eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-12-21

Ogłoszenie nr 500079933-N-2017 z dnia 21-12-2017 r.

Urząd Miasta Skierniewice: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 615972-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Skierniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 000524306, ul. ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468345100, e-mail k.stepien@um.skierniewice.pl, faks +48468345151.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.um.skierniewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RZP.271.102.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika" I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 834-51-41 nr faksu 0-46 834-51-45, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika" 2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r. poz. 1579) zwaną dalej "ustawą" lub ,,ustawą pzp". 4. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie 6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: I etap: - Wykonanie tymczasowego budynku kontenerowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy; II etap: - Budowa przedszkola wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w terminie do dnia 31.10.2018 r. III etap: - Rozbiórka tymczasowego budynku kontenerowego wraz z zagospodarowaniem terenu po rozbiórce w terminie do dnia 28.12.2018 r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika" Lokalizacja: ul. Kopernika 15, 96-100 Skierniewice 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: - 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, - 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, - 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby, - 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów, - 45262300-4 - Betonowanie, - 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji, - 45262400-5 - Wznoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej, - 45262620-3 - Ściany nośne, - 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian, - 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie, - 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych, - 45410000-4 - Tynkowanie, - 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych, - 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie, - 45261320-3 - Kładzenie rynien, - 45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych, - 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań, - 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, - 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne, - 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, - 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 9.2 Zakres robót a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. c) W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. d) Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. e) Wycięte drzewa Wykonawca w ramach zamówienia wywiezie na wskazane przez Zamawiającego miejsce: - drewno pozyskane w trakcie realizacji inwestycji należy posegregować na drewno miękkie i drewno twarde. Pozyskane drewno należy na wskazanym do wywozu miejscu pogrupować w następujące sortymenty: - drewno wielkowymiarowe w postaci kłód o wymiarach od 2,7 m do 6,0 m i średnicy w cieńszym końcu nie mniejszej niż 22 cm w korze; - drewno średniowymiarowe w postaci wałków o wymiarach od 1,0 m do 2,6 m i średnicy w cieńszym końcu nie mniejszej niż 7 cm w korze. f) Do zakresu podstawowego należą również: inwentaryzacja powykonawcza 3 egz. papierowe (1 egz. dla użytkownika, 2 egz. dla Zamawiającego) + 1 egz. elektroniczny, odbiory robót zanikających, itp., odbiór końcowy, sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w 2 egz. papierowych +1 egz. elektroniczny, opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego re-faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia re-faktury. II. Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa zadania: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Przedszkola nr 3 przy ul. Kopernika" Adres budowy: 96-100 Skierniewice, ul. Kopernika 15, dz. nr ew. 522, 15/1, 15/59, obręb 6 Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia polega na budowie Przedszkola nr 3 w Skierniewicach służącego celom oświatowym, rozbiórce dwóch istniejących budynków przedszkola oraz wykonaniu tymczasowego kontenerowego budynku Przedszkola. Teren działki jest obecnie zagospodarowany: dwoma budynkami przedszkoli, chodnikami i drogami wewnętrznymi, zielenią, urządzeniami do zabaw. Z uwagi na zły stan techniczny budynków, a przede wszystkim na planowaną inwestycję polegającą na budowie nowego 10-oddziałowego przedszkola projektuje się rozbiórkę dwóch w/w budynków. Do budynków są doprowadzone instalacje i budynki są obecnie użytkowane. Na czas zmian projektuje się budynki kontenerowe tymczasowe zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Roboty prowadzone muszą być w taki sposób, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie pracy Przedszkola podczas budowy. Do wykonania budynek oraz instalacje: elektryczna wewnętrzna, wodno-kanalizacyjna wewnętrzna, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i gazowa wewnętrzna oraz instalacje zewnętrzne wodno-kanalizacyjne i gazowe. Inwestycja obejmuje również rozbudowę ciągów pieszych oraz dróg wewnętrznych, budowę wiaty śmietnikowej. Działki są częściowo zabudowane dwoma budynkami istniejącego przedszkola, są zadrzewione i zagospodarowane. Działki są ogrodzone. Na działce znajdują się również sieci wodociągowa, elektryczna, kanalizacji sanitarnej i gazowa. Budynek Przedszkola nr 3, w skład którego wchodzą pomieszczenia na poziomie parteru: - 10 sal dydaktycznych, każda z dostępem do magazynku na leżaki i do łazienki dla dzieci, - szatnie, gabinety logopedy, psychologa, pedagoga, pielęgniarki, sala doświadczania świata, sala integracji sensorycznej, pokój intendenta, - część administracyjna ( księgowość, kadry, pokoje dyrektorów, archiwum, pokój nauczycielski z szatnią), - część kuchenno-magazynowa, pom. socjalne dla pracowników, - sala do ćwiczeń gimnastycznych z zapleczem, - część gospodarcza, z węzłem cieplnym, pom. konserwatora, pomieszczeniami porządkowymi, magazynem sprzętu terenowego Przewidziano toaletę zewnętrzną dla dzieci korzystających z placów zabaw, pochylnię przy wejściu głównym do budynku oraz przy wyjściach z poszczególnych sal. Ponadto parkingi, boisko trawiaste, place zabaw i ogród sensoryczny, wiatę śmietnikową i wiatę z miejscem na ognisko. Pod budowę budynku przedszkola i drogi, parkingi przewiduje się wycinkę drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych. Szczegółowe zapisy odnośnie wykonywanych robót budowlanych zawiera załączona dokumentacja techniczna. BILANS POWIERZCHNI I KUBATURY: Powierzchnia działek: 13.991,89 m2 . Powierzchnia zabudowy projektowana - 2.447,96m2 Powierzchnia użytkowa projektowana - 2.135,12 m2 Kubatura projektowana - 11.819,47 m3 Do zakresu podstawowego należy również wykonanie pozostałych prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz oczyszczanie terenu i wywóz gruzu i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia harmonogramu prac z Zamawiającym. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót murarskich, - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - robót rozbiórkowych, - robót murarskich, - robót wykończeniowych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 10 do SIWZ. UWAGA: a) Przez termin "zakończenie robót" rozumie się: - dla etapu I: uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie tymczasowego budynku kontenerowego, przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. Decyzja o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie musi być załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót I etapu. - dla etapu II: uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku Przedszkola nr 3, przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zakończenie wszelkich robót budowlanych i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. Decyzja o uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie musi być załącznikiem do protokołu odbioru końcowego robót II etapu. - dla etapu III: rozbiórka tymczasowego budynku kontenerowego wraz z zagospodarowaniem terenu po rozbiórce, przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą, zakończenie wszelkich robót i ich odbiór bez usterek, wad i zastrzeżeń ze strony Zamawiającego. Za potwierdzenie odbioru całości robót bez zastrzeżeń, usterek i wad uznaje się protokół odbioru końcowego robót, stwierdzający brak zastrzeżeń, usterek i wad podpisany przez komisję odbioru końcowego. b) Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy prac. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1


Dodatkowe kody CPV: 45111291-4, 45112000-5, 45112100-6, 45262300-4, 45262311-4, 45262400-5, 45262620-3, 45430000-0, 45420000-7, 45261210-9, 45410000-4, 45421146-9, 45440000-3, 45261320-3, 45421160-3, 45262100-2, 45233220-7, 45310000-3, 45332200-5, 45331100-7, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13411842.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRBUD S.A.
Email wykonawcy: sekretariat@mirbud.pl
Adres pocztowy: ul. Unii Europejskiej 18
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16619239.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15354090.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18477791.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Podwykonawcą zostanie powierzone wykonanie następujących prac: - roboty rozbiórkowe - budowa budynku kontenerowego - roboty sanitarne - roboty elektryczne i teletechniczne - roboty drogowe i zagospodarowanie terenu - elewacja - dach - stolarka i ślusarka - wyposażenie


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.