eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zagospodarowanie terenów sportowych i rekreacyjnych w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadaniazadanie 1) dz. NIEWIADOM; "Pogodne Buzowice" - plac zabaw wraz z terenem rekreacyjnym zadanie 2) dz. CHWAŁĘCICE; doposażenie boiska piłkarskiego w trybuny dla widzów zadanie 3) dz. SMOLNA; "Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!" - przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 34 na poliuretanową zadanie 4) Szkoła Podstawowa nr 21, dz. Niedobczyce; budowa boiska do siatkówki i koszykówki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-22

Ogłoszenie nr 500080084-N-2017 z dnia 22-12-2017 r.

Miasto Rybnik: Zagospodarowanie terenów sportowych i rekreacyjnych w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1) dz. NIEWIADOM; "Pogodne Buzowice" - plac zabaw wraz z terenem rekreacyjnym zadanie 2) dz. CHWAŁĘCICE; doposażenie boiska piłkarskiego w trybuny dla widzów zadanie 3) dz. SMOLNA; "Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!" - przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 34 na poliuretanową zadanie 4) Szkoła Podstawowa nr 21, dz. Niedobczyce; budowa boiska do siatkówki i koszykówki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 606761-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500054423-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenów sportowych i rekreacyjnych w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1) dz. NIEWIADOM; "Pogodne Buzowice" - plac zabaw wraz z terenem rekreacyjnym zadanie 2) dz. CHWAŁĘCICE; doposażenie boiska piłkarskiego w trybuny dla widzów zadanie 3) dz. SMOLNA; "Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!" - przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 34 na poliuretanową zadanie 4) Szkoła Podstawowa nr 21, dz. Niedobczyce; budowa boiska do siatkówki i koszykówki

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.161.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenów sportowych i rekreacyjnych w dzielnicach miasta Rybnika z podziałem na zadania: zadanie 1) dz. NIEWIADOM; "Pogodne Buzowice" - plac zabaw wraz z terenem rekreacyjnym zadanie 2) dz. CHWAŁĘCICE; doposażenie boiska piłkarskiego w trybuny dla widzów zadanie 3) dz. SMOLNA; "Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!" - przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 34 na poliuretanową zadanie 4) Szkoła Podstawowa nr 21, dz. Niedobczyce; budowa boiska do siatkówki i koszykówki Przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, odrębnie dla każdego z w/w zadań, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Zakres robót w rozbiciu na poszczególne obiekty: zad. 1 dz. NIEWIADOM: - ogrodzenie terenu rekreacyjnego na potrzeby placu zabaw, - dostawa i montaż na wydzielonym terenie urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci i regulaminu placu zabaw, - wykonanie nawierzchni utwardzonej z bruku betonowego w strefie wejścia na plac zabaw oraz strefie ławek i koszy na śmieci, - plantowanie terenu i odtworzenie trawnika. zad. 2 dz. CHWAŁĘCICE: - zdjęcie wierzchniej warstwy gruntu ze skarpy i wykonanie robót ziemnych, - przygotowanie szalunków i zbrojenia, - betonowanie stopni trybuny, - montaż siedzisk z łat drewnianych, - plantowanie terenu i odtworzenie trawnika. zad. 3 dz. SMOLNA: - usunięcie części piasku stanowiącego nawierzchnię placu zabaw, - korytowanie, - założenie obrzeży trawnikowych, - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, - wykonanie nawierzchni poliuretanowej. Uwaga. W związku z realizacją prac na urządzonym obiekcie, większość prac będzie prowadzona ręcznie bez użycia ciężkiego sprzętu. zad. 4 Szkoła Podstawowa nr 21: - niwelacja terenu, - wykonanie podbudowy boiska wielofunkcyjnego i nawierzchni dojścia, - budowa boiska wielofunkcyjnego (koszykówka i siatkówka) o nawierzchni poliuretanowej, - budowa chodników z bruku betonowego, - dostawa i montaż wyposażenia sportowego, - instalacja piłkochwytów, - plantowanie terenu i odtworzenie trawnika. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: Zadanie 1: - wykonanie prac ziemnych, - betonowanie, - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego, - instalacja ogrodzenia i piłkochwytów. Zadanie 2: - wykonanie prac ziemnych, - wykonanie deskowań i zbrojenia - betonowanie. Zadanie 3: - wykonanie prac ziemnych, - wykonanie nawierzchni sportowych Zadanie 4: - wykonanie prac ziemnych, - wykonanie nawierzchni sportowych, - wykonanie nawierzchni z bruku betonowego, - instalacja ogrodzenia i piłkochwytów. Wymaganie ogólne (dotyczy wszystkich zadań): W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami "Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu", Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia umożliwi korzystanie z obiektów przez wszystkich użytkowników, w tym niepełnosprawnych, w przypadku zadań nr 1 i 4 z wyłączeniem osób o ograniczeniach ruchowych skutkujących poruszaniem się wyłącznie na wózku inwalidzkim. Dla tych osób zapewnia się jednak dostępność na zasadzie uczestnictwa biernego. W przypadku zadania nr 2 przygotowane zostanie stanowisko dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich do obserwacji meczów. W przypadku zadania nr 3 poprawiony zostanie dostęp do już zabudowanej huśtawki platformowej dostosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na: - wykonane roboty i zastosowane materiały - (dotyczy zadania 2 i 3). - wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia - (dotyczy zadania 1 i 4).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dz. NIEWIADOM; "Pogodne Buzowice" - plac zabaw wraz z terenem rekreacyjnym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56908.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna
Email wykonawcy: rsp-biuro@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Majątkowa 42
Kod pocztowy: 44-207
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dz. CHWAŁĘCICE; doposażenie boiska piłkarskiego w trybuny dla widzów

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe dla zadania 2 zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty. Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego odrzuceniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dz. SMOLNA; "Ćwiczymy i myślimy przy tym zdrowo się bawimy!" - przebudowa nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 34 na poliuretanową

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe dla zadania 3 zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną, tj. 86.444,95 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 46.001,40 zł brutto. Podstawa prawna unieważnienia: art. 93 ust. 1 pkt 4) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Szkoła Podstawowa nr 21, dz. Niedobczyce; budowa boiska do siatkówki i koszykówki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 155272.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "Gawlik" Paweł Gawlik
Email wykonawcy: oferty-phugawlik@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Gospodarcza 24/2
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 173111.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 173111.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 186096.66
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.