eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081761-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Gmina Skoki: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2017 roku:

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627283-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Skoki, Krajowy numer identyfikacyjny 52958000000, ul. ul. Ciastowicza 11, 62085 Skoki, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 925 801, e-mail przetarg@skoki.nowoczesnagmina.pl, faks 618 925 803.
Adres strony internetowej (url): www:gmina-skoki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2017 roku:

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGB.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, w związku z realizacją inwestycji w 2017 roku: - przewidywana kwota kredytu: do kwoty 1.800.000 zł (słownie: jedenmilion-osiemsettysięcyzłotych 00/100); - okres kredytowania: 2017r. - 2032r.; - zapłata kapitału: w okresach kwartalnych, zapłata odsetek: w okresach miesięcznych, ostatniego dnia danego miesiąca, a jeżeli ostatnim dniem miesiąca będzie dzień wolny od pracy, zapłata następować będzie w ostatnim dniu roboczym, po uprzednim uzyskaniu pisemnej informacji od Kredytodawcy o wysokości odsetek, na co najmniej 10 dni przed upływem terminu płatności, ostatnia płatność odsetek nastąpi do dnia 25 lipca 2032 roku, a jeżeli będzie to dzień wolny od pracy, w ostatni dzień roboczy; - oprocentowanie kredytu: WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres, za który naliczane będą odsetki, powiększony o marżę banku; dla celów oceny ofert, koszt/cenę uzyskania kredytu oferent wylicza za okres od dnia 1 grudnia 2017 roku do dnia 25 lipca 2032 roku, od całości planowanego do zaciągnięcia kredytu (tj. 1.800.000 zł) przy założeniu, że spłata kapitału następować będzie stosownie do zaproponowanego harmonogramu spłat stanowiącego załącznik do SIWZ - według notowań stawki WIBOR 1M obowiązującej w dniu 30 listopada 2017 roku; - karencja w spłacie kapitału: do dnia 25 października 2018 roku; - zabezpieczenie kredytu: weksel "in blanco" z deklaracją wekslową; - zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie kalendarza odsetkowego 365/366. Transze kredytu mogą stanowić refundację poniesionych wcześniej wydatków przez Zamawiającego albo zostać zaciągnięte na wydatki, które zostaną poniesione do końca 2017 roku; Wspólny słownik zamówień (CPV) : 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu usługi udzielania kredytu; Gmina nie zamierza w umowie kredytowej zawierać zapisów dotyczących wydłużenia okresu kredytowania, czy możliwości przesunięcia rat kredytowych na dalsze lata; 3.5 Gmina przewiduje możliwość skrócenia okresu spłaty kredytu oraz zmniejszenia ilości rat i ich wysokości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 593720
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Gnieźnie CENTRALA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrówki 19
Kod pocztowy: 62-200
Miejscowość: Gniezno
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 346541.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 346541.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 478660.59
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.