eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Robota budowlana w zakresieZadanie nr 1Naprawa pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168. Zadanie nr 2Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081678-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Zamość: Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168. Zadanie nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532615-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500000745-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500007225-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000, ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 261 181 536, e-mail 32wog.zampub@ron.mil.pl, faks 261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168. Zadanie nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/PN/28/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:Zadania nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139 1. SZCZEGÓŁOWY Zakres robót określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiar robót roboty ogólnobudowlane - Załącznik nr 11 do SIWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) , Przedmiar robót elektryka - Załącznik nr 12 do SIWZ; Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: demontażowe, posadzkowe, stolarskie, tynkarskie, malarskie, sanitarne, instalacyjno- elektryczne. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin zakończenia: do dnia 17.11.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 31/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Usługi Budowlane i Handel Pawelec Halina , , Strupin Mały 76, 22-100, Chełm, kraj/woj. lubelskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 483060.40 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca dotychczasowemu Wykonawcy wykonanie robót budowlanych dodatkowych nieobjetych zamówieniem podstawowym:montaż opraw oświetlenia awaryjnego, opraw halogenowych oświetlających napisy, przemurowania kominów wentylacyjnych i podmurowanie ściany wewnętrznej do kąta nachylenia pokrycia dachowego wraz z robotami tynkarsko-malarskimi,likwidacja części parapetów lastrykowych zbrojonych po demontażu grzejników c.o., rozebranie części ścianki działowej z nadproża żelbetonowego, zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem w bud.nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139, zgodnie z protokołem konieczności i kosztorysem inwestorskim.Termin rozpoczęcia robót dodatkowych w dniu podpisania Aneksu nr 1 zawartego dn. 07.11.2017r. do umowy nr ZP/PN/28/2/2017 tj.: dnia 07.11.2017r.Termin zakończenia całości robót budowlanych -do dnia 20.12.2017r.Wartość przedmiotu umowy ustala się na kwotę 495 965,50 netto; 610 037,56 brutto, w tym wartość robót dodatkowych 12 905,10 netto; 15 873,27 brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Realizacja robót dodatkowych ma na celu dalszą realizację przedmiotu zamówienia. Z powodu trwających w dalszym ciągu, a wykonywanych przez innych Wykonawców nie związanych z niniejszą umową , prac związanych z wykonaniem pokrycia dachowego, montażem oświetlenia i wentylacji mechanicznej nie jest możliwe prowadzenie w pełni i w normalnym trybie prac budowlanych.Zlecenie wykonania innemu wykonawcy dodatkowych robót wydłuży termin realizacji, jednocześnie może wygenerować wyższe koszty realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych w szczególności dotyczących organizacji zaplecza budowy i warunków gwarancji od jednego wykonawcy.Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia.Kwotę robót dodatkowych ustalono na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.