eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn."Rozbudowa drogi gminnej - ul. Powstańców Warszawy na odcinku w km 1+963,00 - 2+139,20 rozbudowa drogi powiatowej nr 1200R - ul. Witosa w km 1+054,00 -1+418,50 oraz budowa nowego odcinka drogi gminnej w km 0+000,00 -1+575,80 od ul. Witosa do ul. Inwestorów (na dł. 501m w km 0+840,30 - 1+341,30 poprzez rozbudowę istniejącej drogi gminnej - ul. Iwaszkiewicza) w Mielcu łącznej długości 2116,5 m wraz z towarzyszącą infrastrukturą"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-27

Ogłoszenie nr 500080804-N-2017 z dnia 27-12-2017 r.

Gmina Miejska Mielec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi gminnej - ul. Powstańców Warszawy na odcinku w km 1+963,00 - 2+139,20 rozbudowa drogi powiatowej nr 1200R - ul. Witosa w km 1+054,00 -1+418,50 oraz budowa nowego odcinka drogi gminnej w km 0+000,00 -1+575,80 od ul. Witosa do ul. Inwestorów (na dł. 501m w km 0+840,30 - 1+341,30 poprzez rozbudowę istniejącej drogi gminnej - ul. Iwaszkiewicza) w Mielcu łącznej długości 2116,5 m wraz z towarzyszącą infrastrukturą"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, oś priorytetowa: V infrastruktura komunikacyjna, Działanie; 5.4 Niskoemisyjny transport miejski tytuł projektu: Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego dla MOF Mielec nr RPPK.05.04.00-18-0006/16-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586593-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Mielec, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Żeromskiego 26, 39300 Mielec, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 177 888 500, e-mail sekretariat@um.mielec.pl, faks 177 888 505.
Adres strony internetowej (url): um.mielec.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
um.mielec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa drogi gminnej - ul. Powstańców Warszawy na odcinku w km 1+963,00 - 2+139,20 rozbudowa drogi powiatowej nr 1200R - ul. Witosa w km 1+054,00 -1+418,50 oraz budowa nowego odcinka drogi gminnej w km 0+000,00 -1+575,80 od ul. Witosa do ul. Inwestorów (na dł. 501m w km 0+840,30 - 1+341,30 poprzez rozbudowę istniejącej drogi gminnej - ul. Iwaszkiewicza) w Mielcu łącznej długości 2116,5 m wraz z towarzyszącą infrastrukturą"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.64.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji w zakresie rozbudowy ul. Powstańców Warszawy obejmującej swoim zakresem: -Rozbudowę drogi gminnej - ul. Powstańców Warszawy polegająca na budowie skrzyżowania z podwójnym rondem na skrzyżowaniu z ul. Witosa i nowo projektowanym odcinkiem drogi gminnej (przedłużenie ul. powstańców Warszawy), -Przebudowę odcinka ul. Witosa od strony ul. Wolności i od strony ul. Wojsławskiej mającą na celu dowiązanie projektowanego odcinka objętego rozbudową z odcinkiem istniejącym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22730.40
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOVIA Krzysztof Kurdziel
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Stare Sioło 138 37-630 Oleszyce
Kod pocztowy: 37-630
Miejscowość: Oleszyce
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29520.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29520.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52516.78
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 0

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.