To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-12-21
Ogłoszenie nr 500079954-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.
Miasto Radomsko: Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620413-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Radomsko, Krajowy numer identyfikacyjny 590648238,
ul. ul. Tysiąclecia
5,
97-500
Radomsko, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 854 571, e-mail
zamowienia@radomsko.pl, faks
044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (url): www.bip.radomsko.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZP. 271.1.38.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w pasach dróg i na parkingach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomska, codzienne sprzątanie przystanków MPK, mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych, bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych gromadzonych w koszach ulicznych, odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego - część I zamówienia. Są to usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych - typowe w tej branży i możliwe do wykonania przez wszystkie podmioty działające w tej branży bez konieczności posiadania wiedzy specjalistycznej, w opisie przedmiotu zamówienia określono szczegółowe standardy jakościowe dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia pozwalające osiągnąć wymaganą przez Zamawiającego jakość tj. we wzorze umowy ( dodatku nr 8 do SIWZ) i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ( dodatku nr 7 do SIWZ). Przedmiot zamówienia nie generuje kosztów w cyklu swojego życia poza ceną za wykonywanie usługi, w której wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel oznaczony w umowie, w tym również koszty załadunku, wywozu własnym transportem i przyjęcie na legalne wysypisko śmieci zebranych odpadów/nieczystości. Przedmiot zamówienia obejmuje - zakres usług: 2. Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 1 wg wykazu zawartego w Tabeli nr 1 w dodatku nr 7 do SIWZ. 3. Usługi sprzątania wykonywane codziennie w miejscach opisanych jako rewir nr 2 wg wykazu zawartego w Tabeli nr 1 w dodatku nr 7 do SIWZ. 4. Codzienne sprzątanie przystanków MPK wg wykazu zawartego w Tabeli nr 2 w dodatku nr 7 do SIWZ. 5. Mycie powierzchni przeszklonych wiat przystankowych wg wykazu zawartego w Tabeli nr 3 dotyczy przystanków w ilości 18 szt.,wymagane mycie 2 razy w miesiącu. 6. Bieżące usuwanie i wywóz odpadów stałych zgromadzonych w koszach ulicznych w ilości ok. 350 szt. o pojemności 35 litrów każdy. Wykonawca winien zapewnić taką częstotliwość usuwania zawartości, która zapobiegnie przepełnianiu się koszy, szacuje się ok. 2 000 m3 odpadów (rocznie). 7. Usługi sprzątania wykonywane na odrębne zlecenie poza okresem opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4 w dodatku nr 7 do SIWZ. 8. Usługi sprzątania w tym likwidacji gołoledzi i usuwania śniegu wykonywane na odrębne zlecenia w okresie opadów śniegu i zalegania śniegu wg wykazu zawartego w Tabeli nr 4 w dodatku nr 7 do SIWZ. 9. Odbiór, załadunek i wywóz na wysypisko odpadów, wszelkich nieczystości pozostawionych na chodnikach przez właścicieli, których nieruchomości przylegają bezpośrednio do pasa drogowego na zlecenie - w założonej ilości 200 m3 rocznie. 10. Sprzątanie innych terenów leżących w pasach drogowych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Radomsko, w tym martwych pół skrzyżowań i terenów zielonych na zlecenie - w założonej w ilości 1 000 000 m2 rocznie. 11. Wywóz nieczystości/odpadów może nastąpić wyłącznie na legalne wysypisko śmieci. Wynagrodzenie ryczałtowe zawiera także załadunek, wywóz własnym transportem i przyjęcie na wysypisko (nie dotyczy śniegu). 12. W cenach za poszczególne wyżej opisane usługi Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie niezbędne nakłady (koszty) pozwalające na prawidłowe wykonywanie usługi przedmiotowego zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz lokalizacja powierzchni przewidzianych do sprzątania zostały określone w dodatkach nr 7 i 8 do SIWZ. Standardy jakościowe wykonania usługi sprzątania zostały określone w szczególnym opisie przedmiotu zamówienia (dodatku nr 7 do SIWZ) oraz we wzorze umowy (dodatku nr 8 do SIWZ). 3. Część II zamówienia Usługa sprzątania ulic z piachu ( z wyłączeniem chodników) z powierzchni jezdni bezpośrednio przylegających do krawężników jezdni (jedna strona 0,80m+ druga strona 0,80 m = 1,60 m) - nie została objęta niniejszym zamówieniem, umowa zostanie zawarta po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U z 2016 r. poz. 1666 ). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika sprzątającego niezbędne do wykonania zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, czyli tzw. pracowników fizycznych w liczbie nie mniejszej niż 4 osoby zatrudnione w pełnym wymiarze godzin - czasu pracy ( pełnym etacie). Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
202750.55
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EKO-DRZEW Ireneusz Bilicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień" realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru i utylizacji odpadów pochodzących z likwidacji środków trwałych i niskocennych składników majątku na Politechnice Warszawskiej Wydział Inżynierii Lądowej
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie korpusu drogi, odwodnienia, chodników i ścieżek rowerowych oraz obiektów inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie R/Ełk OD Sedranki
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
- Likwidacja 13 sztuk mogilników na terenie Województwa Wielkopolskiego - etap II.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.