Ogłoszenie nr 500081505-N-2017 z dnia 28-12-2017 r.
Ruda Śląska:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 627468-N-2017
Data: 12/12/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 241468653,
ul. ul. W. Lipa
2,
41-703
Ruda Śląska, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48322482452, e-mail
zampub@szpitalruda.pl, faks
+48327795912.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalruda.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
IV
Punkt:
6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-21, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
>
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
ZAŁĄCZNIK I
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Narzędzia medyczne - Blok Operacyjny Chirurgiczno - Ginekologiczny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzia
medyczne - Blok Operacyjny Chirurgiczno - Ginekologiczny - 12 pozycji asortymentowych. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33162200-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby narzędzia były: 1. Znakowane numerem
katalogowym i nazwą producenta. 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 48 miesięcy
W ogłoszeniu powinno być:
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Narzędzia medyczne - Blok
Operacyjny Chirurgiczno - Ginekologiczny 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na
innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Narzędzia medyczne - Blok Operacyjny
Chirurgiczno - Ginekologiczny - 12 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ/UMOWY. 2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 33162200-5, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: 4) Czas trwania lub termin
wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5)
Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 100,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby narzędzia były: 1. Znakowane numerem
katalogowym i nazwą producenta. 2. Okres udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia 48
miesięcy. 3. W pozycji 1,4,5 okres gwarancji 6 miesięcy lub 50 cykli sterylizacji w zależności od tego co nastąpi pierwsze. 4. W pozycji 7-12 okres udzielonej gwarancji 12 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa łącznika pomiędzy ul. Modrzewiową, ul. Ludwika Zamenhofa" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego
- Modernizacja Młodzieżowego Domu Kultury przy ul. Janasa 28 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja wraz z przebudową lokali mieszkalnych przy ul. Janasa 26/1 i 2, ul. Janasa i 17/2 i ul. Wolności 8/2 i 4 w Rudzie Śląskiej
- Remont dachu budynku Domu Pomocy Społecznej "Senior" przy ul. Puszkina 7 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do jednostek organizacyjnych Zamawiającego - z podziałem na cztery pakiety: PAKIET I Igły i strzykawki PAKIET II Materiały opatrunkowe PAKIET III Papiery rejestracyjne, żele do KTG, USG, EKG PAKIET IV Artykuły medyczne jednorazowe
- Remont elewacji oraz piwnic budynku przy ul. Szyb Bartosza 10 w Rudzie Śląskiej w ramach adaptacji "Szybu Franciszek" na Lokalne Centrum Tradycji
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.