To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-22
Ogłoszenie nr 500080094-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.
Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja: Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 610340-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja, Krajowy numer identyfikacyjny 9613500000,
ul. ul. Kajki
4,
19300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 102 362, e-mail
zs6@elk.edu.pl, faks
876 102 362.
Adres strony internetowej (url): www.zs6.elk.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSnr6-342-7/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku wynikających z działalności placówki w celach edukacyjnych / praktyczna nauka zawodu w pracowniach gastronomicznych / zaopatrzenie kuchni internatu / żywienie zbiorowe / oraz paczki świąteczne dla dzieci pracowników przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, który podzielony został odpowiednio na części zgodnie z zał. nr 1: część 1. (pieczywo); część 2. (art. spożywcze tzw. suche); część 3. (warzywa, owoce i jaja); część 4. (mięso i drób); część 5. (nabiał); część 6 (mrożonki i ryby), co stanowi integralną część SIWZ. Dowóz artykułów odbywa się na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do wskazanych pomieszczeń magazynowych przy Zespole Szkół nr 6 w Ełku, ul. M. Kajki 4 A, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Zamówienia zamawiający będzie składał telefonicznie lub faksem na numer wykonawcy najpóźniej do godziny 15:00. Dostawy zamówionej partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą od godziny 7:00 do godziny 8:30 w terminie wyznaczonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym dla określonej części zamówienia. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia. Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań lekarskich kierowcy, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP. Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą, w okresie obwiązywania umowy, do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 i załączniku 5A (wykaz przedmiotu zamówienia oraz formularz cenowy będący załącznikiem do oferty Wykonawcy) są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15811000-6, 15300000-1, 03142500-3, 15100000-9, 15119000-5, 15131130-5, 15112000-6, 15500000-3, 15220000-6, 15896000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PIECZYWO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9742.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "KARMELEK" SURAWSCY SP. J.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10229.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: ART. SPOŻYWCZE TZW. SUCHE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23619.10
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26332.34
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: WARZYWA, OWOCE, JAJKA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
29196.61
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30871.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: MIĘSO I DRÓB |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50372.21
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52890.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: NABIAŁ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30395.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
31922.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: MROŻONKI I RYBY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10888.50
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11432.93
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Budowa kortów tenisowych wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkół nr 1 w Ełku
- Remont elewacji Budynku Oświaty Nauki i Kultury- Szkoła Artystyczna w Ełku przy ulicy Armii Krajowej 21
- Zakup samochodu 4x4 typu SUV
- Dostawa elementów do budowy dwóch modułowych pomostów pływających
- Budowa placu zabaw przy budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pieczywa dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie VII-XII 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 22 im. Karola Miarki z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Św. Piotra 9a - I/2024
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Krośnie w okresie od lipca do grudnia 2024"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w III i IV kwartale 2024r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych od lipca do grudnia 2024 roku dla Gminnego Przedszkola Publicznego w Zebrzydowicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.