eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-18

Ogłoszenie nr 500084441-N-2018 z dnia 18-04-2018 r.

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532091-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url): www.zdkium.walbrzych.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP/65/PN/10/2018/MU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych". Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku wykonywać należy na 294 przystankach komunikacyjnych zaopatrzonych w 203 kosze na śmieci o pojemności 60 litrów, w tym na 8 pętlach autobusowych. Wykaz przystanków wraz ze wskazaniem liczby wiat przystankowych i koszy na śmieci oraz pętli autobusowych zamieszczono w załączniku. Zamawiający zastrzega sobie prawo: - do wprowadzenia do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego 5 dodatkowych przystanków, 25 koszy na śmieci, - zmniejszenia liczby przystanków o 5, zmniejszenia liczby koszy na śmieci o 25. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszej umowy może ulec zmianie lokalizacja przystanków wskazana w załączniku. Powyższe zmiany nie będą uprawniać zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawcę do zmiany ryczałtowego wynagrodzenia umownego za świadczone usługi. Prace z zakresu utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy wykonywać na całej ich długości, wewnątrz wiaty oraz w obrębie do 3 m za przystankiem, jeśli warunki terenowe pozwalają na to oraz pół metra jezdni przylegającej do przystanku: - na przystankach komunikacyjnych z zatoką: na całej długości zatoki i szerokości chodnika wraz z zatoką, - na przystankach komunikacyjnych bez zatoki: na długości 7,5 m od słupka przystankowego w obu kierunkach i na całej szerokości chodnika. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź: 1) sprzątanie nawierzchni przystanku poprzez zbieranie śmieci i zamiatanie, 2) opróżnianie koszy na śmieci, 3) wykaszanie traw i chwastów, 4) odchwaszczanie. Prace z zakresu utrzymania czystości na pętli autobusowej, czyli terenu przeznaczonego do manewrowania autobusem oraz czasowego postoju, obejmuje także oczyszczanie pół metra jezdni przy krawężniku. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać od poniedziałku do niedzieli, przy czym prace porządkowe należy zakończyć do godz. 6.00. Zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź: 1) odśnieżanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych oraz usuwanie oblodzeń, 2) posypywanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych materiałem szorstkim, 3) usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych z infrastruktury przystankowej, 4) odgarnianie śniegu poza obręb przystanku i składowanie go w pryzmach w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku oraz nieutrudniający wsiadanie do i wysiadanie z autobusów, 5) opróżnianie koszy na śmieci, 6) zbieranie śmieci. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać wg schematu: - likwidację śliskości nawierzchni i gołoledzi należy rozpocząć niezwłocznie po ich nastąpieniu, przy czym usunięcie skutków śliskości nawierzchni i gołoledzi należy zakończyć nie później niż 4 godziny od ich wystąpienia, - odśnieżanie nawierzchni należy rozpocząć już w trakcie opadów w celu zapewnienia bezpiecznego wsiadania do i wysiadania z autobusów, przy czym odśnieżanie należy zakończyć nie później niż 4 godziny od zaprzestania opadów. Prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych należy również wykonywać każdorazowo po otrzymaniu telefonicznego bądź pisemnego zgłoszenia od przedstawiciela Zamawiającego, Policji lub Straży Miejskiej (w przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia, bezpieczeństwa publicznego, dużego zabrudzenia i zanieczyszczenia przystanku) w czasie do maksymalnie 120 minut (czas podany w ofercie Wykonawcy). Urządzenia i narzędzia, a w szczególności środki transportu oraz odzież robocza muszą być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: s.c. CEROMA R. Cembrzyński, A. Rogalski, Z. Majda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Józefa 2
Kod pocztowy: 58-305
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 174960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 174960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 174960.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.