eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Powidz › Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-16

Ogłoszenie nr 500082347-N-2018 z dnia 16-04-2018 r.

33 Baza Lotnictwa Transportowego: Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517670-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

33 Baza Lotnictwa Transportowego, Krajowy numer identyfikacyjny 31018885400000, ul. Powidz-Osiedle 6, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 261 544 471; 261 544 261, e-mail 33bltr.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 544 332; 261 544 111.
Adres strony internetowej (url): www.33bltr.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Wojskowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w formule "zaprojektuj i wybuduj", pn.: "Remont przepompowni ścieków w kompleksie 4204" na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu, ul. Witkowska 8. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa zakres realizacji dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji niniejszego zadania, wynikające z PFU i SIWZ, a także koszty nieujęte, bez których nie można prawidłowo wykonać zadania. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 2. 1. W części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 2. 1. 1. Zaprojektowanie konstrukcji zbiornika pompowni w odniesieniu do warunków hydrogeologicznych i lokalizacji. 2. 1. 2. Zaprojektowanie studzienek kanalizacyjnych (osadnikowych). 2. 1. 3. Zaprojektowanie oświetlenia terenu przepompowni sterowanego wyłącznikiem astronomicznym. 2. 1. 4. Zaprojektowanie miejsca postojowego o nawierzchni utwardzonej lub pokrytej betonem albo asfaltem dla samochodu serwisowego. 2. 2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń związanych z realizacją zadania. 2. 3. W części dotyczącej wykonania robót budowlanych: 2. 3. 1. Wymiana wewnętrznych linii zasilających. 2. 3. 2. Wymiana rozdzielnicy głównej szafy sterującej. 2. 3. 3. Montaż nowego wyposażenia szafy sterującej. 2. 3. 4. Wymiana instalacji elektrycznej sterowania pompami. 2. 3. 5. Wymiana oświetlenia zewnętrznego. 2. 3. 6. Remont miejsca postojowego. 2. 3. 7. Wymiana zbiornika na zbiornik szczelny. 2. 3. 8. Wymiana armatury i wyposażenia przepompowni. 2. 3. 9. Demontaż dwóch pomp produkcji KSB oraz zdanie do magazynu Zamawiającego. 2. 3. 10. Wgranie nowego oprogramowania monitorującego z przesyłem danych drogą radiową. 2. 3. 11. Montaż dwóch pomp. 2. 3. 12. Utylizacja odpadów. 3. Część zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym nazw, symboli czy danych technicznych stanowi wyłącznie przykłady elementów, materiałów bądź urządzeń, które mogą zostać zastosowane przy niniejszej robocie budowlanej. Z kolei te nazwy własne, oznaczenia i symbole przy których Zamawiający dopisał wyrazy typu równoważne bądź podobne, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów, właściwości i standardów jakościowych oraz technicznych, gdzie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie niższych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 - tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku poz. 1579 i 2018). 5. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na nr faks: 261 544 332 bądź adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w pkt 2. 3. niniejszej części ogłoszenia. 8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wszystkie osoby wykonujące prace na wysokości powyżej 3 metrów, powinny posiadać aktualne badania lekarskie do pracy na wskazanej powyżej wysokości. 10. Prace będą odbywały się na czynnym obiekcie - użytkowanym przez Zamawiającego. 11. W celu realizacji samych robót Wykonawca może przebywać na terenie kompleksu 4204 od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 18:00. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45232423-3


Dodatkowe kody CPV: 71200000-0, 71242000-6, 71245000-7, 45000000-7, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 471544.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALCOMPACT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 23
Kod pocztowy: 62-080
Miejscowość: Tarnowo Podgórne
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 482160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 482160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 553094.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.