eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków Podhalański › Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-17

Ogłoszenie nr 500083450-N-2018 z dnia 17-04-2018 r.

Gmina Maków Podhalański: Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528809-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
ZADANIA REALIZOWANE JEST PRZY UDZIALE ŚRODKÓW Z BUDŻETU PAŃSTWA MINISTERSTWA SPORTU I TURYSTYKI W FORMIE DOFINANSOWANIA W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU SZKOLNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ - EDYCJA 2017.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Maków Podhalański, Krajowy numer identyfikacyjny 55215849630000, ul. ul. Szpitalna 3, 34220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 874 97 00, e-mail zamowienia@makow-podhalanski.pl, faks 33 874 97 51.
Adres strony internetowej (url): www.makow-podhalanski.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.makow-podhalanski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i modernizacja szkolnej infrastruktury sportowej na terenie Gminy Maków Podhalański poprzez budowę siłowni terenowej przy Szkole Podstawowej w Juszczynie, remont podłogi sali gimnastycznej wraz z dociepleniem w Szkole Podstawowej w Białce oraz budowę terenowych urządzeń sportowych - siłowni plenerowej, placu sprawnościowego i toru rowerowego przy Zespole Szkół w Makowie Podhalańskim. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty ziemne i podłoża 2. Dostawa i montaż urządzeń siłowni terenowych i placów sprawnościowych oraz toru rowerowego 3. Budowa ogrodzeń terenu 4. Roboty wykończeniowe 5. Roboty rozbiórkowe podłóg 6. Podłoża i posadzki sportowe 7. Dostawa i montaż wyposażenia hal sportowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie wykonawczym. Przy kalkulacji oferty należy uwzględnić: a. wykonanie obsługi geodezyjnej. b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy z zachowaniem zasady szczególnej ostrożności. c. prace prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla Szkoły.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 37410000-5, 45342000-6, 45212221-1, 45233200-1, 45432120-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn.zm.). 1. Wykonawca w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia na czas realizacji zamówienia: a. dla Części Nr 1 - co najmniej 2 osoby w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy, związane z realizacją zamówienia b. dla Części Nr 2 - co najmniej 3 osoby w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy, związane z realizacją zamówienia c. dla Części Nr 3 - co najmniej 3 osoby w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy, związane z realizacją zamówienia Wykonawca składający ofertę łączną dla wszystkich Części dla spełnienia warunków w prowadzonym postępowaniu powinien spełniać wymagania jak dla Części Nr 3. 2. Wykonawca realizujący zamówienie powinien posiadać w swoich zasobach również 1 osobę wykonującą obowiązki Kierownika budowy zatrudnionej na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin pracy, posiadającego aktualne uprawnienia dla kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wpisaną na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego, a w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995 r. również wpisaną do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę wyłonionego w prowadzonej procedurze przetargowej Kierownika budowy w niepełnym wymiarze czasu godzin pracy lub na podstawie umowy cywilno-prawnej podpisanej dla realizacji przedmiotowego zadania. 4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. 5. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa siłowni terenowej przy Szkole Podstawowej w Juszczynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39283.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU HUSE Sebastian Hulbój NIP 9372176361
Email wykonawcy: biuro@huse.com.pl
Adres pocztowy: ul. Zielona 6
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39837.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39837.27
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61529.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont podłogi sali gimnastycznej wraz z dociepleniem w Szkole Podstawowej w Białce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147249.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROVOL Sp. z o.o. Sp. k. NIP 6372197290
Email wykonawcy: biuro@provol.pl
Adres pocztowy: ul. Sławkowska 9 lok. 5
Kod pocztowy: 32-300
Miejscowość: Olkusz
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179270.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179270.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 197850.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Budowa terenowych urządzeń sportowych przy Zespole Szkół w Makowie Podhalańskim

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 ze zm.) Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla CZĘŚCI NR 3, gdyż cena najkorzystniejszej oferty dla tej Części zadania przewyższa znacznie kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia dla tej CZĘŚCI. Zgodnie z ustawą Pzp art. 86 ust.3 bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie CZĘŚCI NR 3. Kwota ta wynosi 377 908,09 złotych brutto (słownie: trzysta siedemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset osiem złotych 09/100).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.