eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzice › WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA GMINY ŚWIEBODZICE W PROJEKCIE POD NAZWĄ "Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-12

Ogłoszenie nr 500080134-N-2018 z dnia 12-04-2018 r.

Gmina Świebodzice: WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA GMINY ŚWIEBODZICE W PROJEKCIE POD NAZWĄ "Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zadanie jest realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, nr projektu: RPDS.02.01.04-02-001 1/16, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 "T echnologie informacyjno- komunikacyjne", Działanie 2.1 "E-usługi publiczne", Poddziałanie 2.1.4 "E-usługi publiczne - ZIT A W".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533492-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500060240-N-2018;500066645-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świebodzice, Krajowy numer identyfikacyjny 890718337, ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. +48746669543, e-mail lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks +48746669509.
Adres strony internetowej (url): www.swiebodzice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WDROŻENIE I FUNKCJONOWANIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA GMINY ŚWIEBODZICE W PROJEKCIE POD NAZWĄ "Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem umowy jest wdrożenie i funkcjonowanie systemu informatycznego dla Gminy Świebodzice w projekcie 20.03.2018 https://bzp.uzp.gov .pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=767f1a34-0fb3-4509-bcb0-b217d596284d https://bzp.uzp.gov .pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=767f1a34-0fb3-4509-bcb0-b217d596284d 5/16 pod nazwą "Rozwój e-usług publicznych jako zwiększenie udziału mieszkańców w procesie decyzyjnym w Gminie Świebodzice, Gminie Żarów oraz Gminie Strzegom". Przedmiot umowy obejmuje: 1) Zakup i wdrożenie platformy e-Urząd, w tym: a) Moduł bazowy platformy internetowej e-Urząd; b) Integrację platformy e-Urząd z EOD; c) Integrację platformy e-Urząd oraz bazą CEIDG; d) e-formularze oraz wzory w CRWDE; e) Moduł do rezerwacji terminów ślubów; f) Moduł do rezerwacji wizyt w Urzędzie Gminy; g) Moduł do przeprowadzania ankiet elektronicznych; h) Portal Inwestora, 2) System zarządzania budżetem, w tym: a) Zakup i wdrożenie systemu zarządzania budżetem dla Urzędu i jednostek budżetowych; b) Zakup i wdrożenie aplikacji do konsultacji społecznych w ramach budżetów obywatelskich 3) Wdrożenie e-usług, w tym: a) Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego dostęp do e- dziennika, integracja z e-Urząd i e-PUAP , b) Zakup i wdrożenie systemu umożliwiającego zarządzanie cmentarzami komunalnymi, c) Zakup i wdrożenie aplikacji "Znajdź lokal wyborczy", d) Zakup i wdrożenie systemu do obsługi realizacji zadań publicznych przez or ganizacje pozarządowe, e) Modernizacja strony internetowej Urzędu Gminy , f) Uruchomienie punktu potwierdzania profili zaufanych, g) Zakup i wdrożenie aplikacji do wydawania zezwoleń na sprzedaż alkoholu h) Szkolenia z zakresu obsługi i administrowania Platformą e-Urząd.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 48422000-2, 48442000-8, 48600000-4, 72000000-5, 72211000-7, 72263000-6, 72253200-5, 48900000-7, 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 671000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: 4ASD Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 58
Kod pocztowy: 00-545
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 668886.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 668886.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 668886.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.