eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-22

Ogłoszenie nr 500080550-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie: Roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602345-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, e-mail ryczek@spzozmsw.szczecin.pl, faks 914329501.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.szczecin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

54/2017.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres zamówienia i podstawa wykonania. 1.1. Przedmiot zamówienia: roboty polegające na wykonaniu monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego (instalacji CCTV) w Poradni Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie: 1) dostawa i montaż 5 kamer zewnętrznych tubowych wraz z puszkami montażowymi o parametrach technicznych: - min. rozdzielczość matrycy 2Mpix, - min. jakość przesyłanego obrazu - FullHD 1080p przy 25kl/s., - kąt widzenia 90 - 100 stopni, - opcja pracy w trybie dziennym i nocnym (czujnik podczerwieni IR o zasięgu minimum 30m), - funkcja detekcji ruchu (uruchamianie nagrywania podczas wykrycia ruchu), - opcje: DNR (redukcja szumów), FLK (eliminacja migotania obrazu), BLC (kompensacja tylnego oświetlenia), AWB (automatyczny balans bieli), - min. zakres temperatury pracy: -300C do +500C, - obudowa wandaloodporna o klasie szczelności IP66. 2) dostawa i montaż 6 kamer wewnętrznych kopułkowych wraz z puszkami montażowymi o parametrach technicznych: - min. rozdzielczość matrycy 2Mpix, - min. jakość przesyłanego obrazu - FullHD 1080p przy 25kl/s., - kąt widzenia 90 stopni, - opcja pracy w trybie dziennym i nocnym (czujnik podczerwieni IR o zasięgu minimum 20m), - funkcja detekcji ruchu (uruchamianie nagrywania podczas wykrycia ruchu), - funkcja maskowania obszarów prywatnych, - opcje: DNR (redukcja szumów), FLK (eliminacja migotania obrazu), BLC (kompensacja tylnego oświetlenia), AWB (automatyczny balans bieli), - min. zakres temperatury pracy: -100C do +400C, - obudowa wandaloodporna o klasie szczelności IP66. 3) dostawa i montaż rejestratora sieciowego NVR: - możliwość podłączenia minimum 16 kamer, - możliwość ciągłego zapisu danych (archiwizacji) do min. 21 dób bez nadpisywania nagrań w jakości FullHD 25kl/s., - min. 2 dyski twarde o pojemności min. 4TB każdy (w przypadku gdy przedmiotowe dyski nie zapewnią ciągłego zapisu na min. 21 dób, należy uwzględnić więcej lub większe dyski), - możliwość pracy w trybie "pentaplex" (możliwość równoległego i w pełni niezależnego przetwarzania kilku procesów), - możliwość przegrywania danych na pamięć zewnętrzną oraz przesyłania plików na serwer zewnętrzny (możliwość zdalnego podglądu obrazu z kamer poprzez internet), - tryby zapisu obrazu: alarm, detekcja ruchu, kalendarz, ręczny, zapis ciągły, - możliwość sterowania pilotem i myszką. 4) dostawa i montaż monitora LCD do stałego podglądu obrazu z kamer: - przekątna ekranu min. 24 cale, - min. rozdzielczość ekranu 1920x1080 (16:9 FullHD 1080p), - matowa matryca, - min. jedno gniazdo HDMI. 5) wykonanie połączeń przewodowych dla całej instalacji, przewody prowadzone w korytkach natynkowo, 6) wykonanie dokumentacji powykonawczej, 7) wykonanie wszystkich innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i nieopisanych szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (system musi być wykonany "pod klucz" bez konieczności instalowania jakichkolwiek dodatkowych urządzeń, bądź wykonywania dodatkowych prac w celu jego uruchomienia i eksploatacji), 8) przeszkolenie przynajmniej 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego z zakresu poprawnej obsługi systemu monitoringu, 9) bezpłatne serwisowanie i przeglądy całej instalacji w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę. 1.2. Podstawa wykonania zamówienia: - opis przedmiotu zamówienia, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 1.3. Elementy pomocnicze: - wizja lokalna, - dokumentacja projektowa (rzuty poglądowe parteru i zagospodarowania terenu z naniesionymi punktami montażu kamer). 1.4. Dodatkowe elementy konieczne dla prawidłowej realizacji zakresu prac, tzw. obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie ewentualnej dokumentacji projektowej oraz uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia, zakup, dostawa i montaż urządzeń na potrzeby przedmiotu zamówienia, 2) jeżeli w okresie gwarancji Wykonawca wymaga okresowych przeglądów / serwisów instalacji, koszt wykonywania tych usług przez cały okres gwarancji winień być wliczony w zaoferowaną cenę, 3) zainstalowanie, uruchomienie, wdrożenie całego systemu wraz z testami i odbiorami, 4) naprawa ewentualnych zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na koszt i mocami przerobowymi Wykonawcy, 5) koszty robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 6) ze względu na charakter funkcji budynku (Poradnia Zdrowia Psychicznego SP ZOZ MSWiA w Szczecinie) prace uciążliwe i hałaśliwe w budynku mogą być wykonywane po godzinach pracy Poradni, tj. po godzinie 16:00.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 35125300-2, 34971000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Anmit s.c.
Email wykonawcy: biuro@anmit.pl
Adres pocztowy: ul. Szarotki 3
Kod pocztowy: 71-604
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79888.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.