eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa ŚląskaZaprojektuj i wybuduj - przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte - Przedmoście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-16

Ogłoszenie nr 500082492-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.

Gmina i Miasto Środa Śląska: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte - Przedmoście

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527876-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Środa Śląska, Krajowy numer identyfikacyjny 69291493227000, ul. Plac Wolności 5, 55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 960 724, e-mail izp_zap@srodaslaska.pl, faks 713 173 405.
Adres strony internetowej (url): http://bip.srodaslaska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte - Przedmoście

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP 271.1-14/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: o Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte - Przedmoście. 1. Należy wykonać: a) W zakresie projektowania, dokumentacji oraz czynności formalno prawnych: o Wykonać projekt budowlany pozwalający na prowadzenie prac w trybie zgłoszenia (zasilanie z dwóch kierunków tj. od strony Świętego i od strony Przedmościa, w ramach rozbudowy istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w majątku firmy Tauron Dystrybucja), o Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego organu, o Dokumentacja projektowa ma być uzgodniona z Wydziałem Eksploatacji Tauron Dystrybucja oraz z Zamawiającym, o Projekt ma posiadać wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia, opinie oraz decyzje administracyjne oraz ma być wykonany na mapie do celów projektowych, o Dokumentacja geodezyjna powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami TD S.A. w wersji papierowej i elektronicznej, o Wykonawca zapewni sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami /zatwierdzeniami, o Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zajęcie pasa drogi powiatowej na czas prowadzenia robót budowlanych, o Do odbioru prac przedłożyć kompletną dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjnym pomiarem powykonawczym i kartą utylizacji odpadów, o Wszelkie prace realizować w oparciu o warunki przyłączenia. o Wszelkie opłaty związane z projektem budowlanym a następnie realizacją robót budowlanych ponosi Wykonawca. Pominięcie bądź nie doszacowanie oferty nie będzie niosło z sobą możliwości zwiększenia ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy. b) W zakresie robót budowlanych: o Oznakowanie miejsca prowadzenia prac godnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, o Wykonanie robót demontażowych: - demontaż dwóch skrajnych słupów w całości od miejscowości Święte i Przedmościa wraz z fundamentami prefabrykowanymi i przewiezienie ich na magazyn wskazany przez Zamawiającego, - demontaż i utylizacja wszystkich akumulatorów na całej długości linii oświetleniowej (przy każdym z 10 słupów), - demontaż koron ośmiu słupów oraz paneli fotowoltaicznych, turbin wiatrowych i opraw (panele fotowoltaiczne, turbiny wiatrowe i oprawy złożyć w magazynie wskazanym przez Zamawiającego), o Odtworzenie chodnika w miejscu prowadzenia prac ziemnych, o Odtworzenie utwardzenia skarp rowu po wykonanych robotach ziemnych (od strony Świętego), o Ułożenie linii kablowej na całym odcinku (całość linii układać w rurach osłonowych DVR), o Przejścia przez zjazdy na działki sąsiednie i możliwą na trasie kabla infrastrukturę podziemną w rurach SRS (przejścia wykonać przeciskiem lub przewiertem sterowanym), o Zejścia ze słupów wykonać w rurach osłonowych odpornych na UV, o Uziemienie całej linii oświetleniowej (układać w rowach kablowych bednarkę 30x3), o Wciągnięcie przewodów do ośmiu słupów, o Montaż ośmiu LED-owych opraw oświetlenia drogowego (Schreder TECEO ze sterownikami lokalnymi), o Montaż ośmiu tablic bezpiecznikowych wnękowych - Tabliczki IZK, o Wykonanie szczelnego zamknięcia słupów po demontażu koron, o Przekazanie informacji niezbędnych do wczytania opraw do funkcjonującego systemu OWLET (dokumentacja zdjęciowa), o Badania i pomiary elektryczne (linii kablowej, instalacji uziemiającej, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia), o Zapewnienie węzła sanitarnego dla pracowników na czas trwania budowy, o Prace porządkowe na terenie budowy w zakresie wywozu nadmiaru gruntu, śmieci oraz grabieniu terenu i wysiewu traw. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru bezusterkowego robót budowlanych. Zamawiający przekaże pełnomocnictwo Wykonawcy na cały zakres prac w celu spełnienia wymogów formalnych i proceduralnych. 1. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty każdy Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. W trakcie jej trwania wykonał własnoręcznie pomiar odcinków oraz ocenił zakres prac do wykonania. 2. Wizualizacja poglądowa odcinka do wykonania. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj - przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte - Przedmoście." musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat w tym: 1) co najmniej 3 pracowników do robót elektrycznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku nie spełnienia w/w wymagań Wykonawca zapłaci karę umowną na rzecz Zamawiającego w wysokości 5000 zł brutto.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97560.98
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 28
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105273.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105273.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105756.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.