eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn" Część 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą"Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn Część 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą"Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-28

Ogłoszenie nr 500081641-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.

Gmina Nadarzyn: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn" Część 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn Część 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II Oś Priorytetowa - Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 613107-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nadarzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 1326919500000, ul. ul. Mszczonowska 24, 05830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 298 185, e-mail inwestycje@nadarzyn.pl, faks 227 298 175.
Adres strony internetowej (url): www.bip.nadarzyn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn" Część 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn Część 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

I.271.31.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn, z podziałem: Część 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn Część 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów Opracowany program funkcjonalno-użytkowy w sposób ogólny opisuje wymagania i oczekiwania Zamawiającego stawiane realizacji przedmiotowego zadania oraz stanowi podstawę do sporządzenia ofertowej kalkulacji na kompleksową realizację zadania obejmującego wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę (zgłoszenia robót), jak i również wszelkie prace rozbiórkowe, budowlano-montażowe dotyczące robót opisanych w niniejszym opracowaniu wraz z urządzaniem terenów zielonych. Program funkcjonalno-użytkowy może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań (materiałów) równoważnych, a wszelkie towary określone w ww. dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Poprzez zapis dot. minimalnych parametrów jakościowych wymagań Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta/produktów lub zdjęciami urządzeń, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Ewentualne posługiwanie się nazwami producentów/produktów lub zdjęciami urządzeń ma wyłącznie charakter przykładowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj". Dla Części nr 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn, w zakresie: I. Prac projektowych Wykonawca opracuje dokumentację projektową zawierającą co najmniej: a) projekt budowlano - wykonawczy b) przedmiar robót, c) kosztorys inwestorski (w podziale na elementy do celów rozliczeniowych), d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonania nasadzeń wraz z zasadami ich pielęgnacji, e) dokumentację powykonawczą f) badania i analizy uzupełniające, g) weryfikacja i sprawdzanie dokumentacji projektowej, h) uzgodnienia i decyzje administracyjne, i) mapy do celów projektowych, II. Wykonanie na podstawie powyższej dokumentacji, prac opisanych w niniejszym Programie Funkcjonalno - Użytkowym, na które składają się w szczególności: 1) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez: - przygotowanie terenu działki pod zagospodarowanie zieleni; - niwelacja terenu, - ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem; - nowe nasadzenie drzew i krzewów iglastych, liściastych; krzewów żywopłotowych; bylin i roślinności klombowej; roślinności wodnej - regulacja linii brzegowej zbiornika wodnego, - wykonanie ścieżki edukacyjnej- flora regionalna; 2) budowa placu zabaw, siłowni zewnętrznej; 3) dostawa i montaż stołu do ping ponga, stołu do szachów, 4) budowa altanki rekreacyjnej; 5) wykonanie miejsca na ognisko, 6) dostaw i montaż ławek, koszy na śmieci; 7) budowa toalety, 8) wykonanie ciągów pieszych, parkingu, kładki ścieżek nad ciekami wodnymi; 9) wykonanie pomostów, 10) wykonanie systemu monitoringu, 11) wykonanie oświetlenia terenu, 12) usług geodezyjne dla wykonania prac wraz z wykonaniem pomiaru powykonawczego Dla Części nr 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów, w zakresie: I. Prac projektowych Wykonawca opracuje dokumentację projektową zawierającą co najmniej: a) projekt budowlano - wykonawczy b) przedmiar robót, c) kosztorys inwestorski (w podziale na elementy do celów rozliczeniowych), d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wykonania nasadzeń wraz z zasadami ich pielęgnacji, e) dokumentację powykonawczą f) badania i analizy uzupełniające, g) weryfikacja i sprawdzanie dokumentacji projektowej, h) uzgodnienia i decyzje administracyjne, i) mapy do celów projektowych, II. Wykonanie na podstawie powyższej dokumentacji, prac opisanych w niniejszym Programie Funkcjonalno - Użytkowym, na które składają się w szczególności: 1) zagospodarowanie terenów zielonych, poprzez: - przygotowanie terenu działki pod zagospodarowanie zieleni; - ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem; - nowe nasadzenie drzew i krzewów iglastych, liściastych; krzewów żywopłotowych; 2) wykonanie boiska trawiastego do piłki nożnej; 3) budowa placu zabaw; 4) budowa altanki rekreacyjnej; 5) wykonanie miejsca na ognisko, grill; 6) dostaw i montaż ławek; kosze na śmieci; 7) wykonanie ciągów pieszych; Wykonawca dokona wszelkich koniecznych do realizacji zamówienia uzgodnień, opinii, decyzji itp. wymaganych na każdym etapie realizacji zamówienia i poniesie koszty z tym związane oraz koszty przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Uzyskanie dla Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, (gdy będzie wymagana). Zamawiający wymaga: - stosowanie materiału roślinnego o parametrach i wymiarach określonych w programie funkcjonalno-użytkowym i wymaganiach zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - dostarczenie materiału roślinnego zgodnego z normą PN-R-67022 i PN-R-67034 (drzewa i krzewy) oraz "zaleceniami jakościowymi dla ozdobnego materiału szkółkarskiego" wydanymi przez Związek Szkółkarzy Polskich. Zamówienie będzie współfinansowane przez Fundusz Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II Oś Priorytetowa - Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. 4. Okres gwarancji: - na wykonane roboty conajmniej 36-miesięczna gwarancja jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót. W okresie gwarancyjnym przez okres pierwszych 12 miesięcy Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pielęgnację zieleni, w tym: nasadzeń drzew i krzewów, obsadzenia kwietników, wykonania trawników. W okresie pielęgnacji odbywać się będą kwartalne przeglądy, z których będą sporządzane protokoły. Po każdym przeglądzie wykonawca w terminie 7 dni uzupełni rośliny, które obumarły i wymieni te, które nie rokują dalszego wzrostu. 5. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących w szczególności czynności w zakresie: prac ogrodniczych, robót brukarskich, robót związanych z budową placu, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 ze zmianami). 5.1. Zamawiający wymaga na każde żądanie w trakcie realizacji zamówienia złożenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności lub zanonimizowanych umów o pracę (bez ujawniania danych osobowych) lub dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wraz z informacją o liczbie odprowadzanych składek w postaci zaświadczenia właściwego oddziału ZUS czy też w postaci zanonimizowanych dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń 5.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia kar umownych w przypadku stwierdzenia nie zatrudniania przy realizacji zamówienia wymaganych przez Zamawiającego osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia lub innych wymaganych dokumentów potwierdzających zatrudnienie takich osób

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112710-5, 45112723-9, 77310000-6, 45000000-7, 45310000-3, 45233161-5, 03452000-3, 03451000-6, 37535200-9, 37440000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część 1 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego tzw. PASTEWNIK działka nr ew. 606/2 w m. Nadarzyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1352721.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano -Montażowe "FLISBUD" Stanisław Flis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartycka 116
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1500000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1500000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2966943.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 95%

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część 2 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Rozwój terenów zieleni w Gminie Nadarzyn - Zagospodarowanie terenu zewnętrznego działek o nr ew. 137/11, 137/13, 137/15, 137/16, 137/17, 137/18, 137/20, 137/21 w m. Walendów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1738956.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlano -Montażowe "FLISBUD" Stanisław Flis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bartycka 116
Kod pocztowy: 00-716
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2000000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2913184.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 95%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.