Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084533-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Kraków: Prace adaptacyjne w budynku MUW przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie - etap II
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 614918-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500065430-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500027745-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00051417600000,
ul. ul. Basztowa
22,
31-156
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 3921 338, e-mail
zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl, faks
12 3921956.
Adres strony internetowej (url): www.malopolska.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prace adaptacyjne w budynku MUW przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WL-IV.272.26.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace modernizacyjne w zakresie dostosowania pomieszczeń zlokalizowanych na II piętrze budynku przy ul. Przy Rondzie 6 do potrzeb serwerowni zapasowej oraz akt podręcznych. Krótki opis przewidywanych prac: Prace demontażowe: demontaż sufitów podwieszanych, podłóg technologicznych. Instalacje elektryczne: wykonanie nowych tablic rozdzielczych, nowych tras kablowych, wewnętrznych linii zasilających, wykonanie instalacji gniazd wtykowych, instalacji połączeń wyrównawczych, instalacji oświetleniowej. Instalacje niskoprądowe: wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu, instalacji okablowania strukturalnego sieci LAN, systemu telewizjidozorowej CCTV. Instalacje wod-kan: wykonanie instalacji odprowadzającej skropliny z urządzeń klimatyzacyjnych. Zabudowy kanałów wentylacyjnych, malowanie: zabudowa przeciwpożarowa kanałów wentylacji mechanicznej, malowanie ścian i sufitów. Prace budowlane i montażowe: ponowny montaż sufitów podwieszanych oraz podłóg technologicznych, inne prace budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym materiały, jakie należy zastosować przy realizacji zamówienia oraz pozostałe warunki realizacji zamówienia, zostały określone w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: zał. nr 1 do siwz - wzór umowy, zał. nr 5 do siwz - dokumentacja projektowa z przedmiarem robót, zał. nr 6 do siwz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Główny kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
45210000-2,
45000000-7,
45400000-1,
45300000-0,
45310000-3,
45450000-6,
45430000-0,
45440000-3,
45330000-9,
45320000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
100 dni od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
wprowadzenie rozwiązań zamiennych
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonawca robót poinformował Zamawiającego o zaistnieniu przeszkody w prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy, polegającej na kolizji projektowanej trasy orurowania instalacji klimatyzacji precyzyjnej serwerowni z instalacjami i urządzeniami już istniejącymi w szachcie technologicznym.
Wykonawca przedłożył Zamawiającemu propozycję zastosowania zamiennej technologii gaszenia gazem Inergen (IG-541) w zamian za gaz FE-36. Zamawiający - po pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru oraz akceptacji Projektanta - zatwierdził zamienną technologię, która została ujęta w dokumentacji projektowej zamiennej jako rozwiązanie stanowiące nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego w rozumieniu art. 36 a, ust. 5 ustawy Prawo budowlane.
Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumentację zamienną opracowaną przez uprawnionych projektantów, oraz kosztorysy, które zostały zatwierdzone przez Inspektorów Nadzoru.
Wartość robót z których realizacji rezygnuje się wynosi;
589.481,17 zł netto tj. 725.061,84 zł brutto, w tym:
a) w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych
518.941,17 zł netto tj. 638.297,64 zł brutto,
b) w zakresie instalacji SUG
70.540,00 zł netto tj. 86.764,20 zł brutto.
Wartość robót zamiennych wynosi;
589.142,35 zł netto tj. 724.645,10 zł brutto, w tym:
a) w zakresie instalacji elektrycznych i sanitarnych
501.918,74 zł netto tj. 617.360,05 zł brutto,
b) w zakresie instalacji SUG
70.272,50 zł netto tj. 86.435,18 zł brutto,
c) w zakresie prac budowlanych w związku z wprowadzeniem rozwiązań zamiennych
16.951,11 zł netto tj. 20.849,87 zł brutto.
W związku z wprowadzeniem rozwiązań zamiennych, wartość umowy zmniejsza się o 416,74 zł brutto i wynosić będzie; 1.683.162,97 zł brutto.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Umowa podstawowa o udzielenie zamówienia została zawarta w dniu 29 stycznia 2018 r. z konsorcjum: API Smart Sp. z o.o., ul. Obrońców Westerplatte 2g, 41-260 Sławków (lider konsorcjum) i AODC Sp. z o.o., ul. Wojciecha Darasza 5, 30-826 Kraków (partner konsorcjum. Wartość umowy brutto: 1 683 579,71 zł.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu ul. Krasickiego z ul. Orawską
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Wykonanie robót budowlanych: modernizacyjnych - malarskich - posadzkarskich -elektrycznych przy ul. Jana Sas-Zubrzyckiego 10 w Krakowie
- Dostawa chromatografu cieczowego (HPLC/UHPLC) z wyposażeniem i oprogramowaniem
- Zapewnienie obsługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży miejsc noclegowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.