To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-13
Ogłoszenie nr 500081443-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego: Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532359-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500062486-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, Krajowy numer identyfikacyjny 5777300000,
ul. ul. Racjonalizacji
42529,
02673
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-22 8530201, 8431944, e-mail
m.gajewski@imbigs.org.pl, faks
0-22 8435981.
Adres strony internetowej (url): www.imbigs.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla IMBiGS w okresie od 01.05.2018 r. do 30.04.2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):TA-240-02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej przez okres kolejnych 12 miesięcy począwszy od 01.05.2018 r (dystrybuowanej przez lokalnych Operatorów Systemów Dystrybucyjnych -OSD) do 8 Punktów Poboru Energii (PPE) Zamawiającego , zlokalizowanych w obiektach , będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie, władaniu lub zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne,. t.j. a) ul. Żbikowska 22, 05-800 Pruszków - Oddział - 1 PPE, b) ul. Racjonalizacji 6/8, 02-673 Warszawa - Centrala - 2 PPE, c) ul. Mrówcza 243, 04-687 Warszawa - Oddział - 2 PPE, d) ul. Mrówcza 212, 04-697 Warszawa - Oddział - 1 PPE, e) ul. Suwak 4, 02-676 Warszawa - Oddział - 1 PPE, f) Al. W. Korfantego 193 A, 40-157 Katowice - Oddział - 1 PPE, Szczegółowy dane dotyczące przedmiotu zamówienia, tj. dane adresowe numery ewidencyjne PPE, numery liczników, taryfy, moce umowne i szacowane zapotrzebowanie energii elektrycznej zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.05.2018 r. do dnia 30.04.2019 r. ( 12 miesięcy) wynosi: 1 335 MWh dla obiektów wymienionych w Załączniku Nr 1. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 3. Zamawiający posiada dla PPE określonych w załączniku nr 1: umowę na sprzedaż energii na czas określony wygasającą dnia 30.04.2018 r. i umowy na dystrybucję na czas nieokreślony. 4. Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych w okresach rozliczeniowych stosowanych przez Wykonawcę, w oparciu o ceny 1 MWh wynikającą z oferty. 5. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 6. Zamawiający zawrze z wybranym w postępowaniu Wykonawcą umowę na sprzedaż energii elektrycznej dla istniejących i realizowanych punktów poboru, po wygaśnięciu umowy, na podstawie której Zamawiający dotychczas kupował energię elektryczną (data wygaśnięcia - 30.04.2018r.) oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD. 7. Wykonawca zgłosi właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego dla określonych lokalizacji PPE do realizacji zawartą z Zamawiającym umowę sprzedaży energii elektrycznej. Wykonawca powinien posiadać zawartą umowę lub promesę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 8. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe (w tym opracowywanie i zgłaszanie grafików handlowych do OSD) dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach niniejszego zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV: 09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325740.00
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOEE ENERGIA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
325740.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
- Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ w Bogatyni
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Sztuki w Szczecinie
- Dostawa energii elektrycznej dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Dostawa energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Oddziałów Zamiejscowych w 2025 roku - (przetarg nr 1)
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.