To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-13
Ogłoszenie nr 500081305-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531523-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500060844-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 368467945,
ul. Bema
12A,
32-600
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
33 4768063, e-mail
mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta oraz usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK/02/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zamawiający zleci Wykonawcy do realizacji świadczenie usług związanych z utrzymaniem fontann zlokalizowanych na terenie Miasta Oświęcim, tj.: a) przy ul. Więźniów Oświęcimia w Oświęcimiu, b) na Placu Pokoju, c) na Rynku Głównym w Oświęcimiu. W zakres zamówienia wchodzi: Rozruch fontann - przygotowanie fontann do uruchomienia i eksploatacji w danym sezonie. Wykonawca przygotuje wszystkie fontanny do uruchomienia i eksploatacji w sezonie 2018 i 2019. Wykonawca dokona pomiaru oporności izolacji instalacji i ochrony przeciwporażeniowej oraz przedłoży protokół pomiaru podpisany przez uprawnionego elektryka. Protokół należy dostarczyć przed sezonem eksploatacyjnym do siedziby Zamawiającego. Przed właściwym uruchomieniem fontann, Wykonawca dokona próbnego uruchomienia i regulacji urządzeń. Przed właściwym uruchomieniem układu pompowego, Wykonawca doda chlor, substancje ograniczające powstawanie piany i rozrost glonów, a następnie w razie potrzeby uzupełni środki chemiczne w instalacjach uzdatniających wodę. Z przygotowania fontanny do uruchomienia i eksploatacji Wykonawca sporządzi odrębny protokół, który winien zostać podpisany obustronnie i dołączony do protokołu odbioru za usługi wykonane w najbliższym czasie rozliczeniowym. Wykonawca winien sporządzić wykaz elementów i zabezpieczeń zimowych zdeponowanych w komorze technologicznej na okres letni, który potwierdzi pracownik Zamawiającego. Wykaz należy dołączyć do ww. protokołu. A. Przygotowanie fontanny do eksploatacji: 1. Wykonawca w obecności Zamawiającego oraz przedstawicieli Urzędu Miasta Oświęcim dokona uruchomienia fontann w sezonie eksploatacyjnym od dnia 10 kwietnia 2018r. lub w innym terminie podanym Wykonawcy. Uruchomienie fontann w roku 2019 także odbędzie się w sezonie eksploatacyjnym od dnia 10 kwietnia 2019r. lub w innym terminie podanym Wykonawcy przez Zamawiającego. 2. Przed uruchomieniu układu pompowego, Wykonawca sprawdzi system uzdatniania wody, na który wykorzystuje filtr ciśnieniowy oraz stację dozowania środków chemicznych. 3. Uzupełnianie oraz zakup środków chemicznych, zgodnie z dokumentacją powykonawczą, np.: chloru, substancji ograniczających powstawanie piany i rozrostu glonów, zmiękczacz wody, leży po stronie Wykonawcy. B. Bieżąca obsługa i utrzymanie czystości fontanny w ruchu ciągłym C. Zamknięcie fontanny Z przygotowania fontanny do zamknięcia Wykonawca sporządzi odrębny protokół wraz z dokumentacją fotograficzną, który winien zostać podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz przedstawiciela Urzędu Miasta Oświęcim i dołączony do protokołu odbioru za usługi wykonane w najbliższym okresie rozliczeniowym. Wykonawca winien sporządzić wykaz elementów zdeponowanych w komorze technicznej na okres zimowy, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego lub/i przedstawiciel Urzędu Miasta Oświęcim. D. Wykonanie innych prac i czynności niezbędnych do należytego wykonywania przedmiotu umowy w zakresie utrzymania fontanny, m.in.: 1. Wykonawca utrzyma w ciągłej sprawności powierzone mu urządzenia. 2. Raportowanie Zamawiającemu w sprawach związanych z uruchomieniem i działaniem fontanny (zgłoszenie ewentualnych problemów, zgłoszenie poprawności rozruchu itp.). 3. Zakup środków chemicznych do uzdatniania wody wg. dokumentacji powykonawczej fontanny. 4. Wykonywanie niezbędnych napraw nieobjętych gwarancją oraz zakup części zamiennych i serwisowych w uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego. 5. Współdziałanie z Zamawiającym, dozorowanie w pracach naprawczych i konserwatorskich, wykonywanych przez firmy gwarancyjne i specjalistyczne w razie wystąpienia takiej potrzeby. 6. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu awarie urządzeń oraz zniszczenia spowodowane wandalizmem, kradzieżą, wypadkami drogowymi lub warunkami atmosferycznymi niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie, w celu powiadomienia Urzędu Miasta Oświęcim oraz spisania protokołu ustalającego zakres napraw. Strony umowy w porozumieniu z przedstawicielami Urzędu Miasta Oświęcim określą zakres czynności naprawczych koniecznych do podjęcia w celu usunięcia awarii. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastępczego zlecenia prac na koszt Wykonawcy w przypadku nie nawiązania łączności z Wykonawcą. 8. W przypadku stwierdzenia niesprawności urządzeń z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i powstałych w związku z tym szkód, Wykonawca zostanie obciążony odszkodowaniem. 9. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia pracowników zajmujących się realizacją zamówienia w odzież ochronną odpowiednio oznakowaną nazwą firmy i spełniającą wymagania przepisów o systemie oceny zgodności z widocznym logo firmy. Odzież winna być utrzymana w należytej czystości. 10. Pracownicy odpowiedzialni za realizację zamówienia winni odznaczać się kulturą osobistą, umiejętnością komunikowania się w zakresie swych obowiązków. 11. Strony ustalają, że wjazd jakichkolwiek pojazdów na teren Parku (w tym pojazdów obsługi technicznej) jest zabroniony, za wyjątkiem przypadków, w których wjazd taki jest konieczny do wykonania określonej w umowie usługi cząstkowej. w kolejnej części: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac na terenach i powierzchni wyszczególnionej w załącznikach Nr 10A do 10G , polegających na: 1) zimowym utrzymaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych (odśnieżanie, zwalczanie śliskości), 2) letnim ręcznym oczyszczaniu chodników na terenach wewnątrzosiedlowych, 3) oczyszczaniu terenów wewnątrzosiedlowych: zbieraniem odpadów wraz z opróżnianiem koszy (zbieranie zanieczyszczeń z terenów zielonych), 4) zimowym utrzymaniu dojść (odśnieżanie, zwalczanie śliskości), 5) Koszeniu trawy na terenach wewnątrzosiedlowych, 6) wiosennym grabieniu trawników, 7) jesiennym grabieniu liści, 8) wycince i przycince drzew. 2. Prace, o których mowa w pkt.1, Wykonawca będzie wykonywał zgodnie z zakresem obowiązków opisanym w siwz oraz w załącznikach do siwz. 3. Do realizacji prac przewidzianych umową Wykonawca zobowiązuje się skierować odpowiednio przeszkolonych i uprawnionych pracowników oraz odpowiedni, sprawny technicznie i przystosowany do wykonywanych prac sprzęt. Za wszelkie zdarzenia związane z niedochowaniem powyższego wymogu Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności. 4. W przypadku doposażenia się Zamawiającego, zatrudnienia pracowników lub osób wykonujących pracę na podstawie umów cywilnoprawnych lub też w przypadku jakiejkolwiek zmiany lub ograniczenia zakresu usług przez Urząd Miasta Oświęcim, Zamawiający może ograniczyć powierzchnię i/lub częstotliwość prac, o których mowa w § 1 ust.1, a także zrezygnować z danego zakresu prac przez cały okres obowiązywania umowy. Treść uzgodnień potwierdzana będzie pisemnie w drodze notatek służbowych bądź protokołów spotkań pomiędzy Zamawiającym, a UM Oświęcim i nie będą wymagały aneksu do umowy, z tym jednak zastrzeżeniem, że Zamawiający zobowiązany jest dostarczyć Podwykonawcy protokoły zmieniające zakres usługi wraz ze zmodyfikowanymi załącznikami jeszcze przed wprowadzeniem zmian. Strony umowy będą co miesiąc uzgadniały prace konieczne do wykonania w miesiącu następnym, szczegółowy zakres prac na każdy tydzień Strony uzgadniać będą w piątek tygodnia poprzedniego. 5. Wykonawca winien zagospodarować odpady pochodzące z realizacji usług świadczonych w zakresie oczyszczania miasta zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2018r., poz. 21 ze zm.) W zakres zamówienia wchodzi także odbiór odpadów zielonych z terenu, na których Wykonawca świadczył usługi i ich transport na instalacje RIPOK do zagospodarowania. Zagospodarowanie odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. z 2017r. poz. 1289 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. 6. Zamawiający informuje, iż w związku z podjętymi pracami związanymi z doposażaniem się w specjalistyczny sprzęt związany z realizacją przedmiotu zamówienia i organizacją warsztatu pracy, Zamawiający nie gwarantuje przez okres realizacji zamówienia wykonania pełnego zakresu prac i zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części prac (np. całego jednego zakresu prac) na każdym etapie realizacji zamówienia. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. Wykonawca informowany będzie przez Zmawiającego na bieżąco o planowanym wykonaniu przez niego całego lub częściowego zakresu prac w danej branży (zakresie).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3
Dodatkowe kody CPV: 77310000-6, 77312000-0, 77314100-5, 90000000-7, 90511300-5, 90611000-3, 90612000-0, 90620000-9, 90630000-2, 98300000-6, 77211400-6, 77211500-7, 98390000-3, 50800000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: część A - usługi w zakresie, prowadzenia akcji zimowej, utrzymania czystości i porządku oraz utrzymania zieleni na terenach wewnątrzosiedlowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
742220.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma REPRODEX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
818437.14
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część B - "Usługi w zakresie bieżącego rozruchu i utrzymania, a także konserwacji fontann na terenie miasta" |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: zadanie numer II zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017, poz. 1579 ze zm.). Uzasadnienie faktyczne W dniu 27.03.2018r. godz. 8.00 ustalonym jako termin otwarcia ofert Zamawiający dokonał otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu przetargowym. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, tj. dla zadania nr 2 kwotę 69 105,69 zł, Do upływu terminu składania ofert (27.03.2018r. godz. 07.45) dla zadania nr II złożono następujące oferty: PHU "BIELWOD" Muszyński Waldemar 43-300 Bielsko-Biała, ul. Dywizji Kościuszkowskiej 5/69, cena ofertowa 88 000,00 PLN. Uzasadnienie prawne Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zaoferował kwotę znacznie przewyższającą kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a podaną bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, stąd unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp. Z punktu widzenia celowościowego ww. przepisu wiedzę o tym, że ceny wszystkich ofert przekraczają kwotę 69 105,69 zł, Zamawiający powziął już po otwarciu ofert, a zatem posiada ją jeszcze przed oceną spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz przed badaniem i oceną ofert. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Sukcesywne zakupy paliw rozliczanych za pomocą kart paliwowych do pojazdów i urządzeń służbowych Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu."- II postępowanie.
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- Przebudowa ul. Sadowej na odcinku od ul. Jagiełły do ul. 11 Listopada
- Koszenie terenów zielonych w sołectwach: Cedry Wielkie, Kiezmark, Koszwały, Stanisławowo, Trutnowy, Wocławy zlokalizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie
- Świadczenie usług ogrodniczych na terenie miasta Świętochłowice
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.