To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-28
Ogłoszenie nr 500081929-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze: Zakup gadżetów reklamowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620527-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 1126394600575,
ul. Al. Zjednoczenia
104,
65120
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 411 96 00, e-mail
zielonagora@amw.net.pl, faks
68 411 96 12.
Adres strony internetowej (url): www.amw.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administrowanie zasobem Skarbu Państwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup gadżetów reklamowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OZ-ZP.7720.151.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowanych gadżetów reklamowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Zielonej Górze. obejmująca: 1) Plecak marynarski typu CHESTER. Wykonany z tkaniny poliestrowej (poliester 600D)powlekanej PU (poliuretan) o właściwościach wodoodpornych i wodoszczelnych. Zamykany ściągaczem i pionowym zamkiem błyskawicznym na tylnym panelu. Panel przedni z dodatkową przestrzenią na drobne akcesoria np. klucze. Długość pasów regulowana w zależności od potrzeb. Kolor plecaka niebieski. Nadruk logo z przodu plecaka, 2) Pamięć USB TWIST 8GB. Korpus granatowy, srebrna blaszka. Grawer logo na blaszce, 3) Metalowy brelok - miniaturka samolotu, o trójwymiarowym kształcie, odzwierciedlający detale prawdziwych samolotów, z kółkiem umożliwiającym doczepienie kluczy. Materiał - metal chromowany. Wymiary 35÷45x35÷45x6÷10 mm. Logo grawerowane na osobnej blaszce. Grawer jednostronny, 4) Metalowy breloczek z obracającym się globusem. Kolor breloczka - srebrny Wymiary ok. 36x36x4 mm z kółkiem o średnicy ok. 30 mm. Logo grawerowane na gładkiej części breloka. Grawer jednostronny, 5) Wizytownik na nie mniej niż 10 wizytówek, wykonany z metalu chromowanego lub stali nierdzewnej oprawiony w ekoskórę, zamykany poziomo na magnes, w kolorze granatowym lub czarnym. Wymiary: długość 95÷100 mm,szerokość 60÷70 mm, grubość ok. 14 mm. Grawer logo z przodu wizytownika na metalowej części. 6) Kubek termiczny, niekapek pełniący funkcję termosu wykonany z metalu i tworzywa sztucznego. Wnętrze kubka stalowe. Kubek powinien utrzymać ciepło nie krócej niż 6 godzin. Zwalnianie blokady pokrywki poprzez przyciśnięcie guzika. Logo wygrawerowane na powierzchni kubka w jednym miejscu.. Powierzchnia boczna kubka malowana w kolorze granatowym. Pokrywka kubka w kolorze granatowym lub czarnym. Pojemność 400 ml ± 10%, Średnica kubka 80 mm ± 0,5%, 7) Scyzoryk o minimum 11-funkcyjny o wymiarach ok. 9,4x2,3x2,8 cm, wykonany z aluminium i stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk zapakowany w pudełko upominkowe. Grawer jednostronny na scyzoryku. Minimalne wymagania zamawiającego spełnia np. scyzoryk NEPTUN, 8) Metalowy kubek ze stali nierdzewnej, z podwójnymi ściankami, ucho w formie karabińczyka. Kolor kubka z zewnątrz niebieski,wewnątrz naturalny stali nierdzewnej. Pojemność kubka 280ml ± 10%, średnica. 70 mm ± 5%. Grawer logo z jednej strony. 9) Zestaw 6 kolorowych kredek świecowych w kartoniku o wymiarach ok. 5x9,5x1 cm. Nadruk logo na przodzie pudełka, z jednej strony. 10) Długopis plastykowy niebieski, nadruk logo z jednej strony. Wszystkie produkty mają być: a) fabrycznie nowe, b) wolne od wad c) posiadać minimalną gwarancję w wymiarze 24 miesięcy. Gadżety powinny zostać wykonane w sposób estetyczny, a oznakowanie powinno być czytelne. Wszystkie elementy wyrobów powinny być do siebie dobrze dopasowane, dobrze zamocowane, krawędzie wyrobów powinny być gładkie. Materiał, z którego wykonane są gadżety powinien być bez zadrapań, zarysowań, pęknięć.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13446.75
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU "LIR" Elżbieta Zajet, Biuro Reklamy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17436
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Strefa chilloutu w ramach zadania pn. Chynów - nasza mała ojczyzna
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- "Budowa drogi gminnej, drogi wewnętrznej oraz przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą na ul. Zatonie-Jaśminowa w ramach zadania Budowa i przebudowa dróg gminnych w sołectwie Zatonie"
- Wymiana modułowych urządzeń dylatacyjnych na obiekcie WA-3 w ciągu drogi ekspresowej S3 w km 192+397
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Budowa ulicy Racula - Heleny Modrzejewskiej oraz Racula - Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w sołectwie Racula"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
- Organizacja wydarzenia pn. "Festiwal Zawodów i Kwalifikacji"
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa gadżetów promocyjnych w postaci cukierków promocyjnych w spersonalizowanych opakowaniach.
- DOSTAWA KUBKÓW i BRELOKÓW NA WYDARZENIA "ŚNIADANIE Z REKTOREM" - 2 zadania
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.