Ogłoszenie nr 500081678-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Zamość: Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168. Zadanie nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532615-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500000745-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500007225-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, Krajowy numer identyfikacyjny 6140233700000,
ul. Wojska Polskiego
2F,
22-400
Zamość, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
261 181 536, e-mail
32wog.zampub@ron.mil.pl, faks
261 181 607.
Adres strony internetowej (url): www.32wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Robota budowlana w zakresie: Zadanie nr 1: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym w Chełmie przy ul. Lubelskiej 168. Zadanie nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/PN/28/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie:Zadania nr 2: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139 1. SZCZEGÓŁOWY Zakres robót określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiar robót roboty ogólnobudowlane - Załącznik nr 11 do SIWZ; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) , Przedmiar robót elektryka - Załącznik nr 12 do SIWZ; Powyższe załączniki udostępnione są w formacie *pdf. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. następujące roboty: demontażowe, posadzkowe, stolarskie, tynkarskie, malarskie, sanitarne, instalacyjno- elektryczne. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych.
II.4) Główny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
termin zakończenia: do dnia 17.11.2017
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Roboty naprawczo-remontowe pomieszczeń w budynku nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139. |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Usługi Budowlane i Handel Pawelec Halina ,
,
Strupin Mały 76,
22-100,
Chełm, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
07/11/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający zleca dotychczasowemu Wykonawcy wykonanie robót budowlanych dodatkowych nieobjetych zamówieniem podstawowym:montaż opraw oświetlenia awaryjnego, opraw halogenowych oświetlających napisy, przemurowania kominów wentylacyjnych i podmurowanie ściany wewnętrznej do kąta nachylenia pokrycia dachowego wraz z robotami tynkarsko-malarskimi,likwidacja części parapetów lastrykowych zbrojonych po demontażu grzejników c.o., rozebranie części ścianki działowej z nadproża żelbetonowego, zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem w bud.nr 16 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139, zgodnie z protokołem konieczności i kosztorysem inwestorskim.Termin rozpoczęcia robót dodatkowych w dniu podpisania Aneksu nr 1 zawartego dn. 07.11.2017r. do umowy nr ZP/PN/28/2/2017 tj.: dnia 07.11.2017r.Termin zakończenia całości robót budowlanych -do dnia 20.12.2017r.Wartość przedmiotu umowy ustala się na kwotę 495 965,50 netto; 610 037,56 brutto, w tym wartość robót dodatkowych 12 905,10 netto; 15 873,27 brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Realizacja robót dodatkowych ma na celu dalszą realizację przedmiotu zamówienia. Z powodu trwających w dalszym ciągu, a wykonywanych przez innych Wykonawców nie związanych z niniejszą umową , prac związanych z wykonaniem pokrycia dachowego, montażem oświetlenia i wentylacji mechanicznej nie jest możliwe prowadzenie w pełni i w normalnym trybie prac budowlanych.Zlecenie wykonania innemu wykonawcy dodatkowych robót wydłuży termin realizacji, jednocześnie może wygenerować wyższe koszty realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych i technicznych w szczególności dotyczących organizacji zaplecza budowy i warunków gwarancji od jednego wykonawcy.Wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia.Kwotę robót dodatkowych ustalono na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- PRZEBUDOWA NIEUTWARDZONEJ BOCZNEJ ULICY MAJDAN, ETAP II
- Budowa drogi gminnej nr 110451L w m. Skokówka ul. Ogrodnicza (część północna)
- Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej "Budowa drogi w m. Kalinowice" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi wewnętrznej w m. Kalinowice nr geod 143/2, 145"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
- Przebudowa kąpieliska miejskiego przy ul. Niepodległości w Żaganiu wraz z otoczeniem - I etap
- Prace modernizacyjne w zabytkowym budynku użyteczności publicznej Willi Bauertzów w Myszkowie.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie Ośrodka Reprezentacyjnego MON
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.