To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-18
Ogłoszenie nr 500084441-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532091-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000,
ul. ul. Matejki
1,
58300
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 6414400, 6414408, e-mail
mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks
746 414 404.
Adres strony internetowej (url): www.zdkium.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RZP/65/PN/10/2018/MU
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych". Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku wykonywać należy na 294 przystankach komunikacyjnych zaopatrzonych w 203 kosze na śmieci o pojemności 60 litrów, w tym na 8 pętlach autobusowych. Wykaz przystanków wraz ze wskazaniem liczby wiat przystankowych i koszy na śmieci oraz pętli autobusowych zamieszczono w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - do wprowadzenia do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego 5 dodatkowych przystanków, 25 koszy na śmieci, - zmniejszenia liczby przystanków o 5, zmniejszenia liczby koszy na śmieci o 25. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszej umowy może ulec zmianie lokalizacja przystanków wskazana w załączniku. Powyższe zmiany nie będą uprawniać zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcę do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia umownego za świadczone usługi. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy wykonywać na całej ich długości, wewnątrz wiaty oraz w obrębie do 3 m za przystankiem, jeśli warunki terenowe pozwalają na to oraz pół metra jezdni przylegającej do przystanku: - na przystankach komunikacyjnych z zatoką: na całej długości zatoki i szerokości chodnika wraz z zatoką, - na przystankach komunikacyjnych bez zatoki: na długości 7,5 m od słupka przystankowego w obu kierunkach i na całej szerokości chodnika. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź: 1) sprzątanie nawierzchni przystanku poprzez zbieranie śmieci i zamiatanie, 2) opróżnianie koszy na śmieci, 3) wykaszanie traw i chwastów, 4) odchwaszczanie. Prace z zakresu utrzymania czystości na pętli autobusowej, czyli terenu przeznaczonego do manewrowania autobusem oraz czasowego postoju, obejmuje także oczyszczanie pół metra jezdni przy krawężniku. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać od poniedziałku do niedzieli, przy czym prace porządkowe należy zakończyć do godz. 6.00. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź: 1) odśnieżanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych oraz usuwanie oblodzeń, 2) posypywanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych materiałem szorstkim, 3) usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych z infrastruktury przystankowej, 4) odgarnianie śniegu poza obręb przystanku i składowanie go w pryzmach w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku oraz nieutrudniający wsiadanie do i wysiadanie z autobusów, 5) opróżnianie koszy na śmieci, 6) zbieranie śmieci. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać wg schematu: - likwidację śliskości nawierzchni i gołoledzi należy rozpocząć niezwłocznie po ich nastąpieniu, przy czym usunięcie skutków śliskości nawierzchni i gołoledzi należy zakończyć nie później niż 4 godziny od ich wystąpienia, - odśnieżanie nawierzchni należy rozpocząć już w trakcie opadów w celu zapewnienia bezpiecznego wsiadania do i wysiadania z autobusów, przy czym odśnieżanie należy zakończyć nie później niż 4 godziny od zaprzestania opadów. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych należy również wykonywać każdorazowo po otrzymaniu telefonicznego bądź pisemnego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego, Policji lub Straży Miejskiej (w przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia, bezpieczeństwa publicznego, dużego zabrudzenia i zanieczyszczenia przystanku) w czasie do maksymalnie 120 minut (czas podany w ofercie Wykonawcy). Urządzenia i narzędzia, a w szczególności środki transportu oraz odzież robocza muszą być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3
Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: s.c. CEROMA R. Cembrzyński, A. Rogalski, Z. Majda
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
174960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Usługa szkoleniowa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu dwóch typów indywidualnych szkoleń zawodowych
- Remont istniejących i wykonanie nowych balustrad drewnianych na tarasach kompleksu Zamek Książ
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla 6 budynków zlokalizowanych w Wałbrzychu"
- Remont pokojów nr 430 i 431 w budynku hotelowym nr 4 zespołu Zamek Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości na rzecz Sądu Rejonowego w Chorzowie
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Mechaniczne letnie zamiatanie ulic gminnych (czyszczenie na mokro) na terenie miasta Kobyłka w 2024 r.
- Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni w centrum miasta Jasła w 2024 r.
- Oczyszczanie jezdni na terenie miasta Piły
- usługi w zakresie utrzymania czystości terenu zewnętrznego oraz w kompleksie budynków znajdujących się w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 37
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.