eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2018 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-13

Ogłoszenie nr 500081102-N-2018 z dnia 13-04-2018 r.

Gmina Suwałki: Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529219-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Suwałki, Krajowy numer identyfikacyjny 79067097000000, ul. ul. Świerkowa 45, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 662 136, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl, faks 875 662 136.
Adres strony internetowej (url): www.gmina.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2018.EW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest "Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki w 2018 roku" 3.2. Zamówienie podzielono na 6 części. W ofercie należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za: 3.2.1. Zadanie I - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część wschodnia gminy. (Szacowana ilość żwiru wynosi około 14 000 ton) 3.2.2. Zadanie II - Sprzedaż i transport 1 tony żwiru na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu - część zachodnia gminy. (Szacowana ilość żwiru wynosi około 10 000 ton) Materiałem użytym do realizacji Zadania I i Zadania II powinna być pospółka według normy o uziarnieniu od 0 do 32mm z występowaniem frakcji iłowej w celu zagęszczenia pod wpływem ruchu pojazdów w trakcie eksploatacji drogi. W zadaniu I i II należy podać cenę za sprzedaż 1 tony żwiru wraz z transportem, rozplantowaniem i wyprofilowaniem. Kruszywo może być dostarczone jedynie ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego (zadanie I, II). 3.2.3. Zadanie III - Transport 1 tony żużlu na drogi gminne wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem równiarką samojezdną dowiezionego materiału w miejscu dowozu. (Szacowana ilość żużlu wynosi około 3 000 ton). Żużel odbierany z Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Suwałkach, ul. Przemysłowa 6A. W zadaniu III należy podać cenę za transport 1 tony żużlu wraz z rozplantowaniem i wyprofilowaniem. W ofercie należy wskazać samochód, który będzie użyty do realizacji zamówienia oraz markę samochodu (zadanie I, II, III). 3.2.4. Zadanie IV - Profilowanie istniejących nawierzchni dróg nieutwardzonych o szerokości od 3m do 6m (Ilość dróg do profilowania szacowana jest na około 350km) W ofercie do realizacji Zadania IV należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za 1km bieżący profilowania drogi. 3.2.5. Zadanie V - Naprawa cząstkowa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Suwałki mieszanką mineralno-bitumiczną. (Szacowana ilość powierzchni naprawionych nawierzchni dróg gminnych wyniesie ok. 900 m2 ). Zakres robót obejmuje: pionowye obcięcie krawędzi uszkodzenia nadając mu kształt prostej figury geometrycznej, oczyszczenie wybojów, wykonanie podbudowy z zagęszczeniem, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, ułożenie warstwy ścieralnej średniej grubości ok. 5cm., pokrycie emulsją połączeń starej i nowej warstwy bitumicznej, mechaniczne zagęszczenie wypełnionego ubytku oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. Naprawa uszkodzenia musi być wysokościowo dostosowana do powierzchni nawierzchni istniejącej. Wygląd zewnętrzny wypełnienia musi być jednorodny, bez spękań, deformacji, plam i wykruszeń. Roboty należy prowadzić przy suchej i ciepłej pogodzie, nie dopuszcza się wykonywania naprawy cząstkowej podczas opadów atmosferycznych. W ofercie należy podać cenę za naprawę 1 m2 nawierzchni drogi asfaltowej. 3.2.6. Zadanie VI - Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i rowów przydrożnych na terenie gminy Suwałki. (Szacowana długość poboczy dróg gminnych wyniesie ok. 200 km). Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych na terenie gminy Suwałki, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Zakres robót obejmuje również poza koszeniem poboczy, koszenie rowów przydrożnych. Orientacyjna długość poboczy dróg gminnych objętych zamówieniem wynosi ok. 200 km. Koszenie odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie Urzędu Gminy, ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia (ilością przejazdów przy danej drodze - minimalna szerokość jednoprzejazdowego koszenia wynosi 1 m). Zamówienie obejmuje w swym zakresem w razie stwierdzenia takiej potrzeby również przycięcie wystających gałęzi drzew i krzewów na drogach gminnych, w trakcie koszenia poboczy, z użyciem sprzętu mechanicznego wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia. Wymaga się od Wykonawcy sprawdzenia na miejscu warunków wykonania przedmiotu zamówienia. W ofercie do realizacji Zadania VI należy podać cenę łącznie z podatkiem VAT za 1km jednoprzejazdowego koszenia jednej strony pobocza drogi gminnej. 3.3. Prace w zadaniach ww. mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie na którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca. 3.4. Dostarczona mieszanka kruszywa musi pochodzić ze żwirowni objętej koncesją na wydobywanie kruszywa naturalnego. W tym celu na każde żądanie Zmawiającego, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (dotyczy zadani I i II). 3.5. Sprzęt mechaniczny używany do koszenia należy oznakować w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu drogowego (znaki A-14, C-10 oraz wyposażenia w lampę błyskową zespoloną), zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym"). Powinien spełniać wymogi do wykonania zadań i być dopuszczony do prac na drogach publicznych. 3.6. Sprzęt do wykonywania koszenia powinien być sprawny technicznie, bezpieczny w użytkowaniu zaopatrzony w osłony. 3.7. Prace powinny być prowadzone w sposób uniemożliwiający powstawanie utrudnień oraz zagrożenie w ruchu drogowym. 3.8. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność cywilno - prawną za ewentualne nieszczęśliwe wypadki oraz szkody spowodowane koszeniem. 3.9. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.10. Wykonawca bierze całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe użycie sprzętu. 3.11. Wykonawca jest odpowiedzialny za stan bezpieczeństwa na wykonywanym odcinku robót. 3.12. Robotnicy obsługujący sprzęt musza posiadać stosowne uprawnienia oraz odzież ochronną, zaś koszenie kosiarką należy wykonywać przy zastosowaniu szczególnej ostrożności ze względu na możliwość powstania wypadku przez oderwanie się elementu tnącego i uderzenie w pojazd lub osobę. 3.13. Wykonawca odpowiada za ewentualne zniszczenia przez nieuwagę elementów drogowych, szczególnie dotyczących oznakowań, których wartość zostanie w czasie odbioru i potrącona zostanie z faktury za wykonywaną usługę. 3.14. Realizacja zamówienia: Zadanie I, Zadanie II, Zadanie III, Zadanie IV, Zadanie V, Zadanie VI odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zlecenie pracownika Urzędu Gminy. 3.15. W zleceniu będzie określony zakres oraz termin realizacji zamówienia. 3.16. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia nie może być dłuższy niż dwa dni od dnia otrzymania pisemnego lub telefonicznego zlecenia z Urzędu Gminy. 3.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego oraz w zależności od posiadanych środków finansowych w budżecie gminy Suwałki. 3.18. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której wykonywana była usługa lub pracownika Urzędu Gminy. Ceny jednostkowe powinny uwzględniać koszty dojazdu i powrotu, do i od Zamawiającego, koszty bieżących napraw i remontu sprzętu, wymagane oznakowanie sprzętu. 3.19. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.20. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób, które podczas realizacji zamówienia będą wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) czyli pod kierownictwem innej osoby, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub Podwykonawcę - polegające na: 1) wykonywaniu prostych prac fizycznych; 2) kierowaniu samochodem samowyładowczym (Zadanie I, II, III); 3) operowaniem równiarki (Zadanie I,II,III, IV); 4) operowaniem zagęszczarką wibracyjną (Zadanie V); 5) kierowaniu ciągnikiem (Zadanie VI). Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. 3.21. Zatrudnienie o którym mowa w pkt. 3.20 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 3.22. Wymagania w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, szczegółowo określone zostały we wzorach Umów stanowiących Załącznik nr 8-12. 3.23. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego; 14210000-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa; 45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg; 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg; 50000000-5 Usługi naprawcze i konserwacyjne; 77314100-5 Usługi w zakresie trawników; 77112000-8 Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 14210000-6, 45233141-9, 45233142-6, 50000000-5, 77314100-5, 77112000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Publiczny Transport Ciężarowy Marian Kutyło
Email wykonawcy: ptcsuwalki@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50 A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189420
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189420
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 285880.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Publiczny Transport Ciężarowy Marian Kutyło
Email wykonawcy: ptcsuwalki@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50 A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40590.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zadanie IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Publiczny Transport Ciężarowy Marian Kutyło
Email wykonawcy: ptcsuwalki@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50 A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 40897.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40897.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58117.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Zadanie V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane TAREM Tadeusz Sienkiewicz
Email wykonawcy: maniana303@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wiśniowa 6
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 106272.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 106272.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 114750.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Zadanie VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 66390.42
Waluta Euro

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPUH Szymon Kutyło
Email wykonawcy: szymonkutylo@wp.pl
Adres pocztowy: Biała Woda 50 A
Kod pocztowy: 16-402
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15120.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 15120.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.