eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13

Ogłoszenie nr 500081419-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.

Gmina Strzelce Krajeńskie: "Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527963-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzelce Krajeńskie, Krajowy numer identyfikacyjny 21096676300000, ul. Al. Wolności 48, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 763 11 30, e-mail urzad@strzelce.pl, faks 957 633 294.
Adres strony internetowej (url): www.strzelce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

"Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT Część I ROBOTY I PRACE KONSERWATORSKIE PRZY ŚREDNIOWIECZNYCH MURACH MIEJSKICH ORAZ REMONT BASZTY 3/7 WRAZ Z REMONTEM MURÓW MIĘDZY BASZTAMI 3/6 i 3/7 i ODTWORZENIE PRZEJŚCIA MIĘDZY BASZTAMI 3/5 I 3/4 w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie, 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT Mury obronne będące przedmiotem projektu powstały w XIII wieku. Wykonane zostały z kamienia. Ich średnia grubość wynosi około 1m, a wysokość (między basztami 3/7 i 3/6) wynosi średnio 6,5m po stronie zachodniej i 5,7m po stronie wschodniej. Mury między basztami na przeważającym odcinku są w dobrym stanie technicznym. Występują nieliczne niewielkie spękania i ubytki. Wyjątek stanowi fragment muru o długości około 4m po stronie zachodniej bezpośrednio przyległy do baszty 3/7. Na odcinku tym nastąpiło odspojenie zewnętrznych kamieni w strefie przygruntowej powodujące ubytki (osuwisko) kamieni i zagrożenie postępującego niszczenia wyższych części muru. Baszta nr 3/7 jest w bardzo złym stanie technicznym. Oprócz znacznych ubytków jej podstawy (po stronie zachodniej) polegających na odspojeniu zewnętrznych kamieni w strefie przygruntowej (osuwisko) występują również liczne spękania zaczynające się w zwieńczeniu murów i przebiegające do poziomu terenu. Ubytki kamieni podstawy baszty występują na całej długości zewnętrznych ścian strony zachodniej na wysokości około 75-80cm. W murze północnym baszty widać pozostałości po dobudowanych do niej budynkach w postaci wstawek ceglanych i betonowych. Remont posadowienia baszty Baszta 3/7 jest silnie zniszczona, podmyte zostały dolne partie muru, w wyniku czego wypłukaniu uległa część spoin wiążących mur. W celu naprawy zniszczeń dla odcinków, na których dochodzi do osuwania muru należy wykonać fundament betonowy na części grubości muru. Betonowy fundament należy wykonywać odcinkowo, żeby zapobiec pogłębieniu osadzania muru. Wykonywać można prace na paśmie o szerokości 1m, etapami: 1-2-3- 1-2-3-1-2-3. Fundament należy wykonać na głębokości ok. 40cm pod murem. Głębokość posadowienia fundamentu - 90cm poniżej poziomu terenu. Beton klasy C16/20. Żeby nie naruszać estetyki muru, w górnej części fundamentu (przy gruncie) beton należy zamaskować kamieniami polnymi i zaspoinować. W wyższych partiach, powyżej poziomu gruntu, należy uzupełnić braki w murze stosując kamienie polne odpowiedniej wielkości i w odpowiednim kształcie. Murowanie i spoinowanie muru należy wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi, zaprawą wapienno-trasową, np. Optosa TrassMortel (murowanie) i Optosan TrassFuge (spoinowanie). Remont spękań murów i baszty Naprawę spękań w murze na całej jego długości (łącznie z basztami), po obu jego stronach, należy rozpocząć po dokładnym przeanalizowaniu jego spękań. Należy rozróżnić dwa rodzaje spękań - spękania muru, w których pojawiły się jego rozwarstwienia i spękania muru bez rozwarstwień. Naprawę spękania należy wykonać w sposób odpowiedni dla rodzaju spękania. Spękania muru z rozwarstwieniami Mur w miejscu spękań należy oczyścić z pozostałości starej spoiny. Rozwarstwienia należy naprawić w oparciu o system napraw przystosowany do stosowania w obiektach zabytkowych, np. Festmur, Brutt-Saver lub Helifix. Technologia tych systemów oparta jest na wprowadzeniu spiral zbrojeniowych w spoiny muru i zamurowaniu ich w spoinie za pomocą dedykowanej zaprawy umieszczanej w murze pod ciśnieniem. Określając miejsca wprowadzenia spiral zbrojeniowych należy wybrać możliwie proste spoiny muru prostopadłe do szczeliny spękania. Zbrojenie powinno wystawać min. 50cm z każdej strony poza szczelinę spękania. Określając rozstaw spiral zbrojeniowych należy stosować wytyczne producenta (standardowo ok. 35/45cm). Technologia procesu naprawczego - wg wytycznych wybranego producenta. Po naprawieniu rozwarstwień muru spoiny należy wypełnić zaprawą wapienno-trasową, np. Optosan TrassFuge. Spękania muru bez rozwarstwień Mur w miejscu spękań należy oczyścić z pozostałości starej spoiny. Po oczyszczeniu spoin należy wykonać nowe spoinowanie zaprawą wapienno-trasową, np. Optosan TrassFuge. Ziarna 1-2mm. Wszelkie ubytki kamieni w murze należy uzupełnić kamieniami polnymi odpowiedniej wielkości i w odpowiednim kształcie murowanymi na zaprawie wapienno-trasowej. Prowadząc prace naprawcze należy stosować wytyczne i uwagi konserwatorskie dotyczące kwestii estetycznych i dopuszczalnych technologii wykonania. Zabezpieczenie i remont korony muru Koronę muru należy naprawić i zabezpieczyć przed dalszą infiltracją wody opadowej w głąb muru. W górnej warstwie muru należy wykonać zabezpieczenie z zaprawy w kształcie kopulastym (wypukłość kopuły minimalna, zapewniająca spływ wody opadowej, ale niewidoczne z traktu dla pieszych). Spoinowanie korony muru gotową zaprawą wapienną o właściwościach hydrofobowych (np. Optosan TrassFuge zarobioną preparatem uszczelniającym Optostop HydroFles). Powierzchnię korony muru należy dodatkowo zahydrofobizować preparatem na bazie żywić silikonowych. Na powierzchni wykonać izolację przeciwwodną (np. Elastoschlamme Remmers). Uwagi konserwatorskie Należy dostosować technologie naprawcze do "Programu prac konserwatorskich" opracowanych przez Konserwator Dzieł Sztuki. Należy zwrócić uwagę na kwestie konserwacyjne związane z zabezpieczeniem całego muru przed szkodliwym działaniem wilgoci (hydrofobizacja muru) oraz z odtworzeniem przejścia. Odtworzenie przejścia w murach ma na celu połączenie komunikacyjne projektowanego traktu spacerowego na działce nr 54 (ul. Forteczna - Południowa) z istniejącym na działce nr 75 parkingiem. Lokalizacja: Istniejące (zamurowane) przejście znajduje się w murach obronnych pomiędzy basztami 3/5 i 3/4 na działce nr 55. Opis prac: ? obniżyć teren od strony parkingu o około 35 - 40cm oraz dodatkowo wykonać korytowanie pod projektowany chodnik ? od strony traktu spacerowego wykonać korytowanie pod projektowany chodnik ? rozebrać istniejącą ścianę ceglaną grubości 25 cm wypełniającą otwór ? wykonać renowacje ceglanej obudowy otworu zgodnie z wytycznymi prac konserwatorskich W trakcie wykonywania robót drogowych jednocześnie wykonywane będą przez inną firmę roboty elektryczne polegające na montowaniu punktowym oświetlenia solarnego (pojedyncze słupy na fundamencie betonowym). W związku z czym, prace należy skoordynować i udostępnić plac budowy brygadzie elektrycznej. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: a. koszt opracowania tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Uważać się będzie, że prace ujęte w dokumentacji, a nie opisane w formularzu cenowym Wykonawcy, zostały ujęte w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Ofercie. UWAGI: a) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZN-G.5142.2.2016 z dn. 01.07.2016r. 2) ZN-G.5142.4.2016 z dn. 21.07.2016r. 3) ZN-G.5142.5.2016 z dn. 16.08.2016r. poprzez obowiązek przekazania LWKZ imienia, nazwiska i adresu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji o których mowa odpowiednio w art. 37a, art.37b albo art.37d i art.37c ustawy z dn. 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r., poz.1446 ze zm.) b) inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego c) Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. d) Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHPi PPOŻ. I Ochrony Środowiska e) Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu 1. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (Rozdział V) i przedmiarach robót (Rozdział VI). 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290). 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 7. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. Część II BUDOWA TRAKTU SPACEROWEGO NA DZIAŁCE NR 54 (UL. FORTECZNA POŁUDNIOWA) w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja Strzelec Krajeńskich - Etap II" Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020 Oś 9. Infrastruktura Społeczna Działanie, 9.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój obszarów zmarginalizowanych - projekty realizowane poza formułą ZIT Celem jest budowa traktu spacerowego na działce nr 54 (ul. Forteczna - Południowa) z dopuszczeniem dojazdu do posesji w Strzelcach Krajeńskich, a dzięki temu poprawa komfortu poruszania się pieszych w obrębie drogi. Zakres inwestycji obejmuje: ? budowę traktu spacerowego na odcinku około 296 m na działce nr 54 w zakresie budowy ciągu pieszego z dopuszczeniem dojazdu do posesji (od ul. Bolesława Chrobrego do ul. Targowej), ? wykonanie przyległych trawników i muld chłonnych, ? remont istniejących zjazdów, ? budowa chodnika ze zjazdem oraz remont schodów terenowych od projektowanego odtworzenia przejścia w murach obronnych do parkingu na działce nr 76 Charakterystyka istniejących obiektów: W miejscu projektowanych chodników znajduje się gruntowa jezdnia o szerokości około 3,5m. Na całej długości opracowania występują pobocza gruntowe. Teren pasa drogowego jest zróżnicowany, występują gruntowe pasy zieleni trawiastej. W pasie drogowym występują zjazdy ziemne do budynków mieszkalnych. W okolicach projektowanego chodnika znajdują się: ? budynki mieszkalne jedno i wielorodzinne, ? budynki garażowe, ? budynek handlowo-usługowy W sąsiedztwie projektowanego obiektu znajduje się: ? sieć gazowa, ? sieć teletechniczna ? sieć energetyczna S/N i N/N ? sieć cieplna Chodniki będą wykonane z zastosowaniem następujących zasad: ? obrzeża stanowiące opór dla projektowanej nawierzchni powinny być ustawione w sposób płynny, ? płaszczyzna chodnika powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, ? powierzchnię chodników należy wykonać w taki sposób, aby nie występowały uskoki, ? elementy konstrukcyjne chodnika należy wykonać na stabilnym i zagęszczonym podłożu. Ciąg pieszy z dopuszczeniem ruchu kołowego o następujących parametrach: ? całkowita szerokość ciągu 3,00m, ? w tym nawierzchnia z kostki kamiennej - szerokość - 2,00m, nawierzchnia z kostki rzędowej grubości 12cm, ? nawierzchnia z płyt betonowych 50x50cm grubości 7cm, ? pochylenie poprzeczne 2%. Zjazdy indywidualne - remont: ? minimalna szerokość 3,50m, ? nawierzchnia z kostki rzędowej, ? pochylenie podłużne zjazdu w obrębie korony drogi dostosowane do jej ukształtowania. Zjazdy indywidualne ograniczone będą obrzeżami betonowymi 8x30x100cm, a od strony chodnika krawężnikiem betonowym 15x22x100cm wystającymi max. 2,00cm ponad nawierzchnię jezdni. Ograniczenie zjazdów obrzeżami, tylko tam gdzie nawierzchnia zjazdu styka się z nawierzchnią chodnika. Chodnik wraz ze zjazdem i schodami do parkingu na działce nr 76. ? chodnik od odtwarzanego przejścia do parkingu wykonać z płyt betonowych 50x50cm grubości 7cm na podbudowie jak trakt spacerowy z obrzeżem z prefabrykatów betonowych 8x30x10cm. ? remont schodów z ceglanych na wykonane z płyt chodnikowych i cegieł klinkierowych spoinowych podpierających płyty na podbudowie jak chodnik W trakcie wykonywania robót drogowych jednocześnie wykonywane będą przez inną firmę roboty elektryczne polegające na montowaniu punktowym oświetlenia solarnego (pojedyncze słupy na fundamencie betonowym). W związku z czym, prace należy skoordynować i udostępnić plac budowy brygadzie elektrycznej. Jeżeli powyższy opis przedmiotu zamówienia wskazywałby, w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z treścią art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych. Wszelkie rozwiązania pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe lub cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczących minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów dostępne w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych lub cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów lub cech użytkowych wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach/cechach użytkowych lub lepszych. Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wymaganych do wykonania zamówienia, w tym materiałów, które przewiduje w ewentualnym projekcie zamiennym, jak również koszt ich składowania na placu budowy lub poza nim oraz koszt ich ubezpieczenia i zabezpieczenia Wykonawca uwzględni w ofertowym wynagrodzeniu. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszty: 1. wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 2. uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3. zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: a) zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, oświetlenia, placów składowych, b) zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. 4. uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutów ścieków oraz koszty poboru wody, energii, 5. kosztów przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. 6. Wykonawca, w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: a. koszt opracowania tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. Uważać się będzie, że prace ujęte w dokumentacji, a nie opisane w formularzu cenowym Wykonawcy, zostały ujęte w cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w Ofercie. UWAGI: a) Wykonawca zapewni spełnienie obowiązków warunkujących ważność decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr: 1) ZN-G.5142.2.2016 z dn. 01.07.2016r. 2) ZN-G.5142.4.2016 z dn. 21.07.2016r. 3) ZN-G.5142.5.2016 z dn. 16.08.2016r. poprzez obowiązek przekazania LWKZ imienia, nazwiska i adresu osób wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie przez te osoby kwalifikacji o których mowa odpowiednio w art. 37a, art.37b albo art.37d i art.37c ustawy z dn. 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2014r., poz.1446 ze zm.) b) inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego c) Wszystkie roboty ogólnobudowlane prowadzić należy zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. d) Wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHPi PPOŻ. I Ochrony Środowiska e) Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia z załącznikami (Rozdział V) i przedmiarach robót (Rozdział VI). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności na terenie budowy w trakcie realizacji zamówienia, z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290). Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się i dokonania oceny stanu faktycznego, dokumentów i informacji dotyczących niniejszego postępowania. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku nie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firm podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453030-0, 45262520-2, 45233220-7, 45233161-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ROBOTY I PRACE KONSERWATORSKIE PRZY ŚREDNIOWIECZNYCH MURACH MIEJSKICH ORAZ REMONT BASZTY 3/7 WRAZ Z REMONTEM MURÓW MIĘDZY BASZTAMI 3/6 i 3/7 i ODTWORZENIE PRZEJŚCIA MIĘDZY BASZTAMI 3/5 i 3/4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200140.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RENTON Leszek Dzierzkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gołębia 2
Kod pocztowy: 61-834
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290315.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290315.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 290315.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: BUDOWA TRAKTU SPACEROWEGO NA DZIAŁCE NR 54 (UL. FORTECZNA POŁUDNIOWA)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 255639.35
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prywatne Przedsiębiorstwo Drogowo-Handlowe "DROMAX" B. Spławski i J. Spławski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gorzowska 33 c
Kod pocztowy: 66-500
Miejscowość: Strzelce Kraj.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 363526.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 363526.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 363526.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.