów podwieszanych oraz podłóg technologicznych, inne prace budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym materiały, jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia, zostały określone w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: zał. nr 1 do siwz - wzór umowy, zał. nr 5 do siwz - dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, zał. nr 6 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.


II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:

45210000-2,

45000000-7,

45400000-1,

45300000-0,

45310000-3,

45450000-6,

45430000-0,

45440000-3,

45330000-9,

45320000-6

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wprowadzenie rozwiązań zamiennych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca robót poinformował Zamawiającego o zaistnieniu przeszkody w prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy, polegającej na kolizji projektowanej trasy orurowania instalacji klimatyzacji precyzyjnej serwerowni z instalacjami i urządzeniami już istniejącymi w szachcie technologicznym. Wykonawca przedłożył Zamawiającemu propozycję zastosowania zamiennej technologii gaszenia gazem Inergen (IG-541) w zamian za gaz FE-36. Zamawiający - po pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru oraz akceptacji Projektanta - zatwierdził zamienną technologię, która została ujęta w dokumentacji projektowej zamiennej jako rozwiązanie stanowiące nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego w rozumieniu art. 36 a, ust. 5 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumentację zamienną opracowaną przez uprawnionych projektantów, oraz kosztorysy, które zostały zatwierdzone przez Inspektorów Nadzoru. Wartość robót z których realizacji rezygnuje się wynosi; 589.481,17 zł netto tj. 725.061,84 zł brutto, w tym: a) w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych 518.941,17 zł netto tj. 638.297,64 zł brutto, b) w zakresie instalacji SUG 70.540,00 zł netto tj. 86.764,20 zł brutto. Wartość robót zamiennych wynosi; 589.142,35 zł netto tj. 724.645,10 zł brutto, w tym: a) w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych 501.918,74 zł netto tj. 617.360,05 zł brutto, b) w zakresie instalacji SUG 70.272,50 zł netto tj. 86.435,18 zł brutto, c) w zakresie prac budowlanych w związku z wprowadzeniem rozwiązań zamiennych 16.951,11 zł netto tj. 20.849,87 zł brutto. W związku z wprowadzeniem rozwiązań zamiennych, wartość umowy zmniejsza się o 416,74 zł brutto i wynosić będzie; 1.683.162,97 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowa podstawowa o udzielenie zamówienia została zawarta w dniu 29 stycznia 2018 r. z konsorcjum: API Smart Sp. z o.o., ul. Obrońców Westerplatte 2g, 41-260 Sławków (lider konsorcjum) i AODC Sp. z o.o., ul. Wojciecha Darasza 5, 30-826 Kraków (partner konsorcjum. Wartość umowy brutto: 1 683 579,71 zł.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.